Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#333359
Welke discussie menen jullie?
Die over de Frolic brokken, die gaat gedeeltelijk ook over vers en barf.
Als dat verhaal waar is is het echt een diep triest geval.
Heb die discussie van het begin af gevolgd. Tjonge, wat een stelletje eikels zeg.
De een is nog debieler dan de ander. Een paar van die koeien daar neemt het ook nog voor mekaar op.
Heb het idee dat ook een paar BP guys het hele zooitje proberen te redden(was er stiekem een van 8))
Vrees helaas tevergeefse moeite.
Brokken voeren, OK, je weet gewoon niet beter. Maar dit!! Het slaat alles.

Tuurlijk voer je een pup Frolic.. Zou dan ook direct daarna hem meenemen naast de fiets, liefst vanaf een week of 5.

Echt waar.... :-X :-\ >:( :'( TRIESTTTTT
#333603
Kheb het ook gezien.
In meerdere topics loopt de discussie.
Je moet je trouwens nu registreren en kunt niet meer 'anoniem' reageren.

Er wordt daar een hoop onzin verkondigd, maar helaas ook door de 'barfers'.
Dat is het jammere ervan.
Er heeft hier trouwens laatst op de bar-plaats al 1 of 2 topics hierover gestaan.

En dan wordt er gezegd dat 'barfers' soms niet al te vriendelijk zijn, nou, volgens mij zijn daar toch echt de 'brokkenvoerders' erger.
Bah bah bah, wat een onbeschoftheid allemaal.
En als ze hun gelijk niet kunnen halen, spelen ze het op de persoon.
#333740
jeanne schreef: oh, nu word ik toch wel nieuwsgierig
ik kom nooit verder dan barfplaats. hihi
Je moet wel eens verder kijken dan je neus lang is Sjaan....om dan op forum gebied te herontdekken dat BP gewoon het beste forum of gezonde voeding voor de hond en kat is ;D
#333756
jeanne schreef: ik bedoel dus
dat andere forum is vreselijk saai!
allemaal betweters >:(
Nou nu heb je even verder gekeken dan je neus lang is, en weet je dat je neus te vertrouwen is dat hij hier is blijven hangen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door