Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3330920
-Annemarie- schreef:Net uit: Wormen en engelen van Maarten van der Graaff. Ik ga nu beginnen in Sapiens van Yuval Noah Harari. Geen roman maar wel super interessant!

En dan ligt er natuurlijk ook nog een kookboek: De K is van Koreaans. Heel veel lekkere Koreaanse recepten. Ik heb zaterdag alvast maar weer eens kimchi gemaakt.
Is kimchi ook te maken voor dummies? En hoe doe je dat dan? In jip-en-janneketaal?
Door Tanna
#3331330
Ik heb me gestort op een hele reeks boeken van Adriaan van Dis, de enige Nederlandse auteur die ik leesbaar vind. Op Louis Couperus na dan ;) , maar dat is ook de favoriet van Adriaan.
Door Lizzy
#3331371
Tanna schreef:Ik heb me gestort op een hele reeks boeken van Adriaan van Dis, de enige Nederlandse auteur die ik leesbaar vind. Op Louis Couperus na dan ;) , maar dat is ook de favoriet van Adriaan.
Ik heb vorig jaar een hele reeks van Adriaan van Dis gelezen. Verre van allemaal hoor, maar veel. En ik ben verliefde geworden op hem :smitten: . Wat een schrijver.....!
Door Tanna
#3331425
Lizzy schreef:Ik heb vorig jaar een hele reeks van Adriaan van Dis gelezen. Verre van allemaal hoor, maar veel. En ik ben verliefde geworden op hem :smitten: . Wat een schrijver.....!
Wat leuk, Lizzy! Een gelijkgestemde ziel! :)
Door Siberienne
#3331427
Hmmm ik was begonnen in De gevangene van de Hemel van Zafon maar even behoefte aan iets lichtvoetigers.

Lees nu Beartown van Frederik Backman maar weet nog niet of ik het ga kopen. Eigenlijk beetje saai. Terwijl ik bv ‘Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het haar spijt’ echt geweldig vond!

Voor de van Dis liefhebbers; ooit F. Springer gelezen? Niet zo bekend maar ik vond die in de periode dat ik van Dis las, ook heel mooi. Beiden alweer lang geleden... er zijn teveel boeken op dees aardkloot en te weinig tijd om ze te lezen ;) ;) ;)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333632
Ik ben nu bezig in Kinderen van het ruige land van Auke Hulst, en Ik was een van hen (drie jaar undercover onder moslims) van Maarten Zeegers.
Door Tanna
#3333983
Ik ben begonnen aan het boek van Derk Bolt over de ontvoering van vorig jaar. Nee, geen hoogstaande literatuur, gewoon redelijk aardig.
Door Lizzy
#3333987
Tanna schreef:Wat leuk, Lizzy! Een gelijkgestemde ziel! :)
Oh, da's zeker leuk! En dan te bedenken Tanna, dat ik het vroeger een verwaande kwal vond :biggrin2:

Ik heb Tijl uit (ik vond het minder geweldig dan de recensies). En ik ga nu de boeken van Diana Gabaldon "Reizigers" bij de bieb proberen te scoren.
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3333999
Ik lees op het moment "Harteloos" van Marissa Meyer. Het is Young Adult en dat lees ik op het moment veel, hoewel ik die leeftijd al een poosje gepasseerd ben ;0 :biggrin2:

Het gaat over de rode koningin uit Alice in wonderland, maar dan voordat ze de rode koningin werd. Ik vind het tot nu toe een leuke variatie op het orginele verhaal :)
Door M@rina
#3334035
Lizzy schreef:Oh, da's zeker leuk! En dan te bedenken Tanna, dat ik het vroeger een verwaande kwal vond :biggrin2:

Ik heb Tijl uit (ik vond het minder geweldig dan de recensies). En ik ga nu de boeken van Diana Gabaldon "Reizigers" bij de bieb proberen te scoren.
De 1e 4 boeken van de Reiziger vond ik geweldig, in boek 5 ben ik blijven hangen.....
Door Lizzy
#3334089
M@rina schreef:De 1e 4 boeken van de Reiziger vond ik geweldig, in boek 5 ben ik blijven hangen.....
Oh? Want? Vertel?!
Door M@rina
#3334091
Lizzy schreef:Oh? Want? Vertel?!
Het werd langdradig in het 5e boek. Ik merkte dat ik niet steeds verder wilde lezen wat ik bij de 1e 3 absoluut had, bij boek 4 werd het al minder en bij de 5e was ik het kwijt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door