Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Indy
#333175
Indy's voetzooltjes zijn behoorlijk afgesleten (geen wondjes) en ze is dus ook niet echt enthousiast meer om te lopen, het is dus wel echt gevoelig

Is er iets wat ik erop zou kunnen doen??
Laatst gewijzigd door Indy op vr 10 jun 2005, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#333176
Espree verkoopt speciale 'Paw Balm', voor gevoelige voetzooltjes...een soort vaseline met verzachtende dingetjes erin ;D Maar je zou natuurlijk ook zelf wat Calendula erop kunnen smeren (wel na het wandelen, als ze lekker gaat liggen), of wat vaseline...
Door Indy
#333177
geer schreef: Espree verkoopt speciale 'Paw Balm', voor gevoelige voetzooltjes...een soort vaseline met verzachtende dingetjes erin ;D Maar je zou natuurlijk ook zelf wat Calendula erop kunnen smeren (wel na het wandelen, als ze lekker gaat liggen), of wat vaseline...
Wat/waar is Espree
Ik fiets nu wel vast ff langs de drogist voor Calendula...die hebben dat toch wel ???
Door geer
#333181
Espree is een merk, ze hebben ook (natuurlijke) hondenshampoos etc. Als je voor Calendula gaat, zou ik kijken of ze Calendula gelei hebben, die is wat vetter en trekt dacht ik ook sneller in...
Door Jinxy
#333185
Op angelique d´r site staat paw wax, zag het laatst toevallig staan. Kun je gewoon bestellen..
Door geer
#333187
Oh, dat zal inderdaad ongeveer hetzelfde zijn! Dan zou ik die denk ik bestellen...als het goed is trekt dat iets sneller in, zodat je niet overal Calendula-voetstapjes in je huis vindt ;D
Door Indy
#333230
geer schreef: Oh, dat zal inderdaad ongeveer hetzelfde zijn! Dan zou ik die denk ik bestellen...als het goed is trekt dat iets sneller in, zodat je niet overal Calendula-voetstapjes in je huis vindt ;D
Ik heb dat spul van Angelique's site besteld en zometeen maar even calendula in huis halen, tot ik dat andere in huis heb

Bedankt voor jullie snelle reacties :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door