Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3323870
joel schreef:Ja we krijgen idd vaak de vraag of het een BC is maar zijn snuitje moet nog een beetje spitser worden. En als zijn vacht (als een barsoi) en benen dan goed gaan groeien is het echt geen border meer hoor ;D

En dan komt vraag 2, "heb je die andere twee niet meer?"
Ik; "Nee, ze lopen niet elk rondje mee met Yuma, die 2 liggen op de bank". Al zou ik eens willen zeggen; Nee die heb ik weggedaan, ik wilde liever een puppy. Maarja krijg je ook van die rare gezichten :P

Ik heb dat wel eens gezegd hoor.
Of....deze past beter bij mijn jas :D
Door Aprilsnow
#3323942
Kaela schreef:Dosis vitamine Hond weer gehad. Blije snoet thuis afgeleverd. Life's good!

Afbeelding
Knap dat je die toet weer terug brengt.... lijkt me lastig bij zo'n blij ei met zo'n lieve, ondeugende blik ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323982
Aprilsnow schreef:Knap dat je die toet weer terug brengt.... lijkt me lastig bij zo'n blij ei met zo'n lieve, ondeugende blik ;)
De wetenschap dat ik haar vaker op mag halen maakt veel goed.

Het was voor ons ook vrij bizar om met haar te lopen. Zo anders. Er waren jongens vuurwerk aan het afsteken, ze keek niet eens op. Wel goed voor ons hoor, raken we op de een of andere manier onze eigen vaste patroontjes ook wat van kwijt.
Door Siberienne
#3323989
Kaela schreef:De wetenschap dat ik haar vaker op mag halen maakt veel goed.

Het was voor ons ook vrij bizar om met haar te lopen. Zo anders. Er waren jongens vuurwerk aan het afsteken, ze keek niet eens op. Wel goed voor ons hoor, raken we op de een of andere manier onze eigen vaste patroontjes ook wat van kwijt.
Begint het toch langzaam weer een beetje te kriebelen ? Idd goed om andere ervaringen op te doen. Dan weet je even hoe het ook kan zijn! Geniet ervan ;) en mocht je nog ooit in zuidelijke richting afzakken / op vakantie zijn, s2 is beschikbaar.! Hoewel dat ook niet altijd relaxed lopen is :biggrin2:
Door Siberienne
#3323990
B584332A-26BB-4F5D-BB49-39689822F819.jpeg
B584332A-26BB-4F5D-BB49-39689822F819.jpeg (466.32 KiB) 1663 keer bekeken
On topic. Ik kreeg de ‘opdracht’ af en toe wat meer van mezelf te laten zien van mijn coach. Nou, bij deze dan! Hallo allemaal !
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3323991
Siberienne schreef:B584332A-26BB-4F5D-BB49-39689822F819.jpeg

On topic. Ik kreeg de ‘opdracht’ af en toe wat meer van mezelf te laten zien van mijn coach. Nou, bij deze dan! Hallo allemaal !
Wat een heerlijke foto en wat leuk om een gezicht bij een naam te zien.

Kaela schreef:
De wetenschap dat ik haar vaker op mag halen maakt veel goed.

Het was voor ons ook vrij bizar om met haar te lopen. Zo anders. Er waren jongens vuurwerk aan het afsteken, ze keek niet eens op. Wel goed voor ons hoor, raken we op de een of andere manier onze eigen vaste patroontjes ook wat van kwijt.
Ik herken dat gevoel.
Heerlijk dat je zo'n lekker dosis Vitame Hond tot je hebt kunnen nemen.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3324005
Hai Siberienne!! Tungsten en ik zijn iets minder herkenbaar in beeld dan jullie, maar ik vind dit gewoon een mooie foto van ons samen.
IMG_8415 (2).JPG
IMG_8415 (2).JPG (900.33 KiB) 1640 keer bekeken
Door - pien -
#3324044
Siberienne schreef:B584332A-26BB-4F5D-BB49-39689822F819.jpeg

On topic. Ik kreeg de ‘opdracht’ af en toe wat meer van mezelf te laten zien van mijn coach. Nou, bij deze dan! Hallo allemaal !
Spikkelneus schreef:Hai Siberienne!! Tungsten en ik zijn iets minder herkenbaar in beeld dan jullie, maar ik vind dit gewoon een mooie foto van ons samen.
IMG_8415 (2).JPG
Wat een lieve foto's!
Hoi Siberiënne :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324071
Siberienne schreef:Begint het toch langzaam weer een beetje te kriebelen ? Idd goed om andere ervaringen op te doen. Dan weet je even hoe het ook kan zijn! Geniet ervan ;) en mocht je nog ooit in zuidelijke richting afzakken / op vakantie zijn, s2 is beschikbaar.! Hoewel dat ook niet altijd relaxed lopen is :biggrin2:
Nee, het begint nog niet te kriebelen. Ik begin algemeenheden wel heel erg te missen. Het wandelen, de uitlaatklep, dat soort dingen. Maar ik mis vooral nog veel te specifiek Oscar. Zijn knuffels, zijn blik, onze verstandhouding. Elke keer als ik denk dat ik misschien wel weer een kriebel begin te krijgen, besef ik me dat ik nog teveel in het proces van loslaten zit. En juist daarom is een leenhond fijn. Die doe je niet tekort als we het bij de algemeenheden houden en genieten van wel de lusten en niet de lasten.

