Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3334899
devillovesangel schreef:Hij is zeker koddig :)

En 6 boxys....ik vind ze leuk maar 6 van die donderstenen :P . Mischien een tweede als Astor wat ouder is, alhoewel we dan misschien groter moeten gaan wonen :D
Mwah, we hebben er nu twee (oké, anderhalf eigenlijk, Lupi's papa was waarschijnlijk geen boxer maar Lupi heeft duidelijk de genen van mama :biggrin2: ) en ik lust er nog wel tien. Ze zijn zoooo leuk, altijd heppiedepeppie! :D Maar je hebt gelijk, het is handig om de ruimte te hebben als je meer boxers wilt. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3334900
Siberienne schreef:BE4F3E7A-6146-4152-BD37-503DBB35E866.jpeg

Betrapt! Hij mag eigenlijk niet op de bank in ons vakantiehuisje, en deed dat ook niet, dachten wij.... tot ik vanochtend vroeg naar de WC moest en hij nog niet door had dat we wakker waren ;D :biggrin2:
Ooww ja, die blik ken ik. ;D "Is er iets? Dit is toch niet de bank thuis? Wat mot je dan?" ::)
Door src_esther
#3334923
Anne in Zweden schreef:Ooww ja, die blik ken ik. ;D "Is er iets? Dit is toch niet de bank thuis? Wat mot je dan?" ::)
En: "Ik heb toch netjes mijn voeten van de bank?!" :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3335019
devillovesangel schreef:Deze is van gisteren..lekker lui in zonnetje :smitten:

Oow, die lekkere slabberkwabbel op de grond! Hij ligt echt te genieten! Wat heeft ie een mooi velletje, trouwens. Diep van kleur!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3335026
Om 1 of andere reden valt mij dat bij boxers altijd op, dat prachtige velletje.
Ik vind ze ook prachtig van bouw.

Ik ben echt niet voor de bullensnuiten, maar voor een boxer zou ik een uitzondering maken.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3335047
Diego checkt eerst of het warm genoeg is (anders draait hij om en gaat weer op de bank liggen). Maar vandaag was het warm genoeg om even in de tuin op een takje te kauwen (sorry, scheef....)
IMG_9543 (2).JPG
IMG_9543 (2).JPG (724.29 KiB) 1657 keer bekeken
IMG_9565.JPG
IMG_9565.JPG (3.37 MiB) 1657 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3335054
Anne in Zweden schreef:Oow, die lekkere slabberkwabbel op de grond! Hij ligt echt te genieten! Wat heeft ie een mooi velletje, trouwens. Diep van kleur!
Ja hij kan echt heerlijk liggen in de zo'n.

Ik vind hem ook steeds mooier worden :smitten: ...hij was toen wij hem voor het eerst zagen veel lichter van kleur, maar hij is inmiddels een stuk roder/donkerder
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3335055
Spikkelneus schreef:Diego checkt eerst of het warm genoeg is (anders draait hij om en gaat weer op de bank liggen). Maar vandaag was het warm genoeg om even in de tuin op een takje te kauwen (sorry, scheef....)

IMG_9543 (2).JPGIMG_9565.JPG

:smitten: ook zo'n knapperd
Door Siberienne
#3335056
Mam kunnen we hier niet gewoon blijven? Het is hier leuk! (Laatste vakantie dag, snif)
265F7E53-E342-4022-A1FE-EED985C4DBCC.jpeg
265F7E53-E342-4022-A1FE-EED985C4DBCC.jpeg (1.41 MiB) 1643 keer bekeken
Edit; ik denk dat Diego zelfs zijn neus nog niet buiten steekt hier; ineens weer een stuk kouder, -18 vannacht, nu -15 buiten. Wel zon. Dat dan wel :)
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3335065
Siberienne schreef:Mam kunnen we hier niet gewoon blijven? Het is hier leuk! (Laatste vakantie dag, snif)

265F7E53-E342-4022-A1FE-EED985C4DBCC.jpeg

Vakantie zijn altijd veel te snel voorbij :(
Door Anne in Zweden
#3335099
Siberienne schreef:Mam kunnen we hier niet gewoon blijven? Het is hier leuk! (Laatste vakantie dag, snif)

265F7E53-E342-4022-A1FE-EED985C4DBCC.jpeg

Edit; ik denk dat Diego zelfs zijn neus nog niet buiten steekt hier; ineens weer een stuk kouder, -18 vannacht, nu -15 buiten. Wel zon. Dat dan wel :)
Kom hier maar naartoe, wij hebben nog een meter sneeuw liggen, en bij -23 's nachts smelt die ook niet zo snel weg. ::) :biggrin2:

Onze Spaanse schone Lupi (boxer/ambull, kort haar, geen ondervacht) heeft totaal geen probleem met de sneeuw en de temperatuur. Ze krijgt uiteraard een dikke jas aan bij dit weer, maar verder? Speeltje in de snufferd en gáán met die banaan! Had ik niet verwacht van zo'n Spaans meiske.
Onze hus geniet uiteraard ook met volle teugen; vannacht dus -23, maar hij ligt lekker op een kussen op de veranda bij de voordeur te pitten, de hele nacht. Hoe doen die beesten dat toch! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door