Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3331819
Wat was dat fantastisch! En Yara heeft zilver i.p.v. brons! 2e is gediskwalificeerd

Edit: er stond hars i.p.v. Yara
Laatst gewijzigd door Radja op di 13 feb 2018, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3331820
Wie heeft er goud, zilver en brons? De Volkskrant is zoooo traag met informeren. Moest gisteren meer dan twee uur wachten voordat ze vermeldden dat Ireen had gewonnen. >:(

Edit: heb een live-update gevonden.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3331821
Moet zeggen dat Koen mij wel erg tegen gevallen is......
Maar wel heerlijk dat Nuis het eindelijk voor elkaar heeft dat alles op de juiste plek valt, beloofd nog wat voor de 1000 meter :cool: Die is echt in supervorm :biggrin2:
En een knappe prestatie van Patrick Roest.

Leuk detail, we staan weer eerste in het medailleklassement :D
Door Cathelijn
#3331827
Ik had mijn pauze mooi verlegd van half een naar 1. Kon ik mooi kijken! Super weer.
Erg tegenvallend van Koen, ik had veel van hem verwacht
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3331870
Ik had beloofd om iemand te helpen met kinderen vervoeren, dus geluisterd naar de radio. Het verslag van de commentatoren oa erben wennenars was erg leuk en spannend. Dus moet je werken maar kun je wel radio luisteren dan is dit een mooi alternatief :idea:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3331874
Fioon schreef:Ik had beloofd om iemand te helpen met kinderen vervoeren, dus geluisterd naar de radio. Het verslag van de commentatoren oa erben wennenars was erg leuk en spannend. Dus moet je werken maar kun je wel radio luisteren dan is dit een mooi alternatief :idea:
Helaas gaat dat niet werken wanneer je zoals ik afspraak hebt met iemand ::)
De andere dagen had ik tijdens het werken de stream op staan waardoor ik kon luisteren en bij de belangrijke ritten ook kon kijken :biggrin2:

Morgen moet het wel weer lukken aangezien de 10 km begint om 12 uur. Jorrit Bergsma zal dan richting kwart voor 1 moeten rijden (rit 4) en Kramer tegen kwart over 1 denk ik (rit 6). Wat gun ik het Kramer enorm om eindelijk zijn gouden medaille op de 10 km te pakken :cool:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3331880
Jammer dat ik het niet heb kunnen zien, maar wel heel mooi, opnieuw goud voor Nederland! Morgen kan ik wel kijken.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3331900
dinky89 schreef:Helaas gaat dat niet werken wanneer je zoals ik afspraak hebt met iemand ::)
De andere dagen had ik tijdens het werken de stream op staan waardoor ik kon luisteren en bij de belangrijke ritten ook kon kijken :biggrin2:

Morgen moet het wel weer lukken aangezien de 10 km begint om 12 uur. Jorrit Bergsma zal dan richting kwart voor 1 moeten rijden (rit 4) en Kramer tegen kwart over 1 denk ik (rit 6). Wat gun ik het Kramer enorm om eindelijk zijn gouden medaille op de 10 km te pakken :cool:

Ik ook!!!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3331905
Ik kijk de samenvatting om een uur of 7.... Verder heb ik er niets mee, nooit gehad ook.... Vind het wel leuk dat Nederland zoveel medailles haalt, hoor.... Maar ik ga niet spreciaal kijken, hoor het wel op het nieuws....
Gebruikersavatar
Door pluk
#3331921
dinky89 schreef:Helaas gaat dat niet werken wanneer je zoals ik afspraak hebt met iemand ::)
De andere dagen had ik tijdens het werken de stream op staan waardoor ik kon luisteren en bij de belangrijke ritten ook kon kijken :biggrin2:

Morgen moet het wel weer lukken aangezien de 10 km begint om 12 uur. Jorrit Bergsma zal dan richting kwart voor 1 moeten rijden (rit 4) en Kramer tegen kwart over 1 denk ik (rit 6). Wat gun ik het Kramer enorm om eindelijk zijn gouden medaille op de 10 km te pakken :cool:
Ik denk dat Jorrit zeker een kwartier later start want er zit nog een dweilpauze tussen rit 3 en 4.
Helaas kan ik niet kijken of luisteren. Zit dan in een audit voor m'n werk :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door