We zijn aan het nadenken wat we volgend jaar aan vakantie willen gaan doen. Het voelt wel een beetje als dé kans op een hondloze vakantie. Dus we willen aardig wat dingen gaan doen die met hond geen optie zijn. Een stedentripje, een dierentuin of twee waar honden niet toegestaan zijn. Dat is na 6 jaar toch ook wel heel leuk om naar uit te kunnen kijken.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3324078
Kaela schreef:Nee, het begint nog niet te kriebelen. Ik begin algemeenheden wel heel erg te missen. Het wandelen, de uitlaatklep, dat soort dingen. Maar ik mis vooral nog veel te specifiek Oscar. Zijn knuffels, zijn blik, onze verstandhouding. Elke keer als ik denk dat ik misschien wel weer een kriebel begin te krijgen, besef ik me dat ik nog teveel in het proces van loslaten zit. En juist daarom is een leenhond fijn. Die doe je niet tekort als we het bij de algemeenheden houden en genieten van wel de lusten en niet de lasten.

We zijn aan het nadenken wat we volgend jaar aan vakantie willen gaan doen. Het voelt wel een beetje als dé kans op een hondloze vakantie. Dus we willen aardig wat dingen gaan doen die met hond geen optie zijn. Een stedentripje, een dierentuin of twee waar honden niet toegestaan zijn. Dat is na 6 jaar toch ook wel heel leuk om naar uit te kunnen kijken.

Je hebt gelijk. Geniet ervan. Dat is echt wel toegestaan, nu het kan.
Door eelke
#3324081
Kaela schreef:Nee, het begint nog niet te kriebelen. Ik begin algemeenheden wel heel erg te missen. Het wandelen, de uitlaatklep, dat soort dingen. Maar ik mis vooral nog veel te specifiek Oscar. Zijn knuffels, zijn blik, onze verstandhouding. Elke keer als ik denk dat ik misschien wel weer een kriebel begin te krijgen, besef ik me dat ik nog teveel in het proces van loslaten zit. En juist daarom is een leenhond fijn. Die doe je niet tekort als we het bij de algemeenheden houden en genieten van wel de lusten en niet de lasten.

We zijn aan het nadenken wat we volgend jaar aan vakantie willen gaan doen. Het voelt wel een beetje als dé kans op een hondloze vakantie. Dus we willen aardig wat dingen gaan doen die met hond geen optie zijn. Een stedentripje, een dierentuin of twee waar honden niet toegestaan zijn. Dat is na 6 jaar toch ook wel heel leuk om naar uit te kunnen kijken.
Ja heel begrijpelijk hoor. Hoe vaak ons ook niet gevraagd wordt, komt er weer een tweede bij? Ik vind het wel even best zo, met simpele Joep zoals ie is, weten wat je aan elkaar hebt en dat is dan prima. En makkelijker overal heen kunnen want 1 makkelijke hond breng je zo uit logeren.

Begrijp wel heel goed dat je de wandelingen mist. Dat zou ik ook vreselijk missen (en ik mis ze nog steeds omdat ik zonder grote sterke beer nog steeds niet onbezorgd op afgelegen plekken loop). Fijn dat je een leenhond hebt. En voor de leenhond ook fijn :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3324083
Ik wou dat ik een leenhond had... :(
Gewoon om.af en toe eens mee te gaan wandelen. Kan ik zo van genieten... :)
Maar ja, alleen daarvoor neem je geen hond he...
En nee, hier is geen asiel in de buurt... :-\
Door Siberienne
#3324096
pearlsofpassion schreef:Ik wou dat ik een leenhond had... :(
Gewoon om.af en toe eens mee te gaan wandelen. Kan ik zo van genieten... :)
Maar ja, alleen daarvoor neem je geen hond he...
En nee, hier is geen asiel in de buurt... :-\
Ik zou best af en toe hulp kunnen gebruiken :) met 2 honden in onbekend gebied wandelen is best intensief maar adak willen ze (en ik) graag soms op avontuur. Woon jij ver van Maasmechelen? Ik vind de hoge Kempen prachtig om te lopen bv
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door