Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3323374
Wat een mooie jas Dali! De heren hier zijn bijna jaloers, maar ze houden het nog wel even zonder hoor. Sneeuw is leuk!

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3323396
Spikkelneus schreef:Omdat hij niet piepjong meer is en sinds ruim een jaar elke 3 maanden naar de osteopaat gaat voor zijn rug, nek, schouders en knieeen, heeft nu ook Dali een jas gekregen. Speciaal voor hem op maat gemaakt, want alle standaardjassen passen niet met dat gekke model van hem!

IMG_8553.JPG
Dat is fijn :D
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3323498
Spikkelneus schreef:Omdat hij niet piepjong meer is en sinds ruim een jaar elke 3 maanden naar de osteopaat gaat voor zijn rug, nek, schouders en knieeen, heeft nu ook Dali een jas gekregen. Speciaal voor hem op maat gemaakt, want alle standaardjassen passen niet met dat gekke model van hem!

IMG_8553.JPG

Wat een heerlijke jas.

5 Maanden oude Labrador pup in studio.

AfbeeldingSepp by Pr1mo Fotografie, on Flickr
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3323574
zurca schreef:
En KarenH, wat komen er weer prachtige foto's van je voorbij hier!
Dank je wel, sinds een tijdje is mijn zin in fotograferen weer teruggekomen.
Cathelijn schreef: Zo, wat een mooie foto!
Dank je wel. De baasjes zijn er ook erg blij mee.
Gebruikersavatar
Door joel
#3323770
Ja hoor, daar is hij dan eindelijk!! Yuma!

Hij is alles wat we gehoopt hadden, voor Lizzy eindelijk het speelmaatje wat ze 'miste'
Echt weer een windhond met bijbehorend karakter, buiten zo gek als een deur, rennen, ravotten enz enz, binnen de rust zelve, oke beetje bekvechten met Lizzy maar jee, wat een heerlijk dier!
Qadir vindt puppies altijd beetje druk, speelt lui vanaf de bank met hem en wacht geduldig af tot hij groter is en er goed gerend kan worden.
P1160735.jpg
P1160735.jpg (2.76 MiB) 2063 keer bekeken
P1160681.jpg
P1160681.jpg (3.51 MiB) 2063 keer bekeken
P1160534.jpg
P1160534.jpg (5.75 MiB) 2063 keer bekeken
Door TomsBorders
#3323796
joel schreef:Hij is alles wat we gehoopt hadden, voor Lizzy eindelijk het speelmaatje wat ze 'miste'
Echt weer een windhond met bijbehorend karakter, buiten zo gek als een deur, rennen, ravotten enz enz, binnen de rust zelve, oke beetje bekvechten met Lizzy maar jee, wat een heerlijk dier!
pas maar op dat Lizzy je niet van het forum gooit haha ;)

leuke hond, zo met de snuit lijkt ze erg op een border collie maar dat is mijn niet objectieve bril (hij lijkt erg op Lynn qua gezicht).
fijn he als ze lekker kunnen spelen en hond zijn dat was het grootste cadeau toen ik Lynn erbij nam.
Gebruikersavatar
Door joel
#3323819
TomsBorders schreef:pas maar op dat Lizzy je niet van het forum gooit haha ;)

leuke hond, zo met de snuit lijkt ze erg op een border collie maar dat is mijn niet objectieve bril (hij lijkt erg op Lynn qua gezicht).
fijn he als ze lekker kunnen spelen en hond zijn dat was het grootste cadeau toen ik Lynn erbij nam.
Ja we krijgen idd vaak de vraag of het een BC is maar zijn snuitje moet nog een beetje spitser worden. En als zijn vacht (als een barsoi) en benen dan goed gaan groeien is het echt geen border meer hoor ;D

En dan komt vraag 2, "heb je die andere twee niet meer?"
Ik; "Nee, ze lopen niet elk rondje mee met Yuma, die 2 liggen op de bank". Al zou ik eens willen zeggen; Nee die heb ik weggedaan, ik wilde liever een puppy. Maarja krijg je ook van die rare gezichten :P
Door Aprilsnow
#3323823
joel schreef:Ja we krijgen idd vaak de vraag of het een BC is maar zijn snuitje moet nog een beetje spitser worden. En als zijn vacht (als een barsoi) en benen dan goed gaan groeien is het echt geen border meer hoor ;D

En dan komt vraag 2, "heb je die andere twee niet meer?"
Ik; "Nee, ze lopen niet elk rondje mee met Yuma, die 2 liggen op de bank". Al zou ik eens willen zeggen; Nee die heb ik weggedaan, ik wilde liever een puppy. Maarja krijg je ook van die rare gezichten :P
;D

Hij is mooi hoor :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323861
joel schreef:Ja we krijgen idd vaak de vraag of het een BC is maar zijn snuitje moet nog een beetje spitser worden. En als zijn vacht (als een barsoi) en benen dan goed gaan groeien is het echt geen border meer hoor ;D

En dan komt vraag 2, "heb je die andere twee niet meer?"
Ik; "Nee, ze lopen niet elk rondje mee met Yuma, die 2 liggen op de bank". Al zou ik eens willen zeggen; Nee die heb ik weggedaan, ik wilde liever een puppy. Maarja krijg je ook van die rare gezichten :P
Waaahahahahaha dat vind ik humor ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door