Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3323254
Fenixjuh schreef:Hij staat :-) zonder piek helaas ::)

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Leuk! En hij wordt goed bewaakt ook. :biggrin2:
Zuzanna schreef:Wij hadden gisteren een gratis kerstsfeer
20171208_211834.jpg
Nou leuk he, hier gisteravond ook ineens wit, vandaag lag het er nog wel maar heel papperig, al vond Charlie dat niet erg. Nu sneeuwt het weer.
Dus mooie sfeer gratis en voor niets.
Angelique schreef:

Jaja, eerst dan ding maar fatsoenlijk aka bopperproof in stand weten te brengen :biggrin2:
Ja dat is wel handig ja, anders heb je binnen no time een horizontale boom.
Maar staat hij al bopperproof nu? :biggrin2:
eelke schreef:
Ja, vandaag :) wel zin in hoor, gezellig. Moeten er wel nog ff plek voor maken enzo. Dus hij ligt nog steeds lekker in de auto. Ik heb gisteren al wel de kleedjes op de bank vervangen voor de kerst versie.
Ohhh het begin is er al dus. :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3323268
Kutboom :biggrin2: ik had speciaal een bomenmand gekocht, maar na een uur fucken bleef die boom ook maar omvallen, bleek dat de bodem van de mand niet vlak was &@*(€)€’#(€/&74”# dus toen maar een grote bloempot gepakt en stond bomemans binnen tien minuten.

En toen aan de lampjes begonnen, echt, je zou spontaan gaan roken >:(
Door eelke
#3323270
Angelique schreef:Kutboom :biggrin2: ik had speciaal een bomenmand gekocht, maar na een uur fucken bleef die boom ook maar omvallen, bleek dat de bodem van de mand niet vlak was &@*(€)€’#(€/&74”# dus toen maar een grote bloempot gepakt en stond bomemans binnen tien minuten.

En toen aan de lampjes begonnen, echt, je zou spontaan gaan roken >:(
Leuk hé, een echte boom :biggrin2:

Hier ook tot aan de lampjes gekomen. Morgen de rest maar. Als ie om pleurt is dat prettiger met alleen lampjes dan met ook nog ballen. Als ie morgen gewoon nog staat, dan durf ik het wel aan.

Ruikt wel lekker binnen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3323271
eelke schreef:Leuk hé, een echte boom :biggrin2:

Hier ook tot aan de lampjes gekomen. Morgen de rest maar. Als ie om pleurt is dat prettiger met alleen lampjes dan met ook nog ballen. Als ie morgen gewoon nog staat, dan durf ik het wel aan.

Ruikt wel lekker binnen.
Dat laatste, daar deden we het voor :biggrin2: Hiet zitten nu ook de lampjes er wel in. Heb meneer Lique maar geadviseerd even niet tegen me te praten.
Door eelke
#3323273
Angelique schreef:Dat laatste, daar deden we het voor :biggrin2: Hiet zitten nu ook de lampjes er wel in. Heb meneer Lique maar geadviseerd even niet tegen me te praten.
Misschien kan hij je een borrel brengen!

Tja die geur...volgend jaar maar een geurkaars kopen dan? Ach, het heeft echt wel wat vind ik, een echte. En het is maar 1 middag worstelen en hij staat hier toch ook echt wel een maand.
Oh en de robotstofzuiger kan inderdaad de naalden opzuigen en hij kan helemaal zelf een rondje rond de boom doen zonder vast te lopen op de snoeren, dus das ook fijn :cool:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3323275
Ik moet stiekem wel lachen hier.
Zie meneer Lique al met een grote boog om Lique heenlopen en met een lange stok een borreltje richting Lique schuiven.
Oh de honden zullen zich ook wel verstopt hebben gok ik.

Maar denk aan het eindresultaat Lique!
Je krijgt er zoveel voor terug!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door