Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332212
Kleintje heeft vlees gegeten! En met veel smaak en zin! :D Een geluksmomentje voor ons beide.
Ik heb het niet gewogen, maar het zou zelfs een normale portie voor haar geweest kunnen zijn. :cool:
Ik heb vandaag heel wat vlees binnen gekregen en een boel spiervlees geportioneerd en de kleine restjes haar voorgezet. En dus heeft ze gesmuld van wat parelhoen, lam, kip en kalkoen. :)

Gek he, hoe je van iets dat je een maand geleden nog zo vanzelfsprekend vond, zo blij kan worden.
De laatste week zet ik haar steeds wel wat rauw voor, maar los van een klein hapje om de 2 dagen, wil ze enkel nog brokjes... of menseneten...
Ik trek het mij niet aan, alles beter dan niets eten, maar als ze dan eens rauw wil en er dan ook nog duidelijk van geniet, is dat natuurlijk heerlijk.
Door hannabelgje
#3332227
Imagine Dragons waren zo fantastisch goed! Dit concert staat in mijn top 5 van favorieten.
En vandaag ga ik wassen met mijn nieuwe wasmachine. Zalig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3332276
Terug van een gezellige middag/ avond bowlen en wokken met mijn vader en zijn vriendin en haar familie. Niet zelf gebowld, dat gaat niet meer lukken maar het is een fijne tijd geweest. Wie had dat een jaar geleden gedacht.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332357
Charlie Angel schreef:Terug van een gezellige middag/ avond bowlen en wokken met mijn vader en zijn vriendin en haar familie. Niet zelf gebowld, dat gaat niet meer lukken maar het is een fijne tijd geweest. Wie had dat een jaar geleden gedacht.
Wat fijn!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332358
pearlsofpassion schreef:Kleintje heeft vlees gegeten! En met veel smaak en zin! :D Een geluksmomentje voor ons beide.
Ik heb het niet gewogen, maar het zou zelfs een normale portie voor haar geweest kunnen zijn. :cool:
Ik heb vandaag heel wat vlees binnen gekregen en een boel spiervlees geportioneerd en de kleine restjes haar voorgezet. En dus heeft ze gesmuld van wat parelhoen, lam, kip en kalkoen. :)

Gek he, hoe je van iets dat je een maand geleden nog zo vanzelfsprekend vond, zo blij kan worden.
De laatste week zet ik haar steeds wel wat rauw voor, maar los van een klein hapje om de 2 dagen, wil ze enkel nog brokjes... of menseneten...
Ik trek het mij niet aan, alles beter dan niets eten, maar als ze dan eens rauw wil en er dan ook nog duidelijk van geniet, is dat natuurlijk heerlijk.
Hopelijk zet het door en voelt ze zich daardoor weer beter en sterker :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332500
Oh my gosh, we hadden al een dierentuindag voor onze vakantie geplakt. Nou heeft mijn meneer er volledig vrijwillig nog een voor geplakt! De planning is nu via Safaripark Beekse Bergen naar Paira Daiza en dan een weekje ardennen. Alwaar ik, als meneer wandelen is, nog wel een wildpark wil gaan bezoeken. Dat wordt een topvakantie!
Door zurca
#3332506
Wat leuk Karin!
Je brengt mij op een idee....het is echt al ja-ren geleden dat ik in een dierentuin geweest ben ik vond/vind dat altijd zo leuk. Ik ga eens kijken of ik een dagje kan plannen, samen met mijn moeder :)

Jij alvast veel plezier met de voorpret enne alvast fijne dagen toegewenst ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332511
zurca schreef:Wat leuk Karin!
Je brengt mij op een idee....het is echt al ja-ren geleden dat ik in een dierentuin geweest ben ik vond/vind dat altijd zo leuk. Ik ga eens kijken of ik een dagje kan plannen, samen met mijn moeder :)

Jij alvast veel plezier met de voorpret enne alvast fijne dagen toegewenst ;)
Dat is leuk, heb ik jou ook weer op een idee gebracht. Have fun en als je tips wilt roep je maar. Ik ken bijna alle parken wel.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332757
Lekker van het werk via de fysio naar huis gelopen. Ik merk dat ik het lopen boven verwachting fijn vindt en steeds meer mogelijkheden zie. Zo ging ik vanmorgen nog heen met de bus, maar het is dan al licht genoeg om te kunnen lopen. Dus morgen en overmorgen ga ik heen en terug lopen. Door de vrieskou, maar wat geeft de zon en de blauwe lucht energie!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332992
Na een dikke week slecht slapen en deze werkweek nachtjes die net voldoende waren om de dag een soort van op door te komen, vannacht eindelijk echt lekker geslapen.
Door Eef+Stippels
#3333012
Het gaat duidelijk beter met Xindy's poot. Tijdens de ochtendronde dartelde ze rond als een blije pup, zooooo cute :smitten: :smitten: :smitten:
Ze compenseert wel wat met haar heup, dus het blijven nog even korte wandelingen, maar ze voelt zich beter :D
Door hannabelgje
#3333040
Nieuwe steammob besteld bij bol.com. Net opgehaald en meteen ff de benedenverdieping gedaan. Zalig weer met stoom. Al het vuil vliegt weer van de vloer af. Heerlijk. En geen pijn in mijn rug.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door