Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3323062
Fenixjuh schreef:Ja. Het was heerlijk rustig, beide hondjes mochten mee :) We hadden afgesproken dat we ieder een hondje zouden meenemen maar met boom was dat moeilijk, wat resulteerde in momenten van twee prachtig naast elkaar lopende hondjes naast mij met allebei volledige aandacht voor mij :smitten:
We hebben een boom van 1m55 met lichtjes. Ik vond een ander model mooier, en hij mocht van mij ook kleiner, maar deze kan in de toekomst nog gevuld worden en hiervan zijn de lampjes vervangbaar.
We hebben ook wat simpele ballen en een piek gekocht, helaas is de piek te groot.. Als we hem bovenop zetten, vouwt die bovenste tak om vanwege het gewicht >:(
Ik plaats binnenkort een foto :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Als je de bovenste tak een stukje omvouwt kan hij het wel gewicht van de piek wel hebben, als die er dan tenminste nog op past.
Door Aprilsnow
#3323063
Ik ben goed onderweg... na de lampjes zit ik al op 1/3 met de ballen. Conclusie ik heb er niet genoeg ::) :(

Morgen maar even wat kerstshows af om ballen te scouten zodat ik ze na de kerst met korting kan gaan kopen ;)

Het moet ook in fases want Tammo vind het zooo spannend dat rommelen met een boom :-\
Bijlagen
IMG_4335.JPG
IMG_4335.JPG (2.8 MiB) 1600 keer bekeken
IMG_4333.JPG
IMG_4333.JPG (2.69 MiB) 1600 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3323071
Fenixjuh schreef:Ja. Het was heerlijk rustig, beide hondjes mochten mee :) We hadden afgesproken dat we ieder een hondje zouden meenemen maar met boom was dat moeilijk, wat resulteerde in momenten van twee prachtig naast elkaar lopende hondjes naast mij met allebei volledige aandacht voor mij :smitten:
We hebben een boom van 1m55 met lichtjes. Ik vond een ander model mooier, en hij mocht van mij ook kleiner, maar deze kan in de toekomst nog gevuld worden en hiervan zijn de lampjes vervangbaar.
We hebben ook wat simpele ballen en een piek gekocht, helaas is de piek te groot.. Als we hem bovenop zetten, vouwt die bovenste tak om vanwege het gewicht >:(
Ik plaats binnenkort een foto :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Klinkt als geslaagde uitstap :)
Moet nog even zien wanneer wij boompje halen en waar we die plaatsen.
Door fransbulletje
#3323130
1 december de kerstboom neergezet en op 2 december deed 1 snoer lampjes het niet meer :-\
Dus zondag alle kerstzooi er weer uit en 2 nieuwe snoeren lampjes erin maar nu hebben we ook licht :cool: 2x 1128 lampjes :biggrin2:
DSC09052.JPG
DSC09052.JPG (2.76 MiB) 1548 keer bekeken
DSC09064.JPG
DSC09064.JPG (4.81 MiB) 1548 keer bekeken
DSC09066.JPG
DSC09066.JPG (5.12 MiB) 1548 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3323163
Stap 1: De boom is gekocht. Hier bij een boerderij 500 meter verderop. Mooie nordmannen, goeie modelletjes. Was ongeveer na 5 minuten klaar met uitzoeken. Vers van het land, wat wil je nog meer.
Door eelke
#3323173
Angelique schreef:Stap 1: De boom is gekocht. Hier bij een boerderij 500 meter verderop. Mooie nordmannen, goeie modelletjes. Was ongeveer na 5 minuten klaar met uitzoeken. Vers van het land, wat wil je nog meer.
Hetzelfde, maar dan een blauwspar!

Die ligt nu in de auto dus :)
Door Aprilsnow
#3323189
@Charlie Angel, heerlijke sfeer straalt er uit je foto's
@Radja... ik vind hem mooi hoor. Misstaat helemaal niet in je huis volgens mij.
@Kaio, wat lampjes op die trap en je hebt een mooie alternatieve boom :biggrin2:
Angelique schreef:Hij wordt wel mooi aprilsnow. Hij is ook wel huge hé :biggrin2:
Ja hij is wel fors... niet zozeer in lengte maar de doorsnee is euh.. omvangrijk :D

@fransbulletje, dus jij hebt ook een opkomende zon in huis nu ;D Hele leuke ornamenten heb je.
Door eelke
#3323229
Charlie Angel schreef:Snel versieren die bomen dus Lique en Eelke!! :biggrin2:
Ja, vandaag :) wel zin in hoor, gezellig. Moeten er wel nog ff plek voor maken enzo. Dus hij ligt nog steeds lekker in de auto. Ik heb gisteren al wel de kleedjes op de bank vervangen voor de kerst versie.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3323232
Angelique schreef:Stap 1: De boom is gekocht. Hier bij een boerderij 500 meter verderop. Mooie nordmannen, goeie modelletjes. Was ongeveer na 5 minuten klaar met uitzoeken. Vers van het land, wat wil je nog meer.
Het adres van die boer :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door