Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Zuzanna
#3323867
Too schreef::bigarmhug: :bigarmhug:
Voor Cindy, het zit je echt niet mee he.


Sporten ... grrrrr,
al die onderdelen waren echt nog zo goed als nieuw
en nu... super zere knieën er moet zelfs een fysio aan te pas komen >:(
Oei! Wat is er gebeurd?
dinky89 schreef:Hopelijk gaat het herstel nu dan verder wel voorspoedig CindyMayella :bigarmhug:

Eigen klaagje: Moe zijn omdat VL gisteren kerstborrel had en om middernacht nog niet thuis was waardoor ik slecht heb geslapen. Dat schoonmoeder morgen uitslag krijgt van longpunctie werkt ook niet echt mee qua concentratie :-X
Sterkte vandaag! Ik duim voor een goede uitslag!
Door - pien -
#3323878
Too schreef::bigarmhug: :bigarmhug:
Voor Cindy, het zit je echt niet mee he.


Sporten ... grrrrr,
al die onderdelen waren echt nog zo goed als nieuw
en nu... super zere knieën er moet zelfs een fysio aan te pas komen >:(
Nee hè, da's waardeloos!
Bij mij zijn diverse onderdelen niet meer als nieuw en daar wordt ook rekening mee gehouden.
Beterschap voor de kniedels :-*
Door Too
#3323901
Wat lief van jullie, heb er gewoon de balen van...4 weken sporten en dan dit >:(

Maandag met de fysio s kijken wat 'dit' precies is en of we het lijf op 8 januari toch klaar kunnen hebben voor een paar maanden stevig sporten en als dat met aanpassingen moet...so be it.
Maar stom blijft t.
Door eelke
#3323903
Too schreef:Wat lief van jullie, heb er gewoon de balen van...4 weken sporten en dan dit >:(

Maandag met de fysio s kijken wat 'dit' precies is en of we het lijf op 8 januari toch klaar kunnen hebben voor een paar maanden stevig sporten en als dat met aanpassingen moet...so be it.
Maar stom blijft t.
Heb jij een nieuwe knie, dat je schrijft dat de onderdelen nog nieuw waren? Ik had van die tape erop, dat hielp wel.
Door Too
#3323909
eelke schreef:Heb jij een nieuwe knie, dat je schrijft dat de onderdelen nog nieuw waren? Ik had van die tape erop, dat hielp wel.

;D
Nee joh ...t is allemaal echt nog nooit gebruikt; ik heb sporten echt altijd gemeden als de spreekwoordelijke pest.
Nu had ik besloten dat 50-ers verstandige, verantwoordelijke mensen horen te zijn :P en dat flink overgewicht en ledigheid daar niet bij passen
Voordat volgende maand het programma met pittig sporten en aangepast eten begint wilde ik graag een beetje voorwerk doen mbt conditie en kracht en dat ging ook best goed..
En stiekem begin ik het ook best fijn te vinden dat zweten, buiten adem, nog één keer..en de láátste, allerlaatste..

Het is dus alleen maar een potje frustratie en een beetje teleurstelling
Mocht het echt een beetje mis zijn dan passen we eea wat aan en komt het ook goed.
Door eelke
#3323910
Too schreef:;D
Nee joh ...t is allemaal echt nog nooit gebruikt; ik heb sporten echt altijd gemeden als de spreekwoordelijke pest.
Nu had ik besloten dat 50-ers verstandige, verantwoordelijke mensen horen te zijn :P en dat flink overgewicht en ledigheid daar niet bij passen
Voordat volgende maand het programma met pittig sporten en aangepast eten begint wilde ik graag een beetje voorwerk doen mbt conditie en kracht en dat ging ook best goed..
En stiekem begin ik het ook best fijn te vinden dat zweten, buiten adem, nog één keer..en de láátste, allerlaatste..

Het is dus alleen maar een potje frustratie en een beetje teleurstelling
Mocht het echt een beetje mis zijn dan passen we eea wat aan en komt het ook goed.
Haha, aaah!!! Ja ik ging ook zwemmen, dus. Ik dacht, bijna 30, toch nog even dat sportlijf kweken als 20'er want daarna gaat alles hangen ;D en nu een overbelaste knie en een slijmbeursontsteking in mijn schouder.

Haha, je weet wel, zwemmen, de sport die zo gezond is en weinig kast op blessures enzo!

Ik ben er écht niet voor gemaakt.

Maar je moet dus nog voor het eerst naar de fysio? Ik kreeg er wel oefeningen mee om mijn knie sterker te maken. Helpt wel wat.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323914
eelke schreef:Haha, aaah!!! Ja ik ging ook zwemmen, dus. Ik dacht, bijna 30, toch nog even dat sportlijf kweken als 20'er want daarna gaat alles hangen ;D en nu een overbelaste knie en een slijmbeursontsteking in mijn schouder.

