Re: Wat heb je enzovoort....deel 666

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Vr 09 Feb 2018, 10:56

De laatste fysio in het ziekenhuis gehad. Zo. Dat is nu klaar.
Door naar de volgende ronde.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Vr 09 Feb 2018, 13:13

Ronald schreef:De laatste fysio in het ziekenhuis gehad. Zo. Dat is nu klaar.

Wat staat er nu op het programma?
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Vr 09 Feb 2018, 13:54

Ronald schreef:De laatste fysio in het ziekenhuis gehad. Zo. Dat is nu klaar.

:-* :-*
Aprilsnow
5-sterren

Berichtdoor Aprilsnow » Za 10 Feb 2018, 00:36

Net thuis uit het ziekenhuis. Vriendlief was met Tammo gaan wandelen. Tammo ziet fazant en zet een spurtje in terwijl vriendje denk ik de andere kant uit kijkt. Voet stond vast en door de ruk zei zijn been knak. Achteraf en geen telefoon bij “want die was leeg”. Heeft zichzelf dus een 30 meter op zijn rug naar de weg proberen te slepen.
Blijven gillen in de hoop dat er iemand kwam.

Ondertussen Tammo los moeten maken omdat die de riem om zijn gebroken been aan t wikkelen was. Ons knappe ongeleide projectiel bleef bij het baasje. Ben zo trots op hem.

Geen idee hoe lang dat heeft geduurd maar uiteindelijk zijn er mensen uit een boerderij komen kijken omdat het schreeuwen wel erg lang aan hield.
Die mensen hebben 112 gebeld. Vriendje wist alleen het vaste nummer van zijn ouders uit zijn hoofd. Schoonmoeders mij weer gebeld dat ambulance er was. Ze waren aan het wachten op de brandweer want er moest een hek los geknipt worden.

Ik was om 18.00 uur in het ziekenhuis. Wachten tot ze hem binnen zouden brengen. Om 18.40 nog maar eens gaan vragen of hij er nog niet was.
O ze waren meteen foto’s maken en daar mag u niet bij zijn dus had roepen nog geen zin.
Tegelijk dat ik daar sta rollen ze hem voorbij.
Lang verhaal kort eindigen. Hij heeft zijn scheenbeen gebroken. Morgen krijgt hij een operatie omdat het gips te weinig deed.

Eenmaal op de kamer 22.00 uur ongeveer. Naar de auto om wat te eten te halen (ik was boodschappen aan het doen). Daarna naar huis wat spullen en drinken halen.
Afscheid genomen en Tammo bij de schoonouders op gaan halen.

Morgen maar rond 9 uur naar het ziekenhuis in afwachting van de chirurg. Twee horen toch meer dan 1. Morgen Tammo dus maar weer naar de schoonouders brengen en kijken wat de dag gaat brengen.

Had ik net geregeld dat ik lekker 4 dagen kon gaan carnavallen verzint hij dit weer.

O ja de lokale omroep wist er ook wat over te zeggen.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/27463 ... n+zet.aspx
Mieke L.
5-sterren

Berichtdoor Mieke L. » Za 10 Feb 2018, 01:19

Wow wat een heftig verhaal!! Dat verzin je toch niet! Dat artikel ook met die foto erbij heftig hoor! Sterkte met alles!!
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Za 10 Feb 2018, 09:32

:o ! Nou, beterschap!
dinky89
5-sterren

Berichtdoor dinky89 » Za 10 Feb 2018, 13:07

Bericht onder het nieuwsbericht vind ik trouwens ook enorm heftig :o http://www.omroepbrabant.nl/?news/27405 ... aasje.aspx

Hopelijk herstelt je man voorspoedig! Zo blijkt maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit....
Aprilsnow
5-sterren

Berichtdoor Aprilsnow » Za 10 Feb 2018, 15:33

dinky89 schreef:Bericht onder het nieuwsbericht vind ik trouwens ook enorm heftig :o http://www.omroepbrabant.nl/?news/27405 ... aasje.aspx

Hopelijk herstelt je man voorspoedig! Zo blijkt maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit....

Ja die heb ik ook nog gelezen... onvoorstelbaar :o

Mijn vriend is vandaag geopereerd. In eerste instantie wilden ze een pin plaatsen maar bij nader bestuderen van de foto zaten er teveel scheurtjes in het onderste bot en waren ze bang dat een pen meer kapot zou maken.
Dus zijn het 2 plaatjes geworden. Operatie is goed gegaan, hij was vanmorgen als eerste om 10.00 uur aan de beurt.
Hij mag wel in het ziekenhuis blijven tot maandag omdat de gipskamer dan weer open is. Komt stiekem wel goed uit want maandag komt het bed dat tijdelijk in de huiskamer moet (we hebben geen trapleuning en de chirurg vond met 2 krukken los de trap op te risicovol ::) )
Al met al heeft hij nu weer genoeg praatjes dus het komt vast goed.
Radja
5-sterren

Berichtdoor Radja » Za 10 Feb 2018, 15:47

Jemig ook zo’n horror verhaal! Heel veel sterkte en beterschap voor jouw vriend en ook voor jou :-*
Cathelijn
5-sterren

Berichtdoor Cathelijn » Za 10 Feb 2018, 17:06

Aprilsnow schreef:Ja die heb ik ook nog gelezen... onvoorstelbaar :o

Mijn vriend is vandaag geopereerd. In eerste instantie wilden ze een pin plaatsen maar bij nader bestuderen van de foto zaten er teveel scheurtjes in het onderste bot en waren ze bang dat een pen meer kapot zou maken.
Dus zijn het 2 plaatjes geworden. Operatie is goed gegaan, hij was vanmorgen als eerste om 10.00 uur aan de beurt.
Hij mag wel in het ziekenhuis blijven tot maandag omdat de gipskamer dan weer open is. Komt stiekem wel goed uit want maandag komt het bed dat tijdelijk in de huiskamer moet (we hebben geen trapleuning en de chirurg vond met 2 krukken los de trap op te risicovol ::) )

Beterschap voor je vriend!

Het kwam om 2 uur zelfs op het journaal van radio 2.
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Za 10 Feb 2018, 19:31

Aprilsnow schreef:Ja die heb ik ook nog gelezen... onvoorstelbaar :o

Jeetje zeg wat een pech , en met ongelukkige afloop dus
Heel erg veel beterschap voor je vriend :-* :-*

En dat andere bericht zeg :-X Je zal een dergelijke idioot tegenkomen :o
Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Za 10 Feb 2018, 21:16

eelke schreef:Wat staat er nu op het programma?

Twee keer in de week naar mijn eigen fysiotherapeut en daar werken aan conditie en lijf.
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Za 10 Feb 2018, 22:10

Ik,las dit vanmorgen in de krant en dacht....hond is huis is toch echt een zegen, kun je gewoon lekker samen spelen en hoef je nietvan dit soort gekkigheid te doen..

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/08/vrij-3-a1591393
Aprilsnow
5-sterren

Berichtdoor Aprilsnow » Za 10 Feb 2018, 22:23

Siberienne schreef:Ik,las dit vanmorgen in de krant en dacht....hond is huis is toch echt een zegen, kun je gewoon lekker samen spelen en hoef je nietvan dit soort gekkigheid te doen..

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/08/vrij-3-a1591393

Ieder zijn ding maar ::) :???: soms moet je dingen gewoon niet willen weten of delen
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Zo 11 Feb 2018, 14:33

Ronald schreef:Twee keer in de week naar mijn eigen fysiotherapeut en daar werken aan conditie en lijf.
Klinkt goed Ronald en goed je grenzen blijven bewaken.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”