Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3323565
Ik ga het gewoon doen. Morgen met 3 zieke kleine kinderen naar de supermarkt. Te voet.
*insert in the eye of the tiger-muziekje*
1 baby in de kinderwagen (gaat ook dienst doen als rollator voor mij :P ), 1 baby op de rug, 1 losse peuter zelf lopend ernaast.
Als nood een extra doek mee, zodat ik bijv op de terugweg ofzo 1 baby op de buik kan binden en de peuter in de kinderwagen kan zetten.
Ik denk dat het de jumbo wordt, uit de keuze AH/Aldi/Jumbo. Want dat vindt de peuter momenteel de leukste winkel en in de binnenstad, dus hopelijk beter begaanbare weg.


Ik ben dus ingesneeuwd, met bovenstaande 3 kinderen. De baby's zijn stevig aan het snotteren, de lawaai-baby heeft ineens 2 tanden en is in no-tempo ook de rest aan het kweken ofzo, de blije eikel is er zich ineens van bewust dat hij geregeld iets tekort komt. De peuter heeft ontstoken waterpokken en lijkt op een krentenbol. met blonde krullen.
Ik wist al dat meneer deze week aan het werk zou zijn. Vanochtend kwam hij ermee dat het de hele week zou zijn. En dat hij dan ook daar bleef slapen. Hij laadde zn spullen in en was weg.
(ik ga al kijken voor vieze tofu-recepten voor volgende week als hij er weer is)
Door eelke
#3323588
Ik moet om half 10 op mijn werk zijn en er zou een bui aankomen. Die zou er al om 8 uur zijn maar is er nog steeds niet. En nu kan ik dus niet inschatten wat er dan uit gaat vallen. En of het dan slim is te gaan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323591
eelke schreef:Ik moet om half 10 op mijn werk zijn en er zou een bui aankomen. Die zou er al om 8 uur zijn maar is er nog steeds niet. En nu kan ik dus niet inschatten wat er dan uit gaat vallen. En of het dan slim is te gaan.
Hier regen en nog sneeuw/ijsresten op de weg. Ik ben blij dat ik begin van de middag pas hoef!
Door smulpaap
#3323599
Ik heb net een konijn uitgelaten :biggrin2: Wat een berg sneeuw moeder , maar het is hier schitterend weer
Er was nog een halve hond te zien in de sneeuw , soms niets . Maar dan ga je door de sneeuw . hallo ik ben er weer :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3323604
Sterkte Koek!
Pfff lastig zo. Let op dat je niet valt he, door de sneeuw met een baby op de rug.

Hier is officieel het meeste sneeuw gevallen van heel Vlaanderen. En gesmolten. Gisterenmiddag de enige plaats waar hij smolt en gisterenavond en vanmorgen de enige plaats waar er echt nog veel viel. Ale, de hele regio Gent tot Geraardsbergen, maar echt, overal anders is er minder gevallen. In Limburg lag er sinds gisterenavond zelfs niets meer, naar het schijnt...

Vanmorgen weer 5cm bijgevallen bij ons.
Door smulpaap
#3323712
Het is hier een ijsbaan . Net even naar buiten met de gup , ik heb het na 20 min opgegeven
Door Mandarijn
#3326309
Nog niemand weggewaaid??

Ik ben vanmorgen om 5u opgeroepen voor een omgewaaide boom. Gelukkig is het bij die ene gebleven. En vanmiddag gaan uitwaaien met de honden. Alleen kon ik niet over de gebruikelijke route langs de beek lopen
20180103_132415.jpg
Wandelen langs de beek kan vandaag niet
20180103_132415.jpg (5.27 MiB) 1638 keer bekeken
Foto-03-01-18-06-39-52-1024x683.jpg
Volgens vele hebben we de verkeerde "boom" omgezaagd
Foto-03-01-18-06-39-52-1024x683.jpg (162.92 KiB) 1638 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3326312
Qua verkeerde boom hebben ze wel een punt :biggrin2:

Hier waait het flink, persoonlijk geen schade gelukkig. Veel regen ook. Geloof wel dat we het ergste al gehad hebben. Heb net redelijk droog de honden uit kunnen laten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3326314
Hier was in de vroege ochtend denk ik allerergst. Niet dat het nu fijn weer is hoor :-X

En idd verkeerde boom ;D
Door Siberienne
#3326322
Hier lag op onze standaard wandelroute een hele grote conifeer om, over de weg maar toen ik daar vanmorgen langs wandelde kwam de buurman al met de kettingzaag naar buiten. Die is hovenier geloof ik, dus hij ging de bejaarde buuv al helpen. Was wel een maf gezicht; de hele haag stond nog maar die ene vlak erachter was er doorheen gekukeld.

Verder Tsja, blub blubber blubst? Ik mag zo weer, heb er eerlijk gezegd niet zo veel zin in. De mannen zijn onrustig door de wind en ik glij alle kanten in op de onverharde paden. Vandaag maar de grote boodschappen gedaan ipv zaterdag in de hoop dat het dan beter weer is. Op de weg was het rustig, dat was dan weer een voordeel... maar volgens mij is het hier ook aanzienlijk minder erg dan in het westen des lands toch?
Door smulpaap
#3326325
Ik ga vaak de polder in met de gup , maar vandaag maar even niet vanwege de rukwinden
Ik kon net in ieder geval droog wandelen , we hebben maar een route genomen met wat beschutting
Maar het was wel weer soppen geblazen door alle bagger en de vele plassen
Kwam in elk geval weer met een gepimpte hond thuis :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3326343
Ik kom ook steeds met gepimpte honden thuis, ineens zijn ze van onder zwart en van boven gestipt. Heel apart :biggrin2:

Van mij mag het nu wel een keer droog en warm worden...
Door Mandarijn
#3326354
Eef+doggies schreef:Ik kom ook steeds met gepimpte honden thuis, ineens zijn ze van onder zwart en van boven gestipt. Heel apart :biggrin2:

Van mij mag het nu wel een keer droog en warm worden...
Heel herkenbaar dit. Alleen zijn ze niet gestipt van boven maar gewoon wit. Maar ik ben ook blij als het weer droog is.
Door Siberienne
#3326363
Hier volgen de heren de cursus poten poetsen voor gevorderden.
Ze hebben er nogal een hekel aan om afgedroogd te worden, meestal laat ik ze effe in het nachthok want dan is de meeste troep er wal vanaf maar soms willen ze direct mee naar binnen. Dat mag, mits de onderzijde en de poten even afgedroogd worden. Ik neem me al jaren voor ze daaraan te laten wennen en dit jaar lukt me dat aardig ;) ;) ;)
Door Mandarijn
#3328581
Alweer code oranje en westerstorm voor morgen. Het is de 2e storm vh jaar. Er wordt zelfs gesproken over windkracht 10.

Willen jullie morgen niet wegwaaien!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door