Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3331163
Ohh vreselijk Mieke...veel sterkte de laatste dagen, die zijn zoooooo moeilijk. Ik kon niet stoppen met huilen toen :-\ tig keer een laatste keer dit, laatste keer dat. Mooi, maar oh zo zwaar.

Kun je nu nog iets doen om hem de laatste dagen rustiger te laten doorkomen? Heb je aan zo'n stekker gedacht? Bach spray? Had de dierenarts nog een idee?
#3331164
eelke schreef:Ohh vreselijk Mieke...veel sterkte de laatste dagen, die zijn zoooooo moeilijk. Ik kon niet stoppen met huilen toen :-\ tig keer een laatste keer dit, laatste keer dat. Mooi, maar oh zo zwaar.

Kun je nu nog iets doen om hem de laatste dagen rustiger te laten doorkomen? Heb je aan zo'n stekker gedacht? Bach spray? Had de dierenarts nog een idee?
We laten hem geen seconde meer alleen, er is dag en nacht iemand bij hem. Dat houdt hem nog het rustigst en hij krijgt Bach spray.
Ja moeilijk is het zeker en ik huil wat af deze dagen. Qua eten verwen ik hem ook enorm maakt nu toch niet meer uit.
#3331166
Mieke L. schreef:We laten hem geen seconde meer alleen, er is dag en nacht iemand bij hem. Dat houdt hem nog het rustigst en hij krijgt Bach spray.
Ja moeilijk is het zeker en ik huil wat af deze dagen. Qua eten verwen ik hem ook enorm maakt nu toch niet meer uit.
Nee dat maakt niks uit, lekker geven waar hij zin in heeft. Het is nu eenmaal toch zo. Pfff, moeilijk hoor. Nog 1 dag werken nu dan? Vrijdag toch wel vrij?

Wij hadden de afspraak op vrijdag al gemaakt voor dinsdag. Dus dat waren 5 laatste dagen. Verschrikkelijk. En toch zou ik het nu niet anders doen.
#3331179
Ach Mieke toch , wat een afschuwelijk bericht :'( :'(
Het is k*t met peren , ik weet er alles van
De laatste twee die wij hadden gingen ook veel te snel na elkaar

En ja , het zal heel erg stil worden in huis
Maar ja , uiteindelijk neem je een dergelijk besluit toch uit liefde
Ik heb hier ook al zo vaak geroepen , jouw lijden is beeindigd , het mijne kan beginnen

Heel erg veel sterkte ! :-* :-*
En verwen hem nog maar lekker
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door