Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zohra60
#333327
Hoi allen,

Mijn kat doet raar sinds mijn buurman een kat heeft. 10 jaar heeft ze de vrijheid gehad en dit was moeilijk. Ze ging weken niet meer naar buiten, en toen begon het vechten. Ze had heftige wonden en koorts. DA heeft de wonden behandeld, en een antibioticum gegeven.
Daarna bleef ze hangerig, geirriteerd etc.
Ben weer naar de arts geweest, bloed en urine is onderzocht, maar niets aan de hand. Mij werd tolfedine meegegeven. Na een week trad geen verbetering op. De wonden zijn wel genezen, maar de lusteloosheid, en koorts (ze voelt warm aan) blijft. Echter, ze eet wel en graag zelfs.
De arts heeft opnieuw antibioticum gegeven en weer geen verandering. Ze heeft wel een opgezet neus tussenschotje met vreemde plekjes, waar ik niet aan mag komen en ze niest af en toe.

Kan iemand hier iets over vertellen?

Liefs, Fatima
Laatst gewijzigd door zohra60 op vr 10 jun 2005, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zohra60
#333690
Bedankt voor je medeleven Astrid.
Ja, er is bloedonderzoek gedaan naar suikerziekte, schildklier en nog iets. Vanochtend keek ik en het neusje is nu kapot. Er zitten verschillende wondjes.

Fatima
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door