Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3331744
Eh ieder zijn hobby eh dus. ::)

@aprilsnow, boh dat is heftig. Ik probeer dus ook altijd mijn mobiel bij me te hebben inderdaad voor als er iets stoms gebeurd.
En vanochtend was de baas zo slim om een gevonden balletje dat Oli in zijn bek had genomen weg te trappen, Fozzy zou toch niet reageren dacht ie ::) Ik had Fozzy's riem maar snel losgelaten ::) , want je weet het nooit, ik zei nog dat kan ook goed fout gaan zoiets, en dan lees ik het verhaal van je vriend .....
Gebruikersavatar
Door Radja
#3331878
Aprilsnow schreef:Ja die heb ik ook nog gelezen... onvoorstelbaar :o

Mijn vriend is vandaag geopereerd. In eerste instantie wilden ze een pin plaatsen maar bij nader bestuderen van de foto zaten er teveel scheurtjes in het onderste bot en waren ze bang dat een pen meer kapot zou maken.
Dus zijn het 2 plaatjes geworden. Operatie is goed gegaan, hij was vanmorgen als eerste om 10.00 uur aan de beurt.
Hij mag wel in het ziekenhuis blijven tot maandag omdat de gipskamer dan weer open is. Komt stiekem wel goed uit want maandag komt het bed dat tijdelijk in de huiskamer moet (we hebben geen trapleuning en de chirurg vond met 2 krukken los de trap op te risicovol ::) )
Al met al heeft hij nu weer genoeg praatjes dus het komt vast goed.

Hoe gaat het met jouw vriend en is hij inmiddels weer thuis? Hoe gaat het met jou, trek jij het een beetje?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3331901
Otje ging over de schutting naar de buurman. Maar zijn tuin ligt lager en toen kon ze niet meer terug. Moesten we een reddingsactie opzetten, want de buurman was niet thuis. Ze is ons nu eeuwig dankbaar dat ze gered is, maar iets zegt me dat ze dezelfde domme actie weer uit gaat halen als ze de kans krijgt.
Door Aprilsnow
#3331975
Radja schreef:Hoe gaat het met jouw vriend en is hij inmiddels weer thuis? Hoe gaat het met jou, trek jij het een beetje?
Wat lief dat je er naar vraagt. Mijn vriend is maandag naar huis gekomen. Het was even wennen om hem steeds om me heen te hebben ::)
Met hem gaat het goed, hij moet opletten dat hij niet teveel doet want stilzitten is niet zo zijn ding ::) Hij kan nu met de rolstoel naar kantoor (in de tuin) en kan daar met zijn been omhoog werken.
Dat geeft mij ook meteen wat lucht :biggrin2:

Verder hebben we onze trubbelsjaak kunnen laten wennen aan de krukken en de rolstoel. Dat vond hij toch zoooo spannend.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3332016
hoe snel zou zoiets groeien?
20180215_121618.jpg
20180215_121618.jpg (3.26 MiB) 1899 keer bekeken
Zo ziet de haag er nu uit in de winter naar de buren...in de zomer is ie lekker vol



Hier is de nieuwe buurman dus mee bezig:
20180215_121608.jpg
20180215_121608.jpg (4.02 MiB) 1899 keer bekeken
Eh ik hoop dat zoiets snel bijgroeit, anders kan ie in het klaagtopic...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3332019
Aprilsnow schreef:Wat lief dat je er naar vraagt. Mijn vriend is maandag naar huis gekomen. Het was even wennen om hem steeds om me heen te hebben ::)
Met hem gaat het goed, hij moet opletten dat hij niet teveel doet want stilzitten is niet zo zijn ding ::) Hij kan nu met de rolstoel naar kantoor (in de tuin) en kan daar met zijn been omhoog werken.
Dat geeft mij ook meteen wat lucht :biggrin2:

Verder hebben we onze trubbelsjaak kunnen laten wennen aan de krukken en de rolstoel. Dat vond hij toch zoooo spannend.
klinkt al goed, maar dat gaan dan lange weken worden, of gaat ie uiteindelijk rennen met zijn gips om? als ik dat zo hoor :biggrin2:
Door Anneloog
#3332021
Kaio schreef:hoe snel zou zoiets groeien?

20180215_121618.jpg
Zo ziet de haag er nu uit in de winter naar de buren...in de zomer is ie lekker vol



Hier is de nieuwe buurman dus mee bezig:
20180215_121608.jpg
Eh ik hoop dat zoiets snel bijgroeit, anders kan ie in het klaagtopic...
Zo te zien is dat een ligusterhaag en ja die groeien snel, en hoe meer je snoeit hoe dichter die word. Echt zodra het lente word is die binnen de kortste keren weer geheel groen. Heb zelf jaren een ligusterhaag gehad die ik zeer regelmatig bij snoeide om mooi strak en dun te houden en echt daar kon je gewoon op zitten als je wou. Heel mooi compact en groen.
#3332022
Kaio schreef:hoe snel zou zoiets groeien?

20180215_121618.jpg
Zo ziet de haag er nu uit in de winter naar de buren...in de zomer is ie lekker vol



Hier is de nieuwe buurman dus mee bezig:
20180215_121608.jpg
Eh ik hoop dat zoiets snel bijgroeit, anders kan ie in het klaagtopic...
Liguster?
Heel snel! :biggrin2:

Maar ik weet niet als ie echt een beetje te driest te werk gaat kan het wel een stuk minder mooi worden en ja, minder dik wordt die zowiezo. Maar nieuw blad groeit heel snel bij die haag ja, en kale plekken zal je niet hebben denk ik.
#3332024
Anneloog schreef:Zo te zien is dat een ligusterhaag en ja die groeien snel, en hoe meer je snoeit hoe dichter die word. Echt zodra het lente word is die binnen de kortste keren weer geheel groen. Heb zelf jaren een ligusterhaag gehad die ik zeer regelmatig bij snoeide om mooi strak en dun te houden en echt daar kon je gewoon op zitten als je wou. Heel mooi compact en groen.
Ja, zoiets.

Wij hadden bij het vorige huis ook 1 en die hield ik niet goed bij met als gevolg dat je erdoor kon kijken... ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3332025
aah pfieuw, gelukkig weet hij dus wat hij doet! Had al een vermoeden zag er niet willekeurig uit maar ziet er zo drastisch uit en met mijn kennis van planten ::) ::) ::)
In de voortuin hebben wij platanen, kwam ik ook vorig jaar achter dat je die echt goed moet snoeien want die worden loeigroot ;D
Maar ligusterhaag dus ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door