Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3322823
Net met Thara de polder in geweest . Ik was op de terugweg , en ik zag een auto aankomen .
De auto werd geparkeerd , en er kwam ook nog iets uit .
Ik was nog op een flinke afstand , maar naarmate ik dichterbij kwam zag ik dit gedrocht voor het eerst in levende lijve
Ik bleef ook even staan , om te bekijken wat er ging gebeuren . Nu , het waggelde een 100 meter en ging toen weer terug naar de auto
De hond probeerde ook om even in het hoge gras te gaan , eruit komen was een probleem
Ik heb mijn ogen uitgekeken , had ze weleens gezien op filmpjes en dergelijke
bent-exotic-bully-pitbull.jpg
bent-exotic-bully-pitbull.jpg (114.39 KiB) 2153 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3322852
Vreselijk, wat een beest. Ieder zijn smaak wat hond aangaat hoor, maar ik vraag me echt af wat je nou hebt aan zo'n hond?
Fenixjuh schreef:Pfff, waarom koop je dan een hond? 100 meter kunnen wandelen.... :-X
Mijn vader zou zeggen...neem dan een houten, op wieltjes.
Door Zuzanna
#3322855
Ik heb gewoon medelijden met de hond. Dat er mensen zijn die vinden dat hij moet bestaan. Niet dat ik hem dood zou wensen of zo, nu hij er is hoop ik dat hij een gezond en gelukkig leven heeft.
Maar met zo'n lichaam is vooral de kans op 'gezond' erg klein en het maakt me verdrietig dat mensen dan alsnog zorgen dat een dergelijke hond bestaat... hoe onwetend de fokkers misschien ook waren, ik vind het zielig voor de hond dat hij zijn leven in zo'n lichaam moet leven.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3322876
Ik zag trouwens gisteren radar over fokproblemen bij katten, goede reclame voor dier en recht. Er was ook een dierenarts die pleitte voor een regel dat de baas bij keizersnede buiten macht zet en dat de dierenarts dan meteen een castratie doet om te zorgen dat honden die niet zelfstandig kunnen baren, zich ook niet meer kunnen voortplanten. In theorie klonk het, het zal echter je gezonde hond maar zijn...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door smulpaap
#3322885
Nou , zoals ik al schreef . Ik keek mijn ogen uit , honderd meter ""lopen "" was topsport .
Volgens mij is een dergelijk gedrocht op de leeftijd van drie jaar af en op , er is echt geen spoortje souplesse te zien
Ik vroeg me ook af hoe dit in hemelsnaam overeind moet komen uit mand of bed , of zichzelf omdraaien
Maar ach . Wie weet , hebben ze wel een tillift . Het is zielig , maar ach je hebt iets aparts toch ? :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3322949
Zuzanna schreef:Ik heb gewoon medelijden met de hond. Dat er mensen zijn die vinden dat hij moet bestaan. Niet dat ik hem dood zou wensen of zo, nu hij er is hoop ik dat hij een gezond en gelukkig leven heeft.
Maar met zo'n lichaam is vooral de kans op 'gezond' erg klein en het maakt me verdrietig dat mensen dan alsnog zorgen dat een dergelijke hond bestaat... hoe onwetend de fokkers misschien ook waren, ik vind het zielig voor de hond dat hij zijn leven in zo'n lichaam moet leven.

Die fokkers zijn niet onwetend, hoe leiper hoe mooier is het bij die lui en met dikke medewerking van da's dat dit op de wereld wordt gezet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3322950
Fenixjuh schreef:Ik zag trouwens gisteren radar over fokproblemen bij katten, goede reclame voor dier en recht. Er was ook een dierenarts die pleitte voor een regel dat de baas bij keizersnede buiten macht zet en dat de dierenarts dan meteen een castratie doet om te zorgen dat honden die niet zelfstandig kunnen baren, zich ook niet meer kunnen voortplanten. In theorie klonk het, het zal echter je gezonde hond maar zijn...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Zo,n da zou er eens voor moeten pleiten dat zijn hooggeeerde ki-expertencollega's aan dit soort projecten geen medewerking meer verlenen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door