Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3332230
Chips de Laat en Knegt uitgeschakeld op de 1000m shorttrack.

De dames (Schulting, ter Mors) staan in de 1/2 finale 1500m
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332239
Vandaag helaas geen medaille :( verwacht iig niet dat we medaille pakken bij skeleton ;)

Vooral uitschakeling knegt was compleet overbodig >:(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332242
Spannend was het zeker :D
Finale vrouwen was ook wel erg vol met 7 schaatsers. En bij de mannen die valpartij waardoor degenen die bleven staan met goud en zilver er vandoor gaan ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3332248
Ook vandaag niet kunnen kijken wegens werk, maar wel de finale van Jorien op de radio kunnen volgen. Helaas geen shorttrackmedaille voor haar. En zonde van Sjinkie.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332318
Zo, ik zit weer voor de tv ook al verwacht ik niets van de vrouwen op de 500 ;)
Verwacht ook dat de mannen het gewoon goed gaan doen op de ploegenachtervolging
Door Cathelijn
#3332323
Dat wordt wisselen denk ik. Zo wordt het geen goud voor de mannen. Maar goed, ze zijn door.
Nu nog even wachten op de 500 m.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332360
Vond het helemaal mooi zoals kodaira vervolgens Lee aan het troosten was :)

Blij ook dat ter mors niet op die paar duizendste het podium heeft gemist, dat was wel heel zuur geweest.
Door Cathelijn
#3332430
Mooie eerste ronde voor de Nederlandse vrouwen. Volgende wedstrijd is de knock-out tegen de VS. Dat moet gewoon lukken gezien het verschil in tijd.
Nu naar de 500m mannen. Dat wordt ontzettend spannend. Het kunnen 3 medailles worden maar ook zomaar 0.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3332431
Ik moet helaas zo weg, dus ga het grootste deel van de 500m missen. Kan misschien nog wel een stukje in de auto via de radio volgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door