Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3338974
dat hij gisteren nog een pupje was en vandaag wordt hij zomaar 13 jaar!!! Onze lieve kleine jongen Joris, voor mij voor eeuwig pup, blijkt tijdens de foto's van Kaela toch echt wel volwassen te zijn geworden.

HIEPERDEPIEP HOERA voor Joris...... :smitten:
hiephiephoera.jpg
hiephiephoera.jpg (436.79 KiB) 1948 keer bekeken
En zo was hij toen hij echt nog een pupje was:
pupjejoris.jpg
pupjejoris.jpg (500.49 KiB) 1948 keer bekeken
Hij doet het nog goed, de normale ouderdomskwaaltjes en zijn oren werken amper nog. Maar gelukkig is hij een echte "kijkerd" en raak ik hem van-mijn-leven niet kwijt omdat hij zo goed op mij let. Bovendien hoort hij het fluiten op mijn vingers nog heel goed en komt dan over het algemeen als (de spreekwoordelijke) speer aanhollen. Wij gaan voor nog een heleboel kwaliteit tijd en nemen het zoals het komt.
Door Lizzy
#3338976
Gefeliciteerd met jullie prachtige 13 jarige pup! Wat een heerlijk mooi schattig lief hondje is hij toch :smitten:

En krijgt hij vandaag extra lekkers? Of ga je wat leuks doen met hem?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3338985
Lizzy schreef:Gefeliciteerd met jullie prachtige 13 jarige pup! Wat een heerlijk mooi schattig lief hondje is hij toch :smitten:

En krijgt hij vandaag extra lekkers? Of ga je wat leuks doen met hem?
Was eigenlijk van plan vandaag eens niets te gaan doen en hem ook geen eten te geven..... :D :D :D :D

Extra lekkers krijgt hij eigenlijk altijd, ik realiseer me heel goed dat de tijd verstrijkt en onze tijd op begint te raken. Dus verwen ik hem (binnen grenzen) zoveel ik kan. Elke dag nog een lange wandeling 's ochtends, in tijd een uur, maar de afstand is aanzienlijk verkort (daardoor moet ik weer naar de sportschool, want het harde lopen is voorbij). En verder gaat hij nog zeker 4-5 keer per dag met de fietskar op pad. Joris is nog altijd dol op uitgaan want dan kan hij op de terugweg bij zijn vriendin langs (woont achter ons) die speciaal voor hem worst koopt.

Kortom: het is net als bij alle andere honden hier, stront verwend. Maar dat hoort ook zo.
Door smulpaap
#3339005
Gefeliciteerd (met ) Joris :-* :-* :-*
En ik hoop dat jullie hem nog heel erg lang kunnen verwennen
En natuurlijk als een prins in de kar , mag ook hoor op jouw leeftijd :cool:
Door Anne in Zweden
#3339011
Ach, wat een lekkere snoetepetoet is hij toch! Gefeliciteerd met zijn verjaardag, en ik hoop dat jullie nog flink wat jaren van elkaar mogen genieten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door