Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3339328
moederhond op KVV geef geitenmelk erbij. Nu is het normaal geen al te enthousiaste eter, nu eet ze wel maar alleen in werpkist. Geitenmelk vind ze lekker maar soms overgeven. Is 1 liter geitenmelk per dag misschien te veel? Hond weegt normaal 22 kilo, heeft 9 pups. Graag jullie mening
#3339330
Als ze soms er op overgeeft, dan lijkt het me voor haar te veel.
Zo simpel denk ik. Iets minder geven.
Mijn teefje, een goede eter,krijgt veel voer en wat pupmelk er bij, dat had ik toch.
Voor mijn gevoel is melk iets voor er bij.
Het is toch niet erg, dat ze in de werpkist wil eten. Heeft ze de pups pas?

succes met de dame,
Hanny
#3339331
faya schreef:moederhond op KVV geef geitenmelk erbij. Nu is het normaal geen al te enthousiaste eter, nu eet ze wel maar alleen in werpkist. Geitenmelk vind ze lekker maar soms overgeven. Is 1 liter geitenmelk per dag misschien te veel? Hond weegt normaal 22 kilo, heeft 9 pups. Graag jullie mening
Hoeveel ml per keer geef je aan haar? Ik denk dat je zulke hoeveelheden over een keer of 6 per dag moet verdelen. En als ze dan overgeeft: dan is het teveel.
#3339449
pups zijn op 17 april geboren en ze eet nog steeds in werpkist, eh, misschien helemaal niet lang, maar van de andere dames ben ik dat niet gewend, die eten paar dagen in werpkist, dan wat dagen dicht in de buur op zeil wat ik telkens schoonmaak, maar dat doe ze niet hoor. Ja, Lizzy zal het idd eens gaan afwegen, meten, gaf tot noch toe melk in zo'n klein puppybakje
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door