Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3328214
Wat een vreselijk naar en triest bericht. Ik wens je heel veel sterkte, en geweldig dat je nadenkt wat er met je vriendje moet als het echt fout gaat.
Door zurca
#3328223
Wat een nare wending heeft je nieuwe leven gekregen. Ik weet niet zo goed wat te schrijven...
Natuurlijk wil ik je kracht en moed toewensen, ik hoop en duim heel hard met iedereen hier mee dat je toch nog een mooie en fijne tijd mag hebben, samen met je Joep.
Dat wat je met je dierenarts besproken hebt vind ik een mooie en bijzondere manier om straks (en ik hoop dat dat "straks" nog heel ver in de toekomst is) samen afscheid te nemen van het leven hier op aarde. Heel fijn dat je een dierenarts hebt die je hier mee kan en wil helpen.

Hele dikke knuffel voor nu :bigarmhug:
Door - pien -
#3328244
cj schreef:Hallo, oudgediende hier. Veel gebeurd. Dik een jaar geleden gescheiden en 150 km verhuisd. FANTASTISCH!!!!! Ging, gaat erg goed. Totdat ik vorige week met zware obstipatie na een foto ineens door moest naar de Eerste hulp.
Binnen een paar uur op de operatietafel voor een dubbele stoma, met als uitslag darmkanker met mogelijk uitzaaiingen. Poe heftig om dit op te schrijven.
Maar dan, ik woon alleen met mijn oude hondje. Die is net zoals jullie dieren alles voor me.
Alleen, is die met al die veranderingen van de laatste tijd incl. ouderdom veranderd in een oud, angstig beestje die alleen bij mij wil zijn.

Mijn grote schrikbeeld was, dat die herplaatst moet worden of dat hij mij zal overleven.
Ik heb een heel goed gesprek gehad met mijn dierenarts, die hier thuis is geweest. Hij is bereid als er sprake is van euthanasie bij mij om dat ook bij hem te doen. Dit gezien zijn voorgeschiedenis.

Ik snap dat hier wisselend over gedacht wordt. Wilde het toch mededelen.
Ik vind het heel goed dat je nadenkt over hoe en wat met je hondje...er wordt toch even flink aan je stoelpoten gezaagd :-\
Ik wil je heel veel sterkte wensen met wat komen gaat :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door El_Kato
#3328245
Jeetje wat een heftig bericht. Ben je net lekker gesetteld heb je dit :'(

Heel veel sterkte met alles wat komen gaat. En de keuze die je voor je hondje maakt is jouw keuze en daar heeft niemand verder wat mee te maken :-* Mooi dat je voor hem kiest en er zorg voor draagt dat hij geen stress en onrust hoeft te ervaren in het laatste stukje van zijn leven.
Door smulpaap
#3328270
Jeetje wat een narigheid :'(
Ik wens je heel erg veel sterkte met alles wat komen gaat
En wat dapper dat je ook nog aan je oude hondje denkt ;) :-*
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3328426
Sodeju, wat heftig!
Dat komt ook zo koud op je dak vallen.

Heb je fijne mensen om je heen die je kunnen steunen?
Je gedachte, om als het zover is, allebei te gaan, kan ik wel volgen. Zo te lezen hebben jullie al meer samen meegemaakt.

Ik hoop dat je nog een tijd van elkaar mag genieten en mooie dingen mee mag maken.

Heel veel kracht, sterkte en liefde van deze kant.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Door cj
#3328508
Lieve allemaal,
Even een korte reactie. Ik heb nu elke dag onderzoeken, niet fijn maar moet.
Wb het aanvoelen helaas niet. Ze zeggen niet voor niets dat darmkanker een sluipmoordenaar is.
Liefs,
Saskia
Door Lizzy
#3328511
cj schreef:Lieve allemaal,
Even een korte reactie. Ik heb nu elke dag onderzoeken, niet fijn maar moet.
Wb het aanvoelen helaas niet. Ze zeggen niet voor niets dat darmkanker een sluipmoordenaar is.
Liefs,
Saskia
Shit Saskia :'(
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.... Ja, dat mijn duimen op turbo snelheid draaien voor je en dat ze geen uitzaaiingen vinden :-*
Ik wens je heel veel sterkte met de onderzoeken en sowieso met alles :-* . Je hebt er geen zak aan maar ik denk aan je :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3328825
Ach jeetje wat schrikken.
Onwijs veel sterkte en ik hoop uit de grond van mn hart dat er verder niks gevonden word.
Ik snap je keus heel goed voor kwaliteit ipv kwantiteit en de keus voor je hondje.
Door Aprilsnow
#3329123
Pfff heftig zeg. Geen woorden behalve om je veel kracht toe te wensen om alle onderzoeken en de onzekere toekomst tegemoet te treden.

Ik vind het zo krachtig van je dat je aan het welzijn van je hondje denkt in de onzekere toekomst die voor je ligt. Dat je dierenarts hier aan mee wil werken siert hem/haar en het geeft jou rust om te weten dat je dat deel geregeld hebt.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329929
Ik wens jou ook heel veel kracht en moed ,allemachtig wat komt er dan veel op je af. :(
Heb je ook hulp /ondersteuning ?
Sterkte !!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3330942
Hoe is het met je???? Of weet iemand hoe het met cj is???? Ik moet er nl aan denken, omdat iemand in mn omgeving, met exact hetzelfde, gister is overleden..... waarschijnlijk hebben een aantal wel contact (hoop ik)....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door