Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Drum
#332485
Vrijdagavond krijgen we een herplaats-teefje erbij: een frans bulletje van 9 maanden!

Afbeelding

Ze is een mier met eten volgens de huidige eigenaar. Brokken eet ze wel, maar is ze niet dol op, vlees lust ze niet... Ik denk dat ze hiermee blikvoer bedoeld, moet ik nog even navragen.

Drum staat op Carnibest, wat geweldig bevalt!
Nu mijn vraag: moet ik haar eerst rustig laten wennen aan het nieuwe huis en later overzetten op Carnibest of direct cold-turkey (net als Drum) overzetten?
Laatst gewijzigd door Drum op wo 08 jun 2005, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#332532
[quote="Drum"]
Ze is een mier met eten volgens de huidige eigenaar. Brokken eet ze wel, maar is ze niet dol op, vlees lust ze niet... Ik denk dat ze hiermee blikvoer bedoeld, moet ik nog even navragen.
Drum staat op Carnibest, wat geweldig bevalt!
Nu mijn vraag: moet ik haar eerst rustig laten wennen aan het nieuwe huis en later overzetten op Carnibest of direct cold-turkey (net als Drum) overzetten?
[/quote]

Gefeliciteerd met je nieuwe pupper. :D
Ik zou d'r ook gelijk overzetten...nieuwe huis,nieuwe regels,nieuwe eten....weet ze gelijk hoe alles gaat!
Als ze niet wil eten dan gewoon weg halen,misschien 'n uur later nog 1 keer aanbieden en als ze weer niet eet dan gewoon tot de volgende dag wachten.
Success!
Door pollekind
#332796
Even een tip van mij:Sommige honden die het KVV niet kennen zullen het misschien niet direct willen eten.Maar bijna iedere hond is gek op pens(vraag me niet waarom,die lucht alleen al ???).Mocht je herplaatsertje niet direct de Carnibest willen eten,geef dan de eerste tijd eens Duck Pens Compleet.Doe er vervolgens een scheutje warm water doorheen,waardoor de geur lekker vrij komt.En negen van de tien honden kunnen dit niet weerstaan en zullen gaan eten. ;DAlvast heel veel plezier toegwenst met je nieuwe hondje!!! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door