Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3335610
-Annemarie- schreef:Oh, die ken ik niet. En als ik het zo hoor gaat daar ook niet snel verandering in komen. ;D
Was het de smaak of de structuur/mondgevoel wat vies was? Of beiden? :biggrin2:


Ik maak vandaag weer eens een recept van de Lidl: Broccoli- en bloemkoolsteaks uit de oven met kaas en aardappeltjes.
Alles! Vooral de laffe gore smaak eigenlijk :biggrin2:

Gisteren hadden we Roti met nep-kip. Vandaag maak ik mungboontjes soep. Bonen staan in de week.
#3335792
Aquillo schreef:Soto Ayam met tahoe, veel rauw gesneden groenten, gekookt eitje en rijst en sambal badjak en emping
Mijn favoriete Soep, daar mag je mij voor wakker maken(alleen eet ik dan tegenwoordig wel een vegan versie ;) )
Voordat ik arthur leerde kennen dacht ik dat iedereen kippen soep zo klaarmaakte...je snapt mijn teleurstelling en verbazing toen ik voor het eerst soto ayam kreeg voorgeschoteld bij mijn schoonouders(ik was toen 20 en had nog nooit ergens anders kippensoep gegeten ::) :biggrin2: )

Ps. Ik vind Sambal djeroek ook erg lekker in soto ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3335803
Voor mij en meneer een kartonnen pizza. Vera wil graag doperwten en knakworst. De baby's krijgen vegetarische bloemkoolschotel (ja olvarit ja, Lennard vindt dat namelijk geweldig lekker, vooral de vegetarische potjes)
Door Anneloog
#3336750
Vandaag voor het aller eerst risotto gemaakt :D en goed gelukt en deze gegeten met pittige knoflook,paprika,chilli gamba's echt te lekker en mega machtig dus nu mega vol maar voldaan.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3336807
koekje schreef:Voor mij en meneer een kartonnen pizza. Vera wil graag doperwten en knakworst. De baby's krijgen vegetarische bloemkoolschotel (ja olvarit ja, Lennard vindt dat namelijk geweldig lekker, vooral de vegetarische potjes)
Die van ons lustten ook graag potjes, maar ik geloof dat het 25 jaar geleden nog wel een soort van geaccepteerd was als je het eens gaf.
Als we op vakantie waren in Frankrijk sloegen we altijd flink in, daar hadden ze veel meer keuze en het smaakte ook nog eens lekkerder. ;D

Ik had deze week lasagne met broccoli, boontjes/gebakken aardappeltjes/tofu-hamburger, en gisteren mihoen met garnalen, paksoi en andijvie roergebakken. Vanavond de restjes van alle drie de maaltijden. Ik kan nog steeds niet afgepast voor 2 personen koken. ::) ;D
Door eelke
#3336809
Ik moet van half 1 tot half 8 werken en ik heb eigenlijk alleen een appel en banaan om te overleven, want cracottes meenemen dat gaat niet, die worden taai.
Dat is dus niet zo handig gepland :doh:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3336832
Tagliatelle met spinazie (a la creme) en zalm.... jongste dochter zit in Trier met school, dus eten wij 2 dagen wat zij (absoluut) niet lust...... eergister om die reden witlofschotel uit de oven :biggrin2: ......
#3336837
CindyMayella schreef:Tagliatelle met spinazie (a la creme) en zalm.... jongste dochter zit in Trier met school, dus eten wij 2 dagen wat zij (absoluut) niet lust...... eergister om die reden witlofschotel uit de oven :biggrin2: ......
Gekke dochter heb jij dat ze dat niet lust... :P
Klinkt heel lekker.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door