Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BBF
#333704
Ik heb dit sinds kort in huis omdat ik niet zo'n fruit-eter ben. Nu vroeg ik me af of dit ook geschikt is voor Max omdat hij fruit ontzettend lekker vindt. Ik wilde het bijvoorbeeld geven bij een vuile pens dag. Hij krijgt dan meestal ook een schaaltje yoghurt erna maar ik vroeg me af of ik er dan bijvoorbeeld een pakje van dit spul bij kan geven voor eventuele vitamines . Weet iemand dit?


Dit is niet voor mijzelf maar voor iemand anders die dit graag wil weten. ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#333723
Ik zou zelf liever voor vers gepureerde groenten en fruit gaan
Door Lizzy
#333769
Ik zou zelf ook liever kiezen voor vers gepureerde groentes en voor vers fruit. Uit diverse tests is al gebleken dat het wel goed spul is hoor, maar dat het veel minder vezels bevat als verse groentes en fruit. Ik vind het eerlijk gezegd ook schrikbarend duur....!

Maar goed, kwaad zal het zeker niet kunnen.
Door 202spots
#333807
ik weet wel wat knorr soep is...maar knorr vie ???
fruit gedroogd,bevroren,in blik????????
Maakt niet uit denk ik...VERS is beter,
en 'n stuk appel of ander fruit geven is echt niet zoveel werk.
Door Nelly
#333824
oh, nou haal m'n vitamientjes wel uit verse spullen, en die voor de hondjes ook ;)
Door 202spots
#333831
Afbeelding

Ohw...'t is 'n drinkie???!!!!
Nah...geef maar niet aan je hond.
Door Truus
#333856
Natuurlijke verse produkten zijn altijd beter, maar een beetje door de yogurt kan volgens mij best hoor.
Als vervanger van fruit, zou ik het niet nemen.
Door Yari
#333889
Lupa schreef: niet te zuipen :-X
Haha, nee inderdaad niet te zuipen dat spul!! :P
Kwaad kan het niet echt, maar ook ik zou liever voor verse groentes/fruit gaan. Volgens mij zitten er ook behoorlijk veel suikers in (zijn wel natuurlijk, maar zijn toch meer suikers dan dat je gewoon een half appeltje en wat gepureerde groentes geeft).
Ik vraag me ook af waardoor dat spul toch best een aardige tijd goed blijft (heb er nu in de koelkast liggen die tot september houdbaar zijn...).
Tja en dan de prijs... :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door