Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Chouka
#3328205
Ik acht de kans klein dat er iemand uit de buurt aanwezig is, maar je weet maar nooit.
Ik heb een 12-tal 'strot-slokdarm-luchtpijp' en 4 piemels, alles met vet er rond. Dat was vers afgehaald om te verwerken en te drogen. Met een gebroken arm ben ik nu zelf niet in staat om dat te verwerken. Is er iemand die mij kan en wil komen helpen?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328227
Dan maak je Nederlanders nu in de war :biggrin2: Want ten noorden licht Nederlands branbant, nederlands limburg ligt ten oosten :biggrin2:
Vlak onder Eindhoven is wel duidelijk denk ik ;)
Ik woon helaas niet meer in de buurt, hopelijk vind je iemand
Door Chouka
#3328234
Kaio schreef:Dan maak je Nederlanders nu in de war :biggrin2: Want ten noorden licht Nederlands branbant, nederlands limburg ligt ten oosten :biggrin2:
Vlak onder Eindhoven is wel duidelijk denk ik ;)
Ik woon helaas niet meer in de buurt, hopelijk vind je iemand
30 km onder eindhoven, 35 km boven hasselt
Door Mandarijn
#3328249
Chouka schreef:Ik acht de kans klein dat er iemand uit de buurt aanwezig is, maar je weet maar nooit.
Ik heb een 12-tal 'strot-slokdarm-luchtpijp' en 4 piemels, alles met vet er rond. Dat was vers afgehaald om te verwerken en te drogen. Met een gebroken arm ben ik nu zelf niet in staat om dat te verwerken. Is er iemand die mij kan en wil komen helpen?
Ik wil je wel komen helpen. Is het goed als ik morgen na het werk kom helpen?
Door Chouka
#3328255
Mandarijn schreef:Ik wil je wel komen helpen. Is het goed als ik morgen na het werk kom helpen?
WAAW? DAT IS GEWELDIG DAT JE DAT AANBIEDT
ik kwam hier juist melden dat ik ook op Facebook een oproep heb geplaatst en een nicht gaat me komen helpen.
Van Weert is nog een hele reis. Zal ik het dan toch maar aan mijn nicht overlaten?
In ieder geval heel erg bedankt.
Door Mandarijn
#3328256
Chouka schreef:WAAW? DAT IS GEWELDIG DAT JE DAT AANBIEDT
ik kwam hier juist melden dat ik ook op Facebook een oproep heb geplaatst en een nicht gaat me komen helpen.
Van Weert is nog een hele reis. Zal ik het dan toch maar aan mijn nicht overlaten?
In ieder geval heel erg bedankt.
Als je nicht niet kan wil ik wel als backup dienen. Weert-Lommel is een peulenschil. Ben Weert-turnhout gewend ;) toen ik daar jaren geleden handbalde.
Door Chouka
#3328258
Mandarijn schreef:Als je nicht niet kan wil ik wel als backup dienen. Weert-Lommel is een peulenschil. Ben Weert-turnhout gewend ;) toen ik daar jaren geleden handbalde.
O.K. dat is goed, dan laat ik het weten. Hartelijk dank, ik ben hier heeeeeeeeeeeel blij mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door