Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danielle1980
#332487
geen flauw idee waar t ligt, geloof bij nijmegen? :-[
mijn ouders gaan vrijdag op vakantie voor een week naar zo'n landal greenpark huisje(met mn opa en oma) en willen vlees meenemen, ze hebben geen mogelijkheid om voor de hele week vlees mee te nemen.
want het past gewoon niet in de vriezer. ;D
aangezien er 2 pups meegaan en die ong 3 kilo per dag samen eten gaat dat niet lukken. :-\
rodi kopen is gewoon te veel en past dus ook weer niet en mn vader en mn opa vind het maar lastig dat vlees.
dus elke dag boodschappen doen zit er niet in en we weten niet of op dat park vlees te kopen is in een winkel. :-\
dus vroeg mn moeder af of er toevallig iemand een adres weet op bp,
bij ewijk in de buurt waar ze bv halve wege de week paar kilo vlees zou kunnen halen.

dus bij deze vraag ik t f ::)

we willen absoluut geen brok geven want ze hebben nooit brok gehad en straks zit je de hele dag met 2 honden die aan de diarree zitten :-\
Laatst gewijzigd door danielle1980 op wo 08 jun 2005, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#332498
[quote="danielle1980"]
geen flauw idee waar t ligt, geloof bij nijmegen? :-[
mijn ouders gaan vrijdag op vakantie voor een week naar zo'n landal greenpark huisje(met mn opa en oma) en willen vlees meenemen, ze hebben geen mogelijkheid om voor de hele week vlees mee te nemen.
want het past gewoon niet in de vriezer. ;D
aangezien er 2 pups meegaan en die ong 3 kilo per dag samen eten gaat dat niet lukken. :-\
rodi kopen is gewoon te veel en past dus ook weer niet en mn vader en mn opa vind het maar lastig dat vlees.
dus elke dag boodschappen doen zit er niet in en we weten niet of op dat park vlees te kopen is in een winkel. :-\
dus vroeg mn moeder af of er toevallig iemand een adres weet op bp,
bij ewijk in de buurt waar ze bv halve wege de week paar kilo vlees zou kunnen halen.

dus bij deze vraag ik t f ::)

we willen absoluut geen brok geven want ze hebben nooit brok gehad en straks zit je de hele dag met 2 honden die aan de diarree zitten :-\
[/quote]

In de dorpen om het park zijn denk ik wel verschillende
supermarkten die Rodi verkopen. Dan kan je bv voor
2 dagen per keer kopen, dit blijft wel goed in de koelkast. ;)
#332501
[quote="Claudia N"]
In de dorpen om het park zijn denk ik wel verschillende
supermarkten die Rodi verkopen. Dan kan je bv voor
2 dagen per keer kopen, dit blijft wel goed in de koelkast. ;)
[/quote]

uh ja maar denk niet dat ze zoveel hebben :-\
weet niet hoeveel ze zouden moeten hebben van rodi, maar vast meer dan van cb en bibi en daar eten ze dus al 3 kilo per dag van samen.
dus voor 2 dagen 6.
denk niet dat ze dat hebben in een supermarkt, hier hebben ze nooit meer dan 6 pakjes van 400gr of zo ::)en dan vaak niet eens de complete :(
Door Helen
#332708
Nou ik zou dus echt geen zin hebben om tijdens mijn vakantie te gaan lopen zoeken naar honden voer. Ik zou gewoon een paar dagen brok voeren. Daar vallen ze echt niet dood van neer en al helemaal niet als je nu al ff kijkt hoe ze erop reageren. Mijn honden krijgen ook nooit brok, maar als ze het krijgen bij wijze van hoge uitzondering kakken ze er prima op.
Door Doedels
#332716
Ik zou denk ik de plaatselijke supermarkt leegrausen voor Rodi en verder eens kijken naar een ds met een diepvries voor steeds twee dagen. En ik zou de slager aardig aankijken en uitleggen dat ik elke twee dagen een leuk vlees/bot pakket nodig had. Verder zou ik me voor die paar dagen niet zo druk maken over de juiste percentages of de kosten. Dat doe ik voor mezelf ook niet op vakantie ;D
Door Audrina
#332753
Er zitten wel 2 CB verkooppunten daar in de omgeving. De ene in Arnhem, das ca een half uurtje rijden bij Ewijk vandaan en de ander in Otterlo, ca 3 kwartier rijden. Niet echt super dichtbij dus. :-\
Laatst gewijzigd door Audrina op wo 08 jun 2005, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
#332767
[quote="Helen"]
Nou ik zou dus echt geen zin hebben om tijdens mijn vakantie te gaan lopen zoeken naar honden voer. Ik zou gewoon een paar dagen brok voeren. Daar vallen ze echt niet dood van neer en al helemaal niet als je nu al ff kijkt hoe ze erop reageren. Mijn honden krijgen ook nooit brok, maar als ze het krijgen bij wijze van hoge uitzondering kakken ze er prima op.
[/quote]

ze hebben nog nooit brok gehad.
bovendien als we van verschillende vleessoort overschakelen(bv ipv cb ahv of bibi) hebben ze daar al grote moeilijkheden mee :(
dus ben bang dat t bij brok nog erger word. :-\
Door Maaike_L
#332803
Binnen een kwartiertje sta je in Nijmegen. In Nijmegen zit in ieder geval Sammy's Petfood. Die zit hier bij mij in Dronten ook en daar verkopen ze in ieder geval AHV, dus ik neem aan in Nijmegen ook. Of ze genoeg op voorraad hebben is wel even de vraag.
Maar mocht je daar geen Bibi ofzo vinden kun je altijd nog AHV halen.
#332938
[quote="Maaike_L"]
Binnen een kwartiertje sta je in Nijmegen. In Nijmegen zit in ieder geval Sammy's Petfood. Die zit hier bij mij in Dronten ook en daar verkopen ze in ieder geval AHV, dus ik neem aan in Nijmegen ook. Of ze genoeg op voorraad hebben is wel even de vraag.
Maar mocht je daar geen Bibi ofzo vinden kun je altijd nog AHV halen.
[/quote]

ahv is ook prima.
ik ben gelijk even op de site wezen kijken. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door