Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3332029
Aprilsnow schreef:Wat lief dat je er naar vraagt. Mijn vriend is maandag naar huis gekomen. Het was even wennen om hem steeds om me heen te hebben ::)
Met hem gaat het goed, hij moet opletten dat hij niet teveel doet want stilzitten is niet zo zijn ding ::) Hij kan nu met de rolstoel naar kantoor (in de tuin) en kan daar met zijn been omhoog werken.
Dat geeft mij ook meteen wat lucht :biggrin2:

Verder hebben we onze trubbelsjaak kunnen laten wennen aan de krukken en de rolstoel. Dat vond hij toch zoooo spannend.
Fijn om te lezen dat het lekker gaat :) en houden zo!

Rolstoel, krukken, maar ik denk ook het bed in de huiskamer is ook spannend, helemaal voor jullie Trubbelsjaak.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332062
constance.blokzijl schreef:We zijn huisloos! En even heeeeel rijk (vind ik) op papier. Over 2 weken krijgen we dan ons ‘nieuwe’ huis...
Zijn we weer net zo rijk als gister Afbeelding

Haha toch leuk voor zolang het duurt :D

Ik heb vandaag 13166 stappen gelopen. Waarvan 2500 op mijn werk, valt me niets tegen voor een kantoorbaan. Vanmorgen door de (pap)sneeuw naar het werk gelopen. Onze eerste witte aanblik van deze winter, dus ik wilde er wel even van genieten. En de voorspelde regen en wind werd een heerlijk avondzonnetje, dus terug ook lekker gelopen.
Door eelke
#3332064
Kaela schreef:Haha toch leuk voor zolang het duurt :D

Ik heb vandaag 13166 stappen gelopen. Waarvan 2500 op mijn werk, valt me niets tegen voor een kantoorbaan. Vanmorgen door de (pap)sneeuw naar het werk gelopen. Onze eerste witte aanblik van deze winter, dus ik wilde er wel even van genieten. En de voorspelde regen en wind werd een heerlijk avondzonnetje, dus terug ook lekker gelopen.
Lekker zeg!

Ik had deze week mijn record, 22.036. Waarvan 7500 tussen 0.00 en 2.00 snachts. Leuk, dat gehos met carnaval :D

We krijgen een logeetje. Ik ben gezwicht voor marketing. Sprookjesboomdrinken en buurman en buurman koekjes in huis nu ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332071
eelke schreef:Lekker zeg!

Ik had deze week mijn record, 22.036. Waarvan 7500 tussen 0.00 en 2.00 snachts. Leuk, dat gehos met carnaval :D

We krijgen een logeetje. Ik ben gezwicht voor marketing. Sprookjesboomdrinken en buurman en buurman koekjes in huis nu ::)
Hahah ja dat tikt dus kennelijk goed aan!

Ooooh dat hoort als Tante! Daar is marketing voor bedoeld ;D
Door eelke
#3332073
Kaela schreef:Hahah ja dat tikt dus kennelijk goed aan!

Ooooh dat hoort als Tante! Daar is marketing voor bedoeld ;D
Stapje links, stapje rechts, hos, hos, en 4 dagen spierpijn ;D Oh, morgen ook spierpijn want geverfd. Tig keer trapje op trapje af want de emmer paste niet op de trap. Ik kwam nog steeds een haar van Gijs tegen :D

En ja, blijkbaar! Ach, het geeft ook niet :cool: :cool: maar ik moest mezelf een beetje uitlachen.
#3332074
Kaela schreef:

Haha toch leuk voor zolang het duurt :D

Ik heb vandaag 13166 stappen gelopen. Waarvan 2500 op mijn werk, valt me niets tegen voor een kantoorbaan. Vanmorgen door de (pap)sneeuw naar het werk gelopen. Onze eerste witte aanblik van deze winter, dus ik wilde er wel even van genieten. En de voorspelde regen en wind werd een heerlijk avondzonnetje, dus terug ook lekker gelopen.

Het is ook prima, staat wel leuk zo’n afrekening van de notaris en dan wat er overblijft aan het einde van de streep.

Best leuk he zo’n stappenteller! Ik wandel in mijn lunchpauze en dat is zo’n 3500 stappen. Plus de buitenlucht vind ik ook altijd ff heerlijk.
Dinsdag was ik nog vrij dus heerlijk in de bossen van Hattem gezworven waar we nu tijdelijk wonen en dat samen met kickboks was goed voor ruim 21000 stappen...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332078
Ik dacht vanavond laatste schaatsclinic te hebben van dit seizoen van Foske en Jolanda. Krijgen we vanmiddag een Appje dat we sportschoenen mee moeten nemen omdat het laatste keer is en we soort apekooi gaan doen :???: Weet nog niet goed wat ik daarvan moet denken....
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3332578
Afgelopen vrijdag met Moyra (bijna 11 jaar) naar een nieuwe Da geweest. Dichter bij, en bovendien is dat de Da waar de oppas ook naar toe gaat als er iets is, dus kan ze daar maar beter bekend zijn.
Prima consult! Geriatrisch profiel geprikt, met hartenzymen en een titerbepaling voor DHP. Verder lichamelijk helemaal nagekeken. Een beetje staar maar goed op gewicht, nergens bulten. Alleen is de linkerpoot veel meer bespierd dan de rechter. :???: Geen idee waar dat vandaan komt, ze loopt niet anders.
Ze is nu helemaal fit (voor ons gevoel) en het zou fijn zijn als dat er ook uitkomt. Morgen even langs voor de uitslag.


