Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3330434
Dreetje schreef:3E034AAE-730A-41A7-9A1E-ADD7C0EB83B7.jpegZo lang geleden dat ik met de camera op pad ben geweest, toch maar weer eens oppakken.
Een van de laatste foto’s
Deze foto is geweldig!! :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330534
Kaela schreef:En voorlopig blijf ik nieuwsgierig, want 3 van de 5 workshops zijn niet goedgekeurd. Maar nu is de 2daagse workshop die ik wel mag doen door de aanbieder veranderd in een 1daagse goedkopere workshop, dus ik ga nog een poging wagen. De reden van afkeuren was namelijk naar mijn mening ongegrond en wie weet krijg ik hem alsnog zover.
Yes! Na nog eens een stevig gesprek zijn we er uit gekomen. Ik mag hem niet nu direct doen, maar wel later dit jaar. Ik begrijp nog steeds niet waarom, maar we hebben concreet afgesproken dat ik in 2018 alle 5 de workshops die ik gekozen heb mag doen. Voor 3 heb ik me opgegeven en die gaan als het goed is in april en mei plaatsvinden, de andere twee hoop ik in het najaar te kunnen doen.

Nu vervolgens maar weer duimen dat de workshops doorgaan. Bij sommige is het aantal aanmeldingen nogal een dingetje.
Gebruikersavatar
Door joel
#3330540
Angelique schreef:Sorry, vraag niet eerder gezien. Kan zijn dat je camera gewoon niet sterk presteert op ruisgebied. Maarja, 320 moet nooit een probleem zijn. Heb je een ruisonderdrukker en staat deze wel/niet aan. Die moet je in het menu vinden. Echt verklaren kan ik het ook zo ook niet. Ik zie het hier ook wel eens in donkere delen en dan onder omstandigheden dat het niet zou hoeven.
Bedankt, ga mijn (uitgebreide) menu maar weer eens langs......
Na de instellingen na de aankoop eigenlijk maar weinig mee gedaan.....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330680
joel schreef:Bedankt, ga mijn (uitgebreide) menu maar weer eens langs......
Na de instellingen na de aankoop eigenlijk maar weinig mee gedaan.....
Soms is het net een instelling die een bepaald effect geeft, dus wel de moeite na alles even na te lopen en andere eigenaren van het toestel/type even na te vragen.

Morgen mag ik twee hamstertjes op de foto zetten. Ik vind die kleine beestjes toch zo ontzettend leuk. Ik heb met een doos een hamsterstudio geknutseld en op rommelmarkten heb ik een schommelstoel en mini bedje gevonden. Daar heb ik met fleece een dekentje in gemaakt. En een van de hamsterbaasjes schijnt een hele grote lego city te hebben waar de hamster vaak in rondloopt. Misschien ga ik daar ook wel foto's in maken.

Ik ben blij dat ik alles nu voorbereid heb, nu maar afwachten of het een beetje lukken zal!
Gebruikersavatar
Door joel
#3330728
Kaela schreef:Soms is het net een instelling die een bepaald effect geeft, dus wel de moeite na alles even na te lopen en andere eigenaren van het toestel/type even na te vragen.

Morgen mag ik twee hamstertjes op de foto zetten. Ik vind die kleine beestjes toch zo ontzettend leuk. Ik heb met een doos een hamsterstudio geknutseld en op rommelmarkten heb ik een schommelstoel en mini bedje gevonden. Daar heb ik met fleece een dekentje in gemaakt. En een van de hamsterbaasjes schijnt een hele grote lego city te hebben waar de hamster vaak in rondloopt. Misschien ga ik daar ook wel foto's in maken.

Ik ben blij dat ik alles nu voorbereid heb, nu maar afwachten of het een beetje lukken zal!

Ik kan het zelf niet terug vinden, en Google helpt me ook niet op weg, van de week na mn werk even in de winkel navragen :)

Jullie succes morgen, ben benieuwd naar het resultaat, de voorbereiding het halve werk!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330833
Oh my!!! De hamsters waren zoooooooo leuk!!!! Ik had van een kartonnen doos een studio gebouwd, zodat ze in een wat kleinere setting op hun gemak zouden zijn. Dat werkte prima. En ze bleven ook elke keer als ik een bepaald iets wilde precies 2 of 3 seconden zitten voor een foto ;D . Ik heb me kostelijk vermaakt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3330869
Lazy Garfield schreef:Dank je Kaela! Enne.... wat een mooie foto's van dat hamstertje zeg!
Thanx! Het zijn twee verschillende, de eerste en laatste foto is de bruinige en de middelste twee is van de grijze. Ik blij, kon ik ze mooi uit elkaar houden en elk kindje ongeveer even veel foto's geven.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3330877
Heel geinig die hamsters.

Hm, niet de meeste scherpe foto in de boeken, maar dit was het enige wat ik had voor zijn project.
Hij kan niet vangen, haha en ik heb moeite om dit te fotograferen. Maar ik ga gewoon nog wat meer oefenen, het moet toch lukken. Denk niet dat Iggy bezwaar zal hebben :D

Afbeelding5/52 Incoming by Pr1mo Fotografie, on Flickr
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3330885
Wat komen er weer een mooie foto's langs! Ik geniet daar echt van. Heb helaas nu niet veel tijd om zelf aan de slag te gaan. Maar voor de inspiratie is het wel goed om hier te blijven kijken. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3331569
Portfolioshoot nummer 2. Met BP bekenden! Echt super modellen, braaf en geduldig en steeds attent de goede kant op kijken. En ze hadden hun gezellige baasje ook mee :biggrin2:

Thema zwart:

Afbeelding

Afbeelding


Thema bruin

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door