Haha, je weet wel, zwemmen, de sport die zo gezond is en weinig kast op blessures enzo!

Ik ben er écht niet voor gemaakt.

Maar je moet dus nog voor het eerst naar de fysio? Ik kreeg er wel oefeningen mee om mijn knie sterker te maken. Helpt wel wat.
>:( >:( bedankt hoor :knuppel2: :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323915
Too schreef:;D
Nee joh ...t is allemaal echt nog nooit gebruikt; ik heb sporten echt altijd gemeden als de spreekwoordelijke pest.
Nu had ik besloten dat 50-ers verstandige, verantwoordelijke mensen horen te zijn :P en dat flink overgewicht en ledigheid daar niet bij passen
Voordat volgende maand het programma met pittig sporten en aangepast eten begint wilde ik graag een beetje voorwerk doen mbt conditie en kracht en dat ging ook best goed..
En stiekem begin ik het ook best fijn te vinden dat zweten, buiten adem, nog één keer..en de láátste, allerlaatste..

Het is dus alleen maar een potje frustratie en een beetje teleurstelling
Mocht het echt een beetje mis zijn dan passen we eea wat aan en komt het ook goed.
Oh maar je houding is ook bij krachttraining van groot belang voor je knieën, weet niet wat je allemaal bent gaan doen? Zeker bij squats en lunges is het van groot belang.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3323918
Kleine klaag.....ik heb het koud.
Dat heb ik altijd als ik de post heb bezorgd en hoe graag ik ook onder een dekentje op de bank zou kruipen...ik moet nog zoveel doen.
Net vis voor in de droger staan snijden, die was ook koud, dus daar werd ik ook niet warmer van.
Nou ja....ik ga maar stofzuigen, daar warm ik wel van op.
Door eelke
#3323919
Kaio schreef:>:( >:( bedankt hoor :knuppel2: :P :biggrin2:
Ergens na de 30 hé! Ik zeg niet wanneer precies!
Door Too
#3323925
eelke schreef:Haha, aaah!!! Ja ik ging ook zwemmen, dus. Ik dacht, bijna 30, toch nog even dat sportlijf kweken als 20'er want daarna gaat alles hangen ;D en nu een overbelaste knie en een slijmbeursontsteking in mijn schouder.

Haha, je weet wel, zwemmen, de sport die zo gezond is en weinig kast op blessures enzo!

Ik ben er écht niet voor gemaakt.

Maar je moet dus nog voor het eerst naar de fysio? Ik kreeg er wel oefeningen mee om mijn knie sterker te maken. Helpt wel wat.

Sportlijf.... waaah da's het serieuze werk, ambitieus hoor!
ik ga voor een godinnenlichaam :P al is op dit moment een lavenlijf waarschijnlijker :biggrin2:


@Kaio
Ik weet t, denk dat ik iets te fanatiek van start ben gegaan en niet al te kinderachtig wilde zijn.
Het zijn in principe wel beginners/basislessen bij een hartstikke mensvriendelijk bedrijf, ben niet in mijn eentje wild met gewichten gaan zwaaien
Maar je hebt gelijk..squats kunnen ook heel 'fout' gaan zeker als je moe wordt


Normaal gesproken had ik waarschijnlijk een tandje minder gedaan met het idee dat het vanzelf wel over zal gaan maar ik wil dat programma zo graag doen, ben eindelijk gemotiveerd , vandaar meteen naar de fysio
Deze fysio's zijn overigens ook bij het centrum betrokken..ze weten waar je mee bezig bent, wat het aanbod is qua lessen , ze staan allemaal dagelijks met 'klanten' in de zaal en dat is heel fijn.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3323931
Zuzanna schreef:Sterkte vandaag! Ik duim voor een goede uitslag!
Grmbl uitslag is dat ze het eigenlijk nog steeds niet weten of het nou goed of fout is >:(
Woensdag komt groep experts bij elkaar om verder te overleggen wat ze er nou mee moeten dus maar weer afwachten.......
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3323947
Too schreef:Sportlijf.... waaah da's het serieuze werk, ambitieus hoor!
ik ga voor een godinnenlichaam :P al is op dit moment een lavenlijf waarschijnlijker :biggrin2:
Hmm... zo heb ik ook een goddelijk lichaam...
Bijlagen
vrolijk.jpg
vrolijk.jpg (12.34 KiB) 1427 keer bekeken
Door hannabelgje
#3324070
Ik moet een hoop printen en mijn printer doet het ineens niet goed. Ik krijg allemaal dubbele lijnen. Ik heb de koppen al gereinigd en uitgelijnd, maar het blijft slecht. Bah.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door