Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3327943
tt-tjes schreef:Ik ben daar ook 1x geweest. Ze deed mijn hond echt pijn en die liep daarna nog veel erger kreupel. Dus nooit meer.
Ik ben er ook geweest en buiten dat ze mijn hond pijn deed, brak er ook een spondylose brug af. Verder vind ik het gewoon een secreet van een wijf :-X
Door tt-tjes
#3328217
Vanmorgen is de osteopaat geweest. Wat een ontzettend leuke en lieve meid. Ze nam de tijd voor de jongens om aan haar te wennen.
Ze heeft eerst Balou behandeld. Zijn rug zat tot aan zijn ribbenkast behoorlijk vast. En dat was ook aan zijn reacties te merken. Maar verder lekker ontspannen.
Bono had ook wat wervels vastzitten en zijn bekken was gevoelig. Zeer verbaasd was ik dat hij rustig alles over zich heen liet komen omdat hij het normaal niet zo op vreemden heeft.
1x had ze een plekje te pakken aan zijn linkerachterpoot. Toen draaide hij zich om en pakte heel voorzichtig haar duim in zijn bek die hij ook meteen weer losliet.
Ze is met allebei een uur bezig geweest.

Typisch vond ik bij Bono zojuist met de wandeling dat hij continu in een soepel drafje liep. Dat heeft ie lang niet gedaan.

Ik ben dus super tevreden, over een paar weken komt ze terug voor Balou omdat hij het echt nodig heeft en kijkt dan of Bono ook nog een keer moet.
Door ellenned
#3328326
Wat superfijn zeg! Vroegah had ik ook iemand die aan huis kwam, heerlijk in eigen omgeving, scheelt weer stress voor ze.
Wie was het als ik vragen mag?
Door Lizzy
#3328331
Hee, wat goed zeg! Wat bijzonder zeg, dat hij in mooie soepele draf ging na de behandeling. Heeft het een hoop gedaan voor hem!
Door tt-tjes
#3328364
ellenned schreef:Wat superfijn zeg! Vroegah had ik ook iemand die aan huis kwam, heerlijk in eigen omgeving, scheelt weer stress voor ze.
Wie was het als ik vragen mag?
Is idd veel fijner thuis. Met Balou ben ik wel eens bij iemand in de praktijk geweest en hij was doodsbang. Nu liet hij het allemaal gebeuren.

www.dierosteopathiejobine.nl
Door tt-tjes
#3328559
Bono loopt steeds soepeler. Eb Balou heeft zich vandaag voor het eerst sinds hele lange tijd weer uitgerekt met zijn achterpoten helemaal achter zich uitgestrekt. Dus er zit vordering in.
Door tt-tjes
#3328560
sam28 schreef:Ik wilde ook vragen bij wie je was geweest ;)
Fijn dat het zo goed gegaan is!
Ze is bij mij thuis geweest. Zie link hier boven.
Door ellenned
#3328619
tt-tjes schreef:Bono loopt steeds soepeler. Eb Balou heeft zich vandaag voor het eerst sinds hele lange tijd weer uitgerekt met zijn achterpoten helemaal achter zich uitgestrekt. Dus er zit vordering in.
Heerlijk om te zien dan he? Ik zag bij Kyran ook altijd zulke veranderingen, een bepaalde tred die er er voor dan nog niet was.
Geniet er van!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door