Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3338467
pearlsofpassion schreef:Ah ok. Sorry, wist ik niet. ::)
Geeft niet. Het is ook wel een beetje gek, anno 2018, een kilometer of 10 van Amsterdam verwijderd en dan geen riool hebben... We hebben ook geen glasvezel of kabel maar nog een l*llige vdsl (opvolger van adsl) aansluiting die met wat geluk een download snelheid van 20Mbit/s (was 7 tot 8Mbit/s bij adsl) en een upload snelheid van 4Mbit/s kan leveren...
Maar we hebben gelukkig wel een drinkwateraansluiting, stroom en gas. ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3338469
src_esther schreef:Dankje.
Wekker zetten om te eten... Ja, misschien. Het is niet dat ik niet of weinig eet, best veel zelfs voor mijn doen, ik stop zelfs tussendoor best veel mijn mond in, maar het blijft niet hangen. Ik heb meer spier dan zo'n 6 maanden geleden, maar weeg veel minder, wat ik vreemd vind want spier is zwaarder dan vet. Ik was net niet te licht en nu ben ik te licht. Het lijkt wel alsof er een grens is en als ik daar onder kom, dan gaat het verder naar beneden ookal ga ik meer eten. Ik zou dan toch stabilisatie verwachten.
Die spieren verbranden energie en dat doet vet niet. Dus je zult nu meer moeten eten om die spieren hun brandstof te kunnen geven.

Zet anders nog een goed vullende eiwitrijke snack klaar voor vlak voor je gaat slapen. Dan heeft je lichaam er het meeste aan en kun je daarna je tanden poetsen. Bijvoorbeeld wat kwark en/of noten. Met honger gaan slapen als je te licht bent en af aan het vallen bent is niet goed.
Door Kuikuhnek
#3338588
Zonder in details te treden, vandaag geconfronteerd met hoe verziekt de fokkers wereld is.
Haat, nijd, afgunst. Wat een vreselijke kinderachtige bende is dat zeg.
Sorry, moest dit even van mij afschrijven.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3338604
Kuikuhnek, naar he!?
Zo jammer...

Mijn klachtje. Gister 1 kg paardenvlees in de koelkast laten ontdooien en helemaal vergeten.... Vanochtend vond ik een totaal ontdooit pakketje, terwijl ik het eten van vandaag voor Bandit ook al ontdooit had. :-\
Ik durf het niet meer opnieuw in te vriezen. Nu ligt er voor 2,5 dag ontdooit vlees in de koelkast.

Tja, moet nét kunnen, maar blij ben ik er niet mee.
Misschien scheelt het dat ik zijn vlees moet koken. Mochten er dan 'foute beestjes' ontwikkelen, ze hopelijk doodgaan.
Door Eef+Stippels
#3338606
Bij het asiel waar Bella vandaan komt, zijn twee dalmatiers gebracht, waren huisgenootjes bij Engelsen, en ik zou ze zoooo graag willen adopteren... Maar het ontbreekt me aan geld en energie voor 4 honden :-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3338610
Niet doen he Eef. ;)
Soms kan je een dier waar je voor valt erbij nemen, maar heel vaak niet...

Ik heb best veel dieren, maar als ik alle dieren ( vooral katten en konijnen maar er zijn nog andere diersoorten waarbij het kriebelt) in huis had genomen die ik echt echt wel graag wilde, dan was ik ook al lang failliet... ( en gescheiden!)

Laatst nog 2 kittens. Een katertje met een vachtkleur en type wat bovenaan mijn verlanglijst staat en zo'n charmeurkat eerste klas. Prachtig vrolijk beestje, super karakter. En wat nog belangrijker is, wordt enkel geplaatst met een poezenmeisje dat heel bang is. Donker tijgervacht met prachtige witte sokjes ( heb ik een zwak voor) en echt leuke vlekjes op haar snoet. En je ziet gewoon dat ze wat tijd nodig heeft om te ontdooien en echt wel bang is nu, maar met veel tijd en geduld een prachtig huisgenootje zal worden. Geen knuffelkatje, maar gewoon dankbaar... En daar heb ik ook een enorme zwak voor.
Nu wilden ze vanuit het asiel toch al niet bij jonge kinderen plaatsen, maar toch.... ik zou het wel weten als het nu in ons leven zou passen.
Maar het past gewoon niet.
Ik ben ervan overtuigd dat ze wel een mooi thuisje zullen vinden. ;)
Door Siberienne
#3338611
Onze hulp in huis heeft bij haar een-na-laatste bezoek per ongeluk een kan omgestoten. is nu stuk. Geeft niet, kan gebeuren maar het was een favoriet van mij. En het servies wordt niet meer gemaakt. Baal ervan.

En ja, heel herkenbaar, er zit al tijden een prachtige husky in een asiel. Voor ervaren eigenaren.. die weten hoe je zonder druk een husky op kan voeden. Verhaal lijkt zo op dat van onze vorige herplaatser. Maar nog een hond erbij.. nee kan echt niet. Dan vlieg ik helemaal achter het wild aan dwars door het bos...
Door - pien -
#3338613
Siberienne schreef:Onze hulp in huis heeft bij haar een-na-laatste bezoek per ongeluk een kan omgestoten. is nu stuk. Geeft niet, kan gebeuren maar het was een favoriet van mij. En het servies wordt niet meer gemaakt. Baal ervan.

En ja, heel herkenbaar, er zit al tijden een prachtige husky in een asiel. Voor ervaren eigenaren.. die weten hoe je zonder druk een husky op kan voeden. Verhaal lijkt zo op dat van onze vorige herplaatser. Maar nog een hond erbij.. nee kan echt niet. Dan vlieg ik helemaal achter het wild aan dwars door het bos...
Er zijn shops waar ze op zoek gaan naar jouw servies of het in huis hebben...
https://www.ynesteeg.nl/c-272385/servies/
https://two-of-a-kind.nl/zoekservice.html
http://www.serviesincompleet.nl/servies ... rvies.html
Door jasmijn
#3338634
Klaag 1.
Een parasol koperen dat die dan niet past in de voet die je hebt, heb maar wat in elkaar geflanst met 4 stoelen en 2 lappen zodat elza uit de zon in haar badje zat.

Klaag 2.
Een konijn hebben die een heel stuk uit de nieuwe zandbak van elza knaagt, dank je wel dora >:(
Dat is dan de dank voor allen geplukte lekkers, het goede lekker voer en de bewegings ruimte.
Ze zijn lief maar soms ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3338650
Nou nou,

Vlgs mij kost de sticker en heen en weer sturen meer ::) :biggrin2:
( blijkbaar zijn de postzegels weer verhoogd)
20180420_124009.jpg
20180420_124009.jpg (1.63 MiB) 1257 keer bekeken
Nu maar eena kijken of er van 5 ct zijn...vast niet .. ::)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3338654
Ik heb van de postNL geleerd deze kaartjes te negeren, ze kunnen het niet controleren...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3338660
Ja maar ik heb de brief dus ook teruggekregenen die moet voor eind deze maand op bestemming zijn :biggrin2: Dus negeren lukt niet echt...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3338673
Kaio schreef:Ja maar ik heb de brief dus ook teruggekregenen die moet voor eind deze maand op bestemming zijn :biggrin2: Dus negeren lukt niet echt...
Naar Heerlen toevallig? ;)
Doe ik altijd aangetekend vanuit NL. Ze raken nog wel eens wat "kwijt" daar...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3338678
[font=][/font]
Kim_S schreef:Naar Heerlen toevallig? ;)
Doe ik altijd aangetekend vanuit NL. Ze raken nog wel eens wat "kwijt" daar...
Nee van de naar de ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door