Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
#3328576
Kaio schreef:Wat voor blender heb jij die biet en winterpeen blendert? :???:
Nutribullet met een 1200 watt motor. Echt volledig vloeibaar die wortel en biet :o Hij blendt als een tierelier :D
Door eelke
#3328608
Chouka schreef:ik ben naar een receptie geweest en ik heb zwaar gezondigd.
:knuppel2: nee joh, beter geniet je er nu maar van, het leed is nu toch geschied, en dan is het allemaal maar zonde dat je je er ook nog rot over voelt. Volgende keer beter!
Door marina
#3328618
hannabelgje schreef:De blends voor morgen staan weer klaar. Gekozen voor de mint/choc en het nieuwe recept met peer. Ik ben benieuwd.
Ik heb hem ook weer deze ochtend, ietsje aangepast dat wel. Maar wat is deze toch lekker zeg :D

En bedankt voor de extra recepten!
Door hannabelgje
#3328620
Nou de challengz zit er op. Vanmorgen gaf de weegschaal 3 kilo minder aan. Ik heb me natuurlijk niet volledig aan het programma gehouden, maar ben erg blij met die 3 kilo. Ik hoop dat er dit jaar nog veel gaan volgen.
Niet alleen kilo's eraf, maar ik kom ondanks korte nachtjes veel makkelijker uit bed in de ochtend. Ook zijn mijn ingewanden stukken rustiger momenteel.
Ik hoop dat jullie ook blij zijn met jullie resultaten.
Ik hoop dat het mij lukt om voorlopig door te gaan met overdag blenden en in de avond een gezonde maaltijd. 1x per week wil ik dan een ongezonde maaltijd zoals pizza of frietjes ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3328621
hannabelgje schreef:Nou de challengz zit er op. Vanmorgen gaf de weegschaal 3 kilo minder aan. Ik heb me natuurlijk niet volledig aan het programma gehouden, maar ben erg blij met die 3 kilo. Ik hoop dat er dit jaar nog veel gaan volgen.
Niet alleen kilo's eraf, maar ik kom ondanks korte nachtjes veel makkelijker uit bed in de ochtend. Ook zijn mijn ingewanden stukken rustiger momenteel.
Ik hoop dat jullie ook blij zijn met jullie resultaten.
Ik hoop dat het mij lukt om voorlopig door te gaan met overdag blenden en in de avond een gezonde maaltijd. 1x per week wil ik dan een ongezonde maaltijd zoals pizza of frietjes ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dit had mijn tekst kunnen zijn ;D
Door marina
#3328628
Ik ben zo blij dat ik meegedaan heb! Had dit verschil nooit verwacht.
Ik had het in het begin wel echt even zwaar en vond het niet lekker en stom, maar nadat ik savonds een (lichte) maaltijd of soep ben gaan nemen was het prima vol te houden
Mijn voordelen:
Vooral een veel minder opgeblazen gevoel, buik/darmen zijn veel rustiger.
Veel minder suikerdips, ik moest eerder echt iedere paar uur eten, dat heb ik nu veel minder nodig. Doordat ik geen geraffineerde suikers eet ook geen enorme pieken en dalen meer.
Ik betrapte me er van de week in de auto op dat ik meer zin in een appel dan in chocola had ;D Hoe bizar.
Nog meer clean eten bevalt gewoon super goed.
Ik zit gewoon veel beter in mn vel nu. ga dus ook echt zeker door met de smoothies, voorlopig 2 keer per dag.

Ik vond het laatste filmpje van Jason trouwens echt inspirerend!

Qua gewicht: -3 kilo niet het belangrijkste maar mooi meegenomen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328637
Oo ik ben nog maar bijna -2 kilo, maar pas vrijdag begonnen en net het kadootje van de maand gekregen, dan weeg ik ook zwaarder. Daar kwam ook de behoefte van nootjes vandaan dus ::) :biggrin2:
Het fijne is dat ik niet de hele dag meer honger heb. Of mijn hoofd met eten bezig is. Ook morgens minder honger, ja vandaag wel, maar ligt ook aan kadootje van de maand, desondanks ga ik zo pas mijn eerste smoothie maken.
Ik kan het het beste omschrijven dat het eigenlijk bevrijdend voelt!
Ik ga ook 2 smoothies of sap per dag nemen en avondeten, waarvan een deel soepje zal zijn :biggrin2: wil nog behoorlijk wat kilo's eraf.

Nu nog een nieuwe blender ;D

De nutribullet maalt die de dadels wel fijn?
En de magimix?
Ik twijfel nog steeds tussen al die vele blenders die er zijn ::)
Door Anne in Zweden
#3328679
Ik ben iets meer dan 4 kilo kwijt, heel blij mee! En wat nog veel prettiger is: vandaag dacht ik na de lange ochtendwandeling met de honden: hoera, ik mag weer een paar crackers met kaas! En toen stond ik met de koelkastdoos met kaas in m'n handen en ik dacht: meh, eigenlijk heb ik nog helemaal geen honger, en eigenlijk heb ik die crackers met kaas helemaal niet nodig nu. Ik heb in plaats daarvan een handje rauwe amandelen genomen en ga zo meteen weer een smoezie maken. Dat is het belangrijkste dat ik deze week heb opgepikt: het gevoel dat ik niet meteen hoef toe te geven aan die ik-heb-trek-impuls. En daar ben ik blij mee, want snaaien kon ik goed. Ik wil nu door de week zo veel mogelijk vegaan eten. In het weekend mag er dan wel een toastje met Franse kaas bij. Benieuwd hoe lang ik dat volhou.

Wel heel lekker was de koffie vandaag. :biggrin2: Ik heb de afgelopen tien dagen steeds één kop per dag gedronken, filterkoffie uit de OneCup Moccamaster, maar normaal gesproken maak ik koffie met een cafetière en da's toch echt stukken lekkerder!

Wie gaan er de komende dagen/weken nog door met het programma van de afgelopen tien dagen? Of met andere smoothies van Jason?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door