Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329047
KarenH schreef:Ik heb gelijk je pagina geliked (wat een raar woord eigenlijk :D )
Ja, raar woord!

Mijn zakelijke? Ik zal de jouwe ook even zoeken.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3329051
Ik zag het.

Ik zag alleen bij jou je oproep niet, maar die heb je dan waarschijnlijk op je persoonlijke FB geplaatst.


In het kader van...doe eens gek met je camera.
Dubbele opname, dit kan in Photoshop maar bij een heleboel camera's kun je dit ook in-camera doen.
Het is al een oude foto, ik zou het weer eens moeten proberen. Goeie voor Iggy's project.

Afbeelding11/52 Seeing Double by Pr1mo Fotografie, on Flickr
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329194
Wat grappig Karen! Net alsof je te diep in het glaasje hebt gekeken ;D

Week 4: quiet moment. Ik had niet een heel origineel idee, zo blijkt, maar dat geeft niet. Ik kreeg de inspiratie van de laatste foto die ik van Pluk heb gemaakt. Plukje kon echt zó content zijn met een slaapplekje en meneer had wat zitten prutsen om een lekker warm plekje voor de koukleum te maken:

Afbeelding

Maar ja, het moet wel een nieuwe foto zijn (en ik had al een beetje vals gespeeld met Charlie vorige keer), dus ik heb Otje in de gaten gehouden en een nieuw kiekje gemaakt. Geen hoogstandje, maar wel een quiet moment

Afbeelding

Volgende week hebben we een wildcard en mag het alles zijn wat we willen. Eens bedenken wat voor leuks we daar van gaan maken!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329304
Ik ga morgen een verzoek op mijn werk indienen voor opleidingsbudget. Ik doe natuurlijk lekker moeilijk, want in plaats van een opleiding, wil ik 5 verschillende workshops betaald krijgen. Ik heb een plan gemaakt waarom ik dit zo wil, nu maar hopen dat ze akkoord gaan en ik snel kan boeken. Anders zitten de workshops straks vol!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329369
KarenH schreef:Succes! Ik ga voor je duimen dat je het voor elkaar krijgt.

Welke workshops wil je gaan doen?
Thanx!

Twee bruidsfotografie workshops en twee honden in actie workshops en een workshop fotograferen in lagen, gericht op hondenportretten buiten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3329385
KarenH schreef:Leuk.

Die laatste begrijp ik niet helemaal, bedoel je daarmee bracketing?
Wilde gok....je maakt een goede foto van je hond met zoveel diafragma dat de hele hond scherp is. Dan stuur je woef weg en maak je nog een aantal dezelfde foto,s maar dan met een veel groter diafragma, waardoor de omgeving een zachtheid krijgt die je niet had kunnen krijgen als je een geheel scherpe hond wil. Deze foto,s stapel je vervolgens op elkaar via ps.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3329387
Angelique schreef:Wilde gok....je maakt een goede foto van je hond met zoveel diafragma dat de hele hond scherp is. Dan stuur je woef weg en maak je nog een aantal dezelfde foto,s maar dan met een veel groter diafragma, waardoor de omgeving een zachtheid krijgt die je niet had kunnen krijgen als je een geheel scherpe hond wil. Deze foto,s stapel je vervolgens op elkaar via ps.
Ik denk verkeerde gok ;)

http://mijnstijlfotografie.nl/product/f ... met-lagen/
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3329388
Karin, mocht je nog eens een goede 1 op 1 workshop actiefotografie honden willen....Ron Baltus is daar heel goed in.
Prijs viel me ook mee en hij gaat net zo lang door tot je het begrijpt en tevreden bent over de dingen die je die dag doet.
Gebruikersavatar
Door joel
#3329419
Kaela schreef:Thanx!

Twee bruidsfotografie workshops en twee honden in actie workshops en een workshop fotograferen in lagen, gericht op hondenportretten buiten.

Ow wat gaaf!!

Angelique schreef:
Wilde gok....je maakt een goede foto van je hond met zoveel diafragma dat de hele hond scherp is. Dan stuur je woef weg en maak je nog een aantal dezelfde foto,s maar dan met een veel groter diafragma, waardoor de omgeving een zachtheid krijgt die je niet had kunnen krijgen als je een geheel scherpe hond wil. Deze foto,s stapel je vervolgens op elkaar via ps.
Ow dus zo doen ze dat..... weer wat geleerd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door