Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3338058
Janie, bedankt voor je duidelijke uitleg. :)
Het klinkt allemaal erg positief.

Ik volg nu de adviezen van Tannetje Koning op, een holistische dierenarts.
De kruiden die Bandit nu krijgt, heeft hij eerder gehad en reageerde daar positief op.
Het zijn chineese kruiden, eentje ondersteunt de lever en de andere de milt (of een ander orgaan, dat ben ik even kwijt).
De laatste zou goed samenwerken met de Tylan.

Ik houd jouw informatie zeker in gedachte!
Maar ik wil niet zelf gaan dokteren, vandaar dat ik het met Tannetje overlegd heb. ;)
Ik begrijp duidelijk uit jouw verhaal dat dat stofje de spijsvertering ondersteunt of meehelpt en dat dat voor Bandit positief kan zijn, ook al werkt zijn goed.

Ik zal me ook gaan oriënteren op bone-broth. Wat goed dat je daaraan gedacht hebt!
#3338059
Eef+doggies schreef:Ik hoop ZO voor jullie dat de kruiden het verschil gaan maken :-*
Bedankt, wat lief van je. :-*

Ik moet zeggen dat zijn slijmslierten een stuk korter zijn geworden en vaster van vorm.
Eigenlijk ben ik al erg blij met de vooruitgang, maar durf nog niet echt te juichen uit angst dat het weer slechter zal gaan.

De afgelopen dagen is Bandit ook veel blijer, zo fijn! :)
#3338080
Janie2 schreef:De eerste perfecte harde bolus inlijsten hè!

;D Ga ik doen! ;D


Klein minpuntje: begin van de middag moest Bandit weer poepen: slijmsliert. :( :(

Nou, na een half jaar opeens beter zijn is ook te veel van het goede.
De betere poep van vanochtend stelt toch hoopvol. :)
#3338116
Eef+doggies schreef:Ik zie hem al zo boven je bank hangen ;D


Jammer dat er toch weer een slijmsliert kwam, maar hopelijk was de verbetering van vanmorgen de voorbode voor meer goeds :)

Net met uitlaten dacht ik: het kan best extremer: op sterk water in een potje. :biggrin2:



Inderdaad jammer van die slijmsliert. Hopelijk is het een van de laatste. :duimen:
#3338374
Border Bandit schreef:Bandit is aan aan het komen! :circle:
Terwijl hij meer beweegt! :)

Over zijn ontlasting durf ik niks te schrijven. Telkens als ik dat doe, gaat het opeens weer slechter.
Hopelijk over een weekje. ;)
:groupwave2:
Voor hem ook fijn dat de temperatuur flink gestegen is.
#3338435
Border Bandit schreef:Bandit is aan aan het komen! :circle:
Terwijl hij meer beweegt! :)

Over zijn ontlasting durf ik niks te schrijven. Telkens als ik dat doe, gaat het opeens weer slechter.
Hopelijk over een weekje. ;)

Ooohhh wat fijn!! :D :D :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door