Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3328085
Hallo, oudgediende hier. Veel gebeurd. Dik een jaar geleden gescheiden en 150 km verhuisd. FANTASTISCH!!!!! Ging, gaat erg goed. Totdat ik vorige week met zware obstipatie na een foto ineens door moest naar de Eerste hulp.
Binnen een paar uur op de operatietafel voor een dubbele stoma, met als uitslag darmkanker met mogelijk uitzaaiingen. Poe heftig om dit op te schrijven.
Maar dan, ik woon alleen met mijn oude hondje. Die is net zoals jullie dieren alles voor me.
Alleen, is die met al die veranderingen van de laatste tijd incl. ouderdom veranderd in een oud, angstig beestje die alleen bij mij wil zijn.

Mijn grote schrikbeeld was, dat die herplaatst moet worden of dat hij mij zal overleven.
Ik heb een heel goed gesprek gehad met mijn dierenarts, die hier thuis is geweest. Hij is bereid als er sprake is van euthanasie bij mij om dat ook bij hem te doen. Dit gezien zijn voorgeschiedenis.

Ik snap dat hier wisselend over gedacht wordt. Wilde het toch mededelen.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3328093
Wat meer dan heftig :'( ik hoop voor jullie dat de uitzaaiingen er niet zijn en jullie nog lang van elkaar mogen genieten :-*
Gebruikersavatar
Door pluk
#3328094
Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Hopelijk mogen jullie nog lang van elkaars gezelschap genieten.

En als de tijd daar is, dan vind ik het een mooie gedachte dat jullie elkaar vergezellen op de laatste reis.
Knuffel voor jullie beide
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3328096
Sjezus Sas... Weet niet wat ik moet zeggen joh!!

Goed je hier weer te zien, dat wel.
En ik vind je keuze voor je hond (Teckel toch?) nog niet eens zo gek bedacht. Zeker als de kans op herplaatsing klein is, en je hem er alleen maar heel veel angst en stress mee bezorgt op zijn ouwe dag.

Hou je taai :-*
Door hannabelgje
#3328097
Jeetje wat heftig. Ik ben er stil van. Veel sterkte in deze moeilijke tijd in elk geval.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lizzy
#3328101
cj schreef:Hallo, oudgediende hier. Veel gebeurd. Dik een jaar geleden gescheiden en 150 km verhuisd. FANTASTISCH!!!!! Ging, gaat erg goed. Totdat ik vorige week met zware obstipatie na een foto ineens door moest naar de Eerste hulp.
Binnen een paar uur op de operatietafel voor een dubbele stoma, met als uitslag darmkanker met mogelijk uitzaaiingen. Poe heftig om dit op te schrijven.
Maar dan, ik woon alleen met mijn oude hondje. Die is net zoals jullie dieren alles voor me.
Alleen, is die met al die veranderingen van de laatste tijd incl. ouderdom veranderd in een oud, angstig beestje die alleen bij mij wil zijn.

Mijn grote schrikbeeld was, dat die herplaatst moet worden of dat hij mij zal overleven.
Ik heb een heel goed gesprek gehad met mijn dierenarts, die hier thuis is geweest. Hij is bereid als er sprake is van euthanasie bij mij om dat ook bij hem te doen. Dit gezien zijn voorgeschiedenis.

Ik snap dat hier wisselend over gedacht wordt. Wilde het toch mededelen.
Sjeesus, allemachtig, ik schrik me de kelere :o :-X :'(

Wat een drama joh :-X :'(

Maar wat nu met jou? Krijg je chemo?

Ik weet niet waar er wisselend over gedacht wordt maar ik vind het allemaal maar heel erg mooi en prachtig en stoer dat jullie samen (als het zover mocht komen en ik hoop zo ontzettend van niet!!!!!!!!!!!!!!!) de "aftocht" maken :'( . Het ontroert me diep, je berichtje :-*
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3328102
Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte, ik duim voor je dat er geen uitzaaiingen zijn. :-*
Door Siberienne
#3328103
Ik sluit me geheel bij lizzy aan en wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie nog een moooe tijd samen is gegund
Door eelke
#3328104
Jeetjemina, ik kan ook de goede woorden niet vinden, wat ontzettend heftig. En ik begrijp je beslissing zeker wel.
Gebruikersavatar
Door chery
#3328105
Wat vreselijk!!
Allereerst, inderdaad, wat is jouw behandeling??

Maar ik kan er helemaal inkomen en vind dit een hele mooie gedachte, mocht je voor deze vreselijke keus voor jezelf komen te staan.
Voor altijd samen!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3328107
Oh lieverd.... nee toch..... Heel veel sterkte met jezelf om te beginnen! Je oplossing als het einde komt, is in mijn ogen een hele "goede"..... Hoe oud is Joep nou?

:-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#3328114
ach wat een bericht. Ik hoop dat het nog heel lang gewoon goed met je gaat en nee, als een hondje oud is en erg gehecht aan de eigenaar, dan is het toch mooi? Ik weet nog dat de poes van mijn opa die was indertijd volgens mij 20 en echt heel oud is ingeslapen toen mijn opa en oma verplicht moesten verhuizen naar een ander huis. Op die leeftijd weg uit de eigen omgeving naar een appartement aan een drukke weg, terwijl hij nog elke dag even buiten ging in zijn eigen buurt, geen kattenbak kende. Dus nee, ik snap je keus best, maar hoop gewoon het komt niet zo ver. Heel veel sterkte en ik wens je alle goeds.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328115
Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen en weten ze het goed onder controle te krijgen!

Zeker gezien jouw omschrijving (angstig, oud en enorm aan jou geplakt) lijkt het mij zeker niet vreemd om de keuze te maken zoals jij die beschrijft. Dit om de hond lijden te besparen op zijn oude dag. Hopelijk mogen jullie nog een mooie tijd van elkaar genieten :-*
Door cj
#3328122
Mijn hondje is 13 en ik ben waarschijnlijk al voorbij de fase van behandeling. Het is erg. Maar ik kies voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door