Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3333570
Mezze (Ik had lamskofta, mediterrane quiche en een of andere Algerijnse bonen stoof) bij een klein Noord Afrikaans restaurant in Groningen. Met als gezelschap een Belgische, Isrealische en Turkse dame. En het eten was lekker!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333627
Gisteren BB en R, vandaag geen idee. Meneer kookt, ik ben al de hele week ziek en heb nergens trek in. Als het dan voor m'n neus staat lust ik wel wat, maar koken.... blegh.
En als ik geen zin heb om te koken ben ik écht ziek. :D ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3333662
Ik ga een recept proberen uit de Allerhande: stamppot andijvie van zoete aardappelen met rode paprika en geroosterde pijnboompitten (doe alleen een runderworstje erbij ipv kalkoenfilet ;) )..... ben benieuwd....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3333688
CindyMayella schreef:Ik ga een recept proberen uit de Allerhande: stamppot andijvie van zoete aardappelen met rode paprika en geroosterde pijnboompitten (doe alleen een runderworstje erbij ipv kalkoenfilet ;) )..... ben benieuwd....
Edit: kids vonden het minder, hebben liever gewone stamppot andijvie, maar wij vonden het wel lekker.... heb alleen veel minder andijvie er in gedaan dan dat er stond, anders aten we alleen andijvie :biggrin2: .... en misschien minder rode paprika; deze is zoet en dan zoete aardappels, beetje erg zoet uiteindelijk.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door