Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3336351
:-* :-* :-*

Meiske heeft een goede nacht gehad. Ze is nog wel heel duf, maar vooral heel knuffelig *klinkt als Pummeke :smitten: *
Sondevoeding is gestart. Ik word nog gebeld of het bezoek wordt of ophalen (ik hoop dat dat een standaardzin is, maar ik was zo opgelucht dat ik me dat later pas realiseerde :-\ )
Ik ga zorgen dat ik de boel hier aan kant heb, zodat ik nergens meer heen hoef behalve ons mupke ophalen :-*
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3336360
Jeetje wat een akelig gebeuren . ik lees dit nu pas. Gelukkig er uit en ik duim voor een goed herstel. En hoop dat ze straks weer gewoon kan eten.. Sterkte
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3336384
Pummeke mag naar huis. Om 15:00 mag ik haar ophalen :D :smitten:
Waar ik gisteren heb verstaan dat ze 4-6 weken sondevoeding moest, blijkt dat helemaal niet te kloppen; een aantal dágen :-[ ::) :D Pfffff daar heb ik wakker van gelegen; hóe dan? :-\ Maar voor niks dus, gelukkig!!

Het blijft spannend, slokdarm is echt flink beschadigd, ziet er uit als rauwe biefstuk, en heeft echt rust nodig, maar wat ben ik intens dankbaar dat ze naar huis mag :smitten:

:-* :-* :-* Bedankt allemaal!!! Op naar een goed herstel!!
Door zurca
#3336393
Ach jullie lieve meisje, wat een schrik!
Gelukkig is de operatie goed gegaan en zit jij nu af te tellen om haar op te gaan halen. Ik hoop dat het herstel voorspoedig mag verlopen :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3336448
En ze ís weer thuis :smitten:
Met sonde en een complete apotheek, maar ze is thuis!

In principe mag de sonde er vrijdag uit en dan mag ze ook zacht voer. Ik wil de eerste paar dagen haar vlees koken en in hele kleine stukjes snijden en dan steeds weer iets rauwer, maar we hebben en nemen de tijd.

Fijne mevrouw die ons 'ontsloeg' Jeetje, wat een domme pech, zei ze. Ja dat was het ook, maar wat fijn om dat ook van haar te horen, na zondag :-[

Lieve mensen echt heel fijn; jullie lieve wensen, duimen en beterschappen!! :-* :-* :-* Nu op naar heel voorspoedig herstel!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door