Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3322597
Kim_S schreef:Sterkte iedereen!!!

Ik heb nog steeds geen stem >:(
En heb me nu dus ook maar ziek gemeld, zo kan ik niet werken... :-\
Verstandige keuze, beterschap!

CindyMayella heel veel sterkte gewenst vandaag! Ik duim dat het nu eindelijk goed komt voor je :-*
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3322612
Verdorie wat een boel zieken en spanning. :(

Pluk, heel veel sterkte met je nichtje. Wat naar allemaal! