Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3327538
Angelique schreef:Groentehussel uit de oven met een kaasflap.
Wat zeg je dat weer netjes! :biggrin2:
Hoe gaat het met de veganistische insteek?


Hier restjes uit de vriezer. Prima want in eerste instantie al lekker klaargemaakt, daarna simpel opwarmen. :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3327575
-Annemarie- schreef:Wat zeg je dat weer netjes! :biggrin2:
Hoe gaat het met de veganistische insteek?

Het was ook geen pusflap, maar zo'n burger van vivera.

Ik doe niks veganistisch, wel trachten 6 dagen per week vegetarisch en ik vind het bij vlagen best lastig, maar zit tot nu toe nog wel op schema.
Door eelke
#3327583
Angelique schreef:Het was ook geen pusflap, maar zo'n burger van vivera.

Ik doe niks veganistisch, wel trachten 6 dagen per week vegetarisch en ik vind het bij vlagen best lastig, maar zit tot nu toe nog wel op schema.
Zo da's best wat, 6 dagen!

Goed bezig hoor!

*leestverderhiernietmee*
Door eelke
#3327584
Angelique schreef:Het was ook geen pusflap, maar zo'n burger van vivera.

Ik doe niks veganistisch, wel trachten 6 dagen per week vegetarisch en ik vind het bij vlagen best lastig, maar zit tot nu toe nog wel op schema.
Zo da's best wat, 6 dagen!

Goed bezig hoor!

*leestverderhiernietmee*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3327613
Angelique schreef:Het was ook geen pusflap, maar zo'n burger van vivera.

Ik doe niks veganistisch, wel trachten 6 dagen per week vegetarisch en ik vind het bij vlagen best lastig, maar zit tot nu toe nog wel op schema.
Oh, dan heb ik dat ergens anders verkeerd gelezen. Dacht dat jullie helemaal veganistisch gingen, vond het al een uitdaging! Alleen deze maand of ga je hierna door?
Succes. :)
Door Siberienne
#3327719
Een niet aan te raden vegaburger van zeegroente met zoete aardappel, pastinaak, paprika en aardappel uit de oven met ras-el-hanout kruiden, en broccoli die per ongeluk te lang gekookt had :-X

Toe chocolade mousse met slagroom. Zie ook klaagtopic. Ik wilde suiker en vet... gevolgd door thee met bonbon (maar 1, dat vond ik dan el weer netjes)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3327726
-Annemarie- schreef:Oh, dan heb ik dat ergens anders verkeerd gelezen. Dacht dat jullie helemaal veganistisch gingen, vond het al een uitdaging! Alleen deze maand of ga je hierna door?
Succes. :)

De eis naar mezelf is 1 maand en daarin leer ik dus vooral om creatief te zijn om dingen klaar te maken die voor mij vleesloos zijn en voor meneer niet. En tot nu toe zijn er weinig momenten dat ik iets mis en om die reden is ook dag 7 in het leven gebleven. Hiervoor at ik al een aantal dagen per week geen vlees bij de avondmaaltijd, maar broodbeleg schoot er wel bij in, en die doet nu dus ook mee.
Door Siberienne
#3327753
Lizzy schreef:Ja, I know.

Vandaag dan maar een ovenschoteltje met prei, aardappel, ei en kerriesaus.

Met een strot vol snot (tenminste, ik neem aan dat je daarom niks proefde?) en aan het werk, dan mag dat toch ook? Toen ik weer naar meer uren werken ging, moest ik ook wennen aan het nieuwe ritme, effe paar keer makkelijk qua eten en dan pak je vanzelf dat koken weer op, want dan raak je het weer zat, denk ik dan ;) ;)
Beterschap en sterkte op het werk ;) en let goed op jezelf ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door