Vanmiddag gezellig lunchen met een vriendin. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332699
Vandaag mijn laatste echte werkdag. Al hebben ze mij nog wel weer zover gekregen dat ik het overleg van morgen nog regel ::) overleg is van 4 tot 6, daarna hapje eten en vanaf 7 uur afscheidsborrel dus valt verder ook wel mee ;) voelt best beetje dubbel omdat ik ook enorm lieve collega's achterlaat die mij meer dan duidelijk hebben gemaakt dat ze mij gaan missen :(
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3332716
Werk ze Dinky, wel fijn dat je zo gewaardeerd wordt.
Ik heb op mijn werk vrij gevraagd voor 29 en 30 februari, dan heb ik lang weekend, ook wel eens lekker. Mijn baas was in eerste instantie niet gecharmeerd, maar toen ik het herhaalde vond ze het goed, hoefde ik geen vakantiedagen voor op te nemen en ik zou gewoon doorbetaald worden...
Mijn collega was echter woest, valt precies in haar vakantie, hoe kan ik het bedenken en baas akkoord gaan? >:( Kon ook zo gauw niet vinden op welke dag het viel, dus heeft 8 keer de agenda doorgekeken XD

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door - pien -
#3332739
-Annemarie- schreef:Afgelopen vrijdag met Moyra (bijna 11 jaar) naar een nieuwe Da geweest. Dichter bij, en bovendien is dat de Da waar de oppas ook naar toe gaat als er iets is, dus kan ze daar maar beter bekend zijn.
Prima consult! Geriatrisch profiel geprikt, met hartenzymen en een titerbepaling voor DHP. Verder lichamelijk helemaal nagekeken. Een beetje staar maar goed op gewicht, nergens bulten. Alleen is de linkerpoot veel meer bespierd dan de rechter. :???: Geen idee waar dat vandaan komt, ze loopt niet anders.
Ze is nu helemaal fit (voor ons gevoel) en het zou fijn zijn als dat er ook uitkomt. Morgen even langs voor de uitslag.


Vanmiddag gezellig lunchen met een vriendin. :)
Hoe is het met Moyra?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332775
Fenixjuh schreef:Werk ze Dinky, wel fijn dat je zo gewaardeerd wordt.
Ik heb op mijn werk vrij gevraagd voor 29 en 30 februari, dan heb ik lang weekend, ook wel eens lekker. Mijn baas was in eerste instantie niet gecharmeerd, maar toen ik het herhaalde vond ze het goed, hoefde ik geen vakantiedagen voor op te nemen en ik zou gewoon doorbetaald worden...
Mijn collega was echter woest, valt precies in haar vakantie, hoe kan ik het bedenken en baas akkoord gaan? >:( Kon ook zo gauw niet vinden op welke dag het viel, dus heeft 8 keer de agenda doorgekeken XD

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
;D

Jammer genoeg kwam er vandaag hoop gedoe vanuit management omdat ze keer wakker zijn geworden, zie klaagtopic ::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3332779
Fenixjuh schreef:Werk ze Dinky, wel fijn dat je zo gewaardeerd wordt.
Ik heb op mijn werk vrij gevraagd voor 29 en 30 februari, dan heb ik lang weekend, ook wel eens lekker. Mijn baas was in eerste instantie niet gecharmeerd, maar toen ik het herhaalde vond ze het goed, hoefde ik geen vakantiedagen voor op te nemen en ik zou gewoon doorbetaald worden...
Mijn collega was echter woest, valt precies in haar vakantie, hoe kan ik het bedenken en baas akkoord gaan? >:( Kon ook zo gauw niet vinden op welke dag het viel, dus heeft 8 keer de agenda doorgekeken XD

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ge-wel-dig! Iets met blonT?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3332828
- pien - schreef:Hoe is het met Moyra?
Goed!
De waardes zijn prima, zowel het geriatrisch profiel als de hartenzymen. Alleen de schildklier is in het rood. Dat verbaast mij wel, want ze heeft niet veel kenmerken van een hond met een te trage schildklier. :???:
Niet overmatig veel drinken/plassen en zoals ik al zei kreeg ze een compliment over het gewicht.
Ja, 's zomers is ze sloom maar dat schreven wij toe aan de warmte. We hebben ook twee keer een weekje pijnstillers gegeven om te kijken of ze ergens last van had, maar dat gaf geen verschil aan.
De huid is wat schilferig, maar de vacht is verder prima in orde. En dat ze niet meer zo vreselijk actief is past ook wel bij een oudere hond. Maar ze wandelt op dit moment nog prima mee, en trekt dagelijks een flinke sprint. Niet omdat ze achterna gezeten wordt, maar omdat ze het leuk vindt om even te racen. :biggrin2:
T4 was dus erg laag, nu wordt de TSH nog getest. Even wachten wat daar uitkomt, en dan weer overleggen.

Titerbepaling was goed, alleen hondenziekte was laag, maar nog wel bescherming. Dezelfde uitkomst als 4 jaar geleden toen er ook getiterd is. Ze is in 2010 voor het laatst DHP gevaccineerd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door