Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3330452
O, dat klinkt heel positief, Hanna, die gezondheidsveranderingen die je hebt vastgesteld! Da's dan mooi meegenomen!

Enne, zondigen als papa's jarig zijn mag altijd. Hartelijk gefeliciteerd met Papabelgje! :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330477
Oo wat fijn hanna!

Hier ging het 2 dagen mis, dus ook meteen meer dan 1kg erbij >:( dat gaat altijd 10x sneller dan andersom >:(
Maar goed doe er niks meer aan dus dan maar gauw weer vergeten en verder.

Anne, welke vitamix heb jij? Kan ie dus werkelijk warme soepen maken ? Ik dacht hmm misschien wel een leuk verjaardagskaso :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3330609
Kaio schreef:Oo wat fijn hanna!

Hier ging het 2 dagen mis, dus ook meteen meer dan 1kg erbij >:( dat gaat altijd 10x sneller dan andersom >:(
Maar goed doe er niks meer aan dus dan maar gauw weer vergeten en verder.

Anne, welke vitamix heb jij? Kan ie dus werkelijk warme soepen maken ? Ik dacht hmm misschien wel een leuk verjaardagskaso :biggrin2:
Ik heb de Vitamix TNC (Total Nutrition Center) en die kan inderdaad warme soepen maken. Gewoon alle ingrediënten erin, twee minuten laten draaien op de hoogste stand, en dan heb je een dampend soepje.

Een leuk verjaardagscadeau is het zeker - als je ontvanger bent tenminste, niet de gever! ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330632
hihi ontvanger wil ik zijn :biggrin2:


Ik zag ergens een vergelijk met de Optimum, die heeft nog meer vermogen en 6 bladen
http://healthyvega.nl/tips/vitamix-blen ... en-review/
Maar die prijzen kloppen niet meer, die TNC is ook goedkoper nu.

Ik zag net op google dat ik ook geen verse ananas meer hoef te kopen :doh:
en dat ik bij de ah echt voor de luie wijven smoothie kan gaan :
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... -braam-gem
lijkt me wel wat
Door Siberienne
#3330635
Kaio schreef:hihi ontvanger wil ik zijn :biggrin2:


Ik zag ergens een vergelijk met de Optimum, die heeft nog meer vermogen en 6 bladen
http://healthyvega.nl/tips/vitamix-blen ... en-review/
Maar die prijzen kloppen niet meer, die TNC is ook goedkoper nu.

Ik zag net op google dat ik ook geen verse ananas meer hoef te kopen :doh:
en dat ik bij de ah echt voor de luie wijven smoothie kan gaan :
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... -braam-gem
lijkt me wel wat
Wij hebben die pakjes wel eens gehad maar ik was ze vrij snel zat. De biet overheerst in deze nogal. Maar voor af en toe wel makkelijk
Door hannabelgje
#3330638
Siberienne schreef:
Wij hebben die pakjes wel eens gehad maar ik was ze vrij snel zat. De biet overheerst in deze nogal. Maar voor af en toe wel makkelijk
Ik vind ze ook niet zo lekker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3330857
Mijn blendjes voor morgen staan weer klaar. Ik moet zeggen dat ik nu met die plantaardige melk eigenlijk geen koemelk meer gebruik en dat vind ik wel prima eigenlijk. Ik gebruik wel nog regelmatig kefir en dat is natuurlijk ook van koemelk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3330862
Ik ga komende week proberen weer even wat strenger te zijn. We hadden gisteren alle buren op bezoek ivm housewarming, daar is toch een hoop lekker eten en drinken bij komen kijken en ik voel dat er weer minstens een kilo bij zit. Niet fijn, dus even weer wat discipline inbouwen.
Door hannabelgje
#3330864
Anne in Zweden schreef:Ik ga komende week proberen weer even wat strenger te zijn. We hadden gisteren alle buren op bezoek ivm housewarming, daar is toch een hoop lekker eten en drinken bij komen kijken en ik voel dat er weer minstens een kilo bij zit. Niet fijn, dus even weer wat discipline inbouwen.
+1 verjaardag gevierd en een dag op stap geweest met de mac als eindpunt. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330933
hannabelgje schreef:Pffff honger vandaag zeg!
dat is het maandag gevoel vrees ik. Na een weekendje wat ongezonder doen...

Hier wel een smoothie op maar merk dat banaan me tegen begint te staan. Vond de smoothie vanochtend superzoet. Net als "snack" een banaan gepakt en maar aan Oli gegeven. Echt na een hap echt zoiets van getver zoet. Dus dat wordt deze week denk ik veel slaatjes en soepjes :biggrin2: En Oli blij maken met de rest van de bananen. :D

ik ga nu wel weer voor het eerst in lange tijd wat sporten :D :D :D Wish me luck ;D
Door marina
#3330937
Ik ben ook nog steeds aan het blenden.
Gisteren voor het eerst weer een ouderwets havermout ontbijt wat ik voorheen altijd at gegeten. Ik heb toch liever een smoothie smorgens ;D
Doe meestal een blend smorgens en rond een uur of 3/4 nog 1. Als lunch een paar rijstwafels. In het weekend uiteraard wat vrijer :biggrin2:

Van mijn vriend als cadeautje, omdat ik een maand geen alcohol had gedronken, een sport smoothie boek gekregen met geloof 80 recepten, leuk :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door