Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3338515
Mijn foto van de dag is een herinnering van 4 jaar geleden, mijn Joep in de vergeet-me-nietjes.... :smitten:
joepvergeetjeniet.jpg
joepvergeetjeniet.jpg (126.64 KiB) 1862 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3338526
Horecatraining! Vanmorgen even na tien uur was het al heerlijk op het terras.

Afbeelding


Met een gezellige vriendin aan de schandalig lekkere koffie++. Echt een verwenmomentje want dit doen we niet zo vaak. :)

Afbeelding
Door zurca
#3338545
Ohw spikkelneus....als ik die foto's van je langneusje zie dan mis ik mijn langneusje weer even harder. Zo die pootjes over de kop, dat deed Ziggy ook...Dat koppie zoals ze daar haar taartje staat te eten, zo'n blik had Ziggy ook....

Gefeliciteerd hoor met jullie lieve meisje :-* Geef haar namens mij maar een knuffeltje :bigarmhug:
Door hannabelgje
#3338546
Pauline schreef:Mijn foto van de dag is een herinnering van 4 jaar geleden, mijn Joep in de vergeet-me-nietjes.... :smitten:
joepvergeetjeniet.jpg
Prachtige foto! Ik ben dol op teckels en op vergeet-me-nietjes AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3338753
Van de week mijn barfplekje afgemaakt en nu een kweeklamp opgehangen, helemaal blij!


Let niet op de zooi, want met nieuwe mogelijkheden moet alles gepoetst, dus de winterjasjes van de honden vanmorgen gewassen en ik moet nog planken bij halen, maar al het werk is klaar :)
Afbeelding

Ik heb uiteindelijk een plastic sticker geplakt en daar het randje van afgekit.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door src_esther
#3338867
Kaela schreef:Kijk mij rechtop zitten dan :cool:

Afbeelding
Ziet er goed uit. Je schouders kunnen nog wel iets naar achteren en je nek hou je ook nog iets te veel naar voren gebogen.
Kaela schreef:En hop hop hop, paardje in galop!

Afbeelding
Ik ben wel weer een beetje jaloers, helaas ontbreekt het me o.a aan tijd. Wat zijn die IJslanders toch heerlijke paardjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door