Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3323505
Het einde van 2017 is bijna weer in zicht. Maarrrr, eerst krijgen we nog de kerstdagen! En het Barfplaats Team heeft besloten om weer eens gezellig een knusse kerst-wedstrijd te organiseren :D

De opdracht luidt: maak zelf een een grappige of leuke of originele of aandoenlijke of schattige of gekke of lieve KERST-foto van jouw huisdier voor deze wedstrijd, zonder gebruik te maken van photoshop. Publiceer deze in dit topic. Vertel er een verhaaltje bij, waarom deze foto.

Aan het eind van dit jaar maken we een stem-topic en mogen jullie stemmen op wat jij de leukste/liefste/grappigste foto vindt. En natuurlijk mag je niet op jezelf stemmen :biggrin2: . Wie de meeste stemmen krijgt wint de Barfplaats-Kerst-Foto-Wedstrijd 2017!!!!!!!!

De winnaar krijgt van het Barfplaats Team een cadeau-bon ter waarde van €15 van de super leuke webshop Prooidier!

We hopen dat jullie allemaal mee doen :-*
#3323611
Wat een leuke wedstrijd!

Ik trap op mijn vrije ochtend af. Ik wilde al jaren een leuke kerstkaart met Kaela maken. Niets gefotoshopt, gewoon een leuke foto. Maar dat lukte niet, want het lukte me niet een setting te maken die er leuk uitzag en waar zij in/bij/tussen wilde zitten. En als het beestje niet wil, houdt het op.

In de herfst liep ik tegen een leuk herfststukje aan bij de jumbo, inclusief kant en klare papegaaienstandaard (geen idee wat normale mensen er mee zouden doen ;D ). Sindsdien ben ik leuke kerst accessoires uit wezen zoeken en heb ik Kaela aan het ding laten wennen. De uiteindelijke foto was dan ook een makkie, ze wilde zelfs het kerstklokje wel vasthouden.
We hebben de kaart af laten drukken en de week via de post verstuurd. En ik vind het dan ook reuze leuk om hem hier te plaatsen!

Edit: het enige gefotoshopte is de tekst natuurlijk!
kerstkaart-klein.jpg
kerstkaart-klein.jpg (573.89 KiB) 2557 keer bekeken
#3323613
Kaela schreef:Wat een leuke wedstrijd!

Ik trap op mijn vrije ochtend af. Ik wilde al jaren een leuke kerstkaart met Kaela maken. Niets gefotoshopt, gewoon een leuke foto. Maar dat lukte niet, want het lukte me niet een setting te maken die er leuk uitzag en waar zij in/bij/tussen wilde zitten. En als het beestje niet wil, houdt het op.

In de herfst liep ik tegen een leuk herfststukje aan bij de jumbo, inclusief kant en klare papegaaienstandaard (geen idee wat normale mensen er mee zouden doen ;D ). Sindsdien ben ik leuke kerst accessoires uit wezen zoeken en heb ik Kaela aan het ding laten wennen. De uiteindelijke foto was dan ook een makkie, ze wilde zelfs het kerstklokje wel vasthouden.
We hebben de kaart af laten drukken en de week via de post verstuurd. En ik vind het dan ook reuze leuk om hem hier te plaatsen!

Edit: het enige gefotoshopte is de tekst natuurlijk!

kerstkaart-klein.jpg

Goed gelukt hoor, het ziet er heel natuurlijk uit (voor zover een kerststukje natuurlijk is natuurlijk :D )
#3323621
Angelique schreef:Daar was ik bang voor. :biggrin2: had je er niet en dag eerder mee kunnen komen....leuke witte kerst, nu hebben we alleen nog maar prut :biggrin2:
Ja, we moeten jullie het niet te makkelijk maken natuurlijk. WE hebben bewust een dag langer gewacht, speciaal voor jou. :biggrin2:
#3323655
Lieve mensen, het is dus wel de bedoeling dat jullie de foto ZELF maken, voor deze wedstrijd! En een beetje photoshop is niet erg (tekst zoals bij Kaela) maar verder moet het een echte foto zijn, zonder dat ie geshopt is :)
Door fransbulletje
#3323669
Lizzy schreef:Lieve mensen, het is dus wel de bedoeling dat jullie de foto ZELF maken, voor deze wedstrijd! En een beetje photoshop is niet erg (tekst zoals bij Kaela) maar verder moet het een echte foto zijn, zonder dat ie geshopt is :)
Haal de foto van Hugo dan maar weg , heb ik niet zelf gemaakt.
#3323672
fransbulletje schreef:Haal de foto van Hugo dan maar weg , heb ik niet zelf gemaakt.
Hij is wel hartstikke leuk maar weet je, stel jouw foto wint.... Moeten we de prijs sturen naar de maker van de foto en deze persoon heeft ook niets met Barfplaats van doen. Dus ik hoop dat je het idee erachter van onze kant begrijpt... Sorry :-* ! Ik hoop dat je een andere leuke foto van onze mooie Barfplaats wonderboy kunt maken :-*
Door fransbulletje
#3323678
Lizzy schreef:Hij is wel hartstikke leuk maar weet je, stel jouw foto wint.... Moeten we de prijs sturen naar de maker van de foto en deze persoon heeft ook niets met Barfplaats van doen. Dus ik hoop dat je het idee erachter van onze kant begrijpt... Sorry :-* ! Ik hoop dat je een andere leuke foto van onze mooie Barfplaats wonderboy kunt maken :-*
Ik begrijp jullie standpunt helemaal en inderdaad de maakster van de foto zit niet op barfplaats, voert zelfs brokken :biggrin2:
De foto staat ook al in het kerstgroettopic.
Heb heel veel leuke foto's maar helaas allemaal gemaakt in de studio.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door