Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3329289
MillyMol schreef:Morgenavond even poetsen: Al vijf belangstellenden die allemaal woensdagmiddag een afspraak hebben om mijn huis te komen bezichtigen! :D
Wow! Dat is goed zeg! Oh, het staat hier vast al genoemd en jij weet het ook vast wel maar een bod stelt tegenwoordig niks voor, dus mocht je die krijgen: hang nog niet gelijk de vlag uit.....
Door Lizzy
#3329290
Daantje schreef:Jeeej,wij hebben ons huis inmiddels voor de 2e keer verkocht ( 1e keer ging niet door omdat de kopers op t allerlaatst hun financiering niet rondkregen )
Inmiddels zijn wij nu ook bezig met een ander huis :D
Ondanks alle mooie prachtige jaren op de huidige stek liggen hier zoveel herinneringen en is het zo stil dat wij ernaar uitkijken om ergens anders een nieuwe start te maken.
Super fijn voor je, gefeliciteerd!
Door MillyMol
#3329308
Lizzy schreef:Wow! Dat is goed zeg! Oh, het staat hier vast al genoemd en jij weet het ook vast wel maar een bod stelt tegenwoordig niks voor, dus mocht je die krijgen: hang nog niet gelijk de vlag uit.....
Ik weet het: pas als de akte gepasseerd is bij de notaris heb je het echt verkocht. We gaan het gewoon rustig afwachten.
Door eelke
#3329311
Tja, jij mag denk ik ook wel verwachten dat het boven de vraagprijs verkocht wordt, daar in die markt. Wat dat betreft is het ook wel bizar, jouw huis zou hier echt maar de helft kosten...
Door MillyMol
#3329313
eelke schreef:Tja, jij mag denk ik ook wel verwachten dat het boven de vraagprijs verkocht wordt, daar in die markt. Wat dat betreft is het ook wel bizar, jouw huis zou hier echt maar de helft kosten...
Ik weet natuurlijk niet waar ‘hier’ is, maar de regionale verschillen zijn inderdaad fors.
Door eelke
#3329315
MillyMol schreef:Ik weet natuurlijk niet waar ‘hier’ is, maar de regionale verschillen zijn inderdaad fors.
Oh dat staat dus niet meer in mijn profiel :P 'hier' is Bergen op Zoom. Voor het geld van jouw huis heb je hier vrijstaand met 1000m2 grond :o (toevallig gisteren nog eens een rondje Funda gedaan ;D maar dan heb je wel een ouder huis hoor) maar ja, alles is natuurlijk wel minder, banen enzo.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3329317
eelke schreef:Oh dat staat dus niet meer in mijn profiel :P 'hier' is Bergen op Zoom. Voor het geld van jouw huis heb je hier vrijstaand met 1000m2 grond :o (toevallig gisteren nog eens een rondje Funda gedaan ;D maar dan heb je wel een ouder huis hoor) maar ja, alles is natuurlijk wel minder, banen enzo.
Voor een 2-onder-1-kap met 1100 m2 grond in de buurt van Nijmegen kun je me een peebeetje sturen hè :biggrin2: :P

O, uiteraard voor minder dan in BOZ :cool:
Door eelke
#3329321
Kim_S schreef:Voor een 2-onder-1-kap met 1100 m2 grond in de buurt van Nijmegen kun je me een peebeetje sturen hè :biggrin2: :P

O, uiteraard voor minder dan in BOZ :cool:
Ja maar dan heb ik geen baan meer om de hypotheek te betalen ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door