Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door amber2
#332041
Ik weet dat het eigenlijk niet thuishoort hier, maar weet iemand in welke winkels ik de blikjes vis van Snoezepoes kan kopen (om te mengen met kvv voor de smaak)? Ik las hier ergens dat bepaalde supermarkten ze hebben namelijk. Kan het op internet wel vinden maar dan alleen per 48 blikjes tegelijk.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#332053
Ja dat is dus de vraag, sommige C1000 verkopen het , die hier zit dus niet, je moet dus gewoon bij je in de buurt kijken en anders inderdaad van het internet 48 blikjes bestellen.
Door geer
#332055
Volgens mij verkopen veel dierenwinkels het ook gewoon los per blikje hoor!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#332069
geer schreef: Volgens mij verkopen veel dierenwinkels het ook gewoon los per blikje hoor!
Ik heb hier in de hele regio nog geen supermarkt of dierenwinkel gevonden die het verkoopt
Door geer
#332074
sylvia schreef: Ik heb hier in de hele regio nog geen supermarkt of dierenwinkel gevonden die het verkoopt
Da's gek...'wij' verkopen het, maar bij de DSZ hier om de hoek verkopen ze het ook... Misschien dat ze het kunnen bestellen?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#332093
geer schreef: Da's gek...'wij' verkopen het, maar bij de DSZ hier om de hoek verkopen ze het ook... Misschien dat ze het kunnen bestellen?
Brabanders zijn gastvrij zeggen ze, bestellen hoort daar niet bij, ze hebben zat andere merken dus uhhhhhhh ::)
Door amber2
#332423
Okay, dan zal ik maar eens wat supermarkten en dierenwinkels af gaan lopen hier in de buurt... En anders maar 48 tegelijk via internet. Dit is geen compleet voer toch, die Snoezepoes? Alleen maar vis dacht ik toch? Kan ik dan eigenlijk niet net zo goed blikjes vis in water voor mensen kopen, of is dat heel anders?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#332426
amber2 schreef: Okay, dan zal ik maar eens wat supermarkten en dierenwinkels af gaan lopen hier in de buurt... En anders maar 48 tegelijk via internet. Dit is geen compleet voer toch, die Snoezepoes? Alleen maar vis dacht ik toch? Kan ik dan eigenlijk niet net zo goed blikjes vis in water voor mensen kopen, of is dat heel anders?
Ik dacht ook dat het niet kompleet was, ik heb ook geen idee welke vis erin zit, als je blikjes vis voor mensen koopt dan liever geen tonijn en koop dan ook bij voorkeur vis op water . Misschien kan Geer ons vertellen wat er inzit.
Door amber2
#332870
Geer, weet jij dat, wat er precies in Snoezepoes zit? Zo ja, kan je dat even hier neerzetten; als het alleen vis is kan ik net zo goed gewone blikjes vis uit de supermarkt kopen namelijk!
Door geer
#332871
Hihi...heb nu geen blikje staan, dus kan niet OP het blikje kijken. Maar je hebt 4 smaken: Tonijn, Makreel, Sardientjes en Zeebanket (da's vanalles wat met nog wat garnalen)... De Tonijn weet ik niet (die ziet er wat 'on-vissig' uit), maar de rest bestaat uit hele (gekookte) visjes in gelei. Er zit geen graan in en ik meen dat de organen er ook nog inzitten... 'T is inderdaad geen compleet voer, maar je kan het gerust een aantal keer per week geven ipv een maaltijd.
Door Ollie
#333413
sylvia schreef: Ik heb hier in de hele regio nog geen supermarkt of dierenwinkel gevonden die het verkoopt
Ik ben het hier ook nog niet tegen gekomen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door