Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3323123
Ronald schreef:Op dit moment ben ik nog even niet toe aan maatwerk. Teveel aan de kop. De te lage bloeddruk lijkt voorspelbaar te zijn. Vandaag ook weer even (niet zo extreem als vorige week), maar door gewoon te gaan zitten en de benen over elkaar te zetten ging het zomaar over. En het is bij mij niet alleen lage bloeddruk, hè... Ook het hart krijgt op dit moment medicinale ondersteuning (betablokker) zodat het niet gelijk als een gek tekeer gaat als ik inspanning lever. Dat heeft wel tot gevolg dat als ik inspanning wil leveren, ik het benauwd krijg.

De revalidatiefysiotherapie is uitgesteld tot januari. Het heeft natuurlijk geen zin als ik elke keer onderuit ga als ik van de fiets afkom.

Het is mij juist afgeraden om thuis de bloeddruk te meten. Nu ben ik best wel eigenwijs, dus ik wil zo'n speciale fitbit die hartslag, bloeddruk en saturatie meet. Ik had al even bij bol.com gekeken, maar ik denk zomaar dat het AliExpress wordt... :)

Al met al is er genoeg spanning en sensatie in mijn leven op dit moment, dus ik heb even genoeg op het bordje. Gelukkig heb ik veel steun van dochterlief.
Een hele dikke knuffel Ronald, ik denk aan je, maar daar heb je zo verrot weinig aan.
Fijn dat dochterlief een grote steun is. :-*
We willen je echt nog heel lang niet missen Ronald, dus echt voor jezelf zorgen en aan jezelf denken. :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3323147
Charlie Angel schreef:Een hele dikke knuffel Ronald, ik denk aan je, maar daar heb je zo verrot weinig aan.
Fijn dat dochterlief een grote steun is. :-*
We willen je echt nog heel lang niet missen Ronald, dus echt voor jezelf zorgen en aan jezelf denken. :-*
Het helpt juist wel, Angelique... Ik ben er dus heel blij mee! :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3323161
Knuffel voor Ronald!! :-*

OT: kinderfeestje van jongste dochter. 6 5-jarigen bij elkaar :-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323176
Kim_S schreef:Knuffel voor Ronald!! :-*

OT: kinderfeestje van jongste dochter. 6 5-jarigen bij elkaar :-X :-X :-X
Hadden ze allemaal honger ? ;D ;D
Door *Gabriëlle*
#3323181
Chip was weer eens te logeren, hij heeft nogal eens de neiging om midden in de nacht rondjes te gaan wandelen opzoek naar een beter plekje, dus dat ik m zoals altijd tikkend en schuifelend van zijn eigen kleedje hoorde komen was niet direct alarmerend.... tot hij bij het kleedje voor mijn bed aangekomen was en ik een soort knal hoorde :-X .

En hoera hoera >:( het was een strontploffing, ik rennen voor het lichtknopje, dendert het Chipy ook nog even door de ellende heen en terwijl hij erin stond zag ik hem denken van :-\ . Zo heerlijk 3 uur nadat je bent gaan slapen wakker worden met dat aroma.
Chip lag alweer prinsheerlijk te slapen tegen de tijd dat ik alles weer gepoetst had en de lucht een beetje minder was.


En Bella klaag, door die ouwe schijtlijster was het mens niet echt uitgeslapen, vergeet ze niet alleen na het uitlaten te zeggen dat ik naar binnen mag, maar kiept ze ook nog eens de deur dicht omdat ze dacht dat ik al binnen was. Zat ik daar op de deurmat buiten, helemaal zielig en alleen te wachten in de kou :'( . Tot ik het niet meer volhield en een klaagje (lijkt meer op miauwen Bella :P ::) ) liet horen. En toen hoorde mammie me en toen was ik het allerblijste hondje van de hele wereld.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3323183
Ronald, heel veel sterkte! :bigarmhug:
Het lijkt me erg lastig als je lichaam zo tegenwerkt en er niet zo gauw een oplossing voor is. :-*
Wat fijn dat je er niet alleen voor staat en je veel steun aan je dochter hebt!

En Bella toch!? Had je zo braaf geluisterd door niet zomaar naar binnen te gaan en liet je baasje je tijdelijk in de steek!? :bigarmhug:

Oh, Gabriëlle, wat een rotnacht!!
Ik weet helemaal hoe je je voelt. Bandit is net weer 'van de diarree af'. Hopeloos, vooral als ze 's nachts de boel eruit gooien.
Och, Chipy toch, nog geprobeerd om baasje wakker te maken, maar het net niet meer kunnen ophouden.
Beterschap voor Chipy en ik hoop Gabriëlle, dat je vannacht weer gewoon door kunt slapen! :-*
Door *Gabriëlle*
#3323190
Border Bandit schreef:En Bella toch!? Had je zo braaf geluisterd door niet zomaar naar binnen te gaan en liet je baasje je tijdelijk in de steek!? :bigarmhug:

Oh, Gabriëlle, wat een rotnacht!!
Ik weet helemaal hoe je je voelt. Bandit is net weer 'van de diarree af'. Hopeloos, vooral als ze 's nachts de boel eruit gooien.
Och, Chipy toch, nog geprobeerd om baasje wakker te maken, maar het net niet meer kunnen ophouden.
Beterschap voor Chipy en ik hoop Gabriëlle, dat je vannacht weer gewoon door kunt slapen! :-*
Bella: Ik luister heel braaf, baasje hoeft mij maar 3 keer te vragen om even buiten te wachten omdat mijn pootjes nat zijn en daarna doe ik het altijd ook in de zomer als het droog is! en dan dan dan dit :'( . Heb wel wat extra steun nodig (en koekjes, döner, kaas enz. zijn ook welkom als troost).


Vanavond kan ik weer even slapen, volgende week komt hij weer logeren. Maar dit soort nachten breekt je echt op.
Hij is echt zo'n lieverd. Zal echt tot het niet meer kan de boel ophouden. Helaas heeft hij sinds een tijdje last van zijn darmen, heeft er zelf gelukkig minder last van sinds een kuurtje groene leem, want eerst had hij en diarree en was hij misselijk/gras eten.
Maar nu is het zodra hij iets eet wat verkeerd valt dan moet hij na een paar uur snel naar buiten en loopt hij leeg. Hij heeft altijd alles kunnen eten, en nu met 15,5 helaas niet meer. Daar is hij het zelf niet mee eens, hij is echt niet te beroerd om Bella haar eten voor haar neus op te eten als ze het niet snel genoeg op heeft, en als ze niet oppast vist hij het nog uit haar bek, voor westies geld dat eten pas van jou is als je het doorgeslikt hebt ::) . En hem in een stoffen ren zetten en denken dat hij daar op zijn leeftijd niet uit kan werkt niet kwam ik ook achter, hij had het hele ding op zijn kant gezet. Voor nu hem maar even aan de probiotica gezet. En ik hoop dat dat nog wat meer verbetering geeft. Hopelijk blijft Bandit ook een tijd zonder diarree.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3323193
Kaela schreef:Hadden ze allemaal honger ? ;D ;D
Ja, en er waren geen bananen :P

We hebben het weer overleefd. Ternauwernood :biggrin2:
Gelukkig hebben de kinders het erg leuk gehad, missie geslaagd :cool:
Door smulpaap
#3323206
Kim_S schreef:Ja, en er waren geen bananen :P

We hebben het weer overleefd. Ternauwernood :biggrin2:
Gelukkig hebben de kinders het erg leuk gehad, missie geslaagd :cool:
Ah joh , nog een jaar of tien . Dan vragen ze vriendelijk of je het huis wilt verlaten als ze een verjaardagsfeest geven :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323219
Kim_S schreef:Ja, en er waren geen bananen :P

We hebben het weer overleefd. Ternauwernood :biggrin2:
Gelukkig hebben de kinders het erg leuk gehad, missie geslaagd :cool:
:o :o :o

Missie geslaagd is mooi, niets leukers dan blije 5 jarige dochters!
Door - pien -
#3323242
koekje schreef:Leuk Kim, zo'n hond :biggrin2:



Ik kom ook weer even verder klagen.
Peuter blijft toch geen hand-, voet- en mondziekte te hebben, maar gewoon waterpokken. Is ook nooit weg met 2 baby's.
Ik heb vannacht totaal niet geslapen. Toen pakte ik vanochtend even een uurtje, stond mn moeder ineens aan mn bed. Die kwam spontaan op visite.
Dat is heel lief, moeders die reddende engel komen spelen :-*
Beterschap voor jullie!
zurca schreef:Echt he.....markplaats en "sommige van zijn bezoekers" ::) ::) ::)
Ik heb een aantal dingen op marktplaats staan en het is wel raak dit keer. Voor 1 iets is inmiddels vier keer interesse getoont maar zodra je dan een berichtje terug doet is het blijkbaar onmogelijk om daar nog op te reageren :-X Of gisterenavond een bod gekregen op een andere advertentie, uurtje later gereageerd dat het bod oke is en hoe en wat verder...zojuist reactie (dat dan weer wel) "geen interesse meer" ::)

Zijn dat nou mensen die zich rot vervelen en hele dagen "stom" zitten te doen op MP? Waarom bieden op iets wat je toch niet wilt hebben? Of waarom bieden op iets maar dan te bedonderd zijn om je even netjes "af te melden" als je toch niet wilt....Ik zal het nooit begrijpen denk ik. Kan het ook niet laten om dan altijd nog even een sarcastisch berichtje achter te laten :-[ :biggrin2: ::)
Marktplaats: hele leuke en hele stomme mensen zitten daar :biggrin2:
Toen we 2 stoelen op gingen halen kregen we koffie en hadden we een heel leuk gesprek, en toen er gratis tegels waren waren mensen blijkbaar te beroerd om 10 m door het zand te lopen (kruiwagen aanwezig) en hoorden we niks meer ::) Uiteindelijk was er toch iemand die z'n afspraak nakwam en die nam haar moeder mee en dronken wij koffie terwijl haar zoons en meneer pien met de tegels bezig waren.
Jammer van die mensen die afhaken zonder iets te laten weten, ik begrijp helemaal dat je dan een sarcastisch berichtje achterlaat :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3323365
Ik werk 1x per kwartaal als vrijwilliger op de kinderboerderij, super leuk om te doen. Maar op zo'n dag als vandaag is het wel erg saai(en koud :cold: )
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3323383
Overal prachtige foto's van sneeuwlandschappen en spelende hondjes... Hier nog steeds alleen maar natte sneeuw... Bleh! :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323394
Ronald schreef:Overal prachtige foto's van sneeuwlandschappen en spelende hondjes... Hier nog steeds alleen maar natte sneeuw... Bleh! :)
Inderdaad. Booohoooo!

Al is sneeuw zonder hond eigenlijk ook geen drol aan.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3323404
Kaela schreef:Inderdaad. Booohoooo!

Al is sneeuw zonder hond eigenlijk ook geen drol aan.
:bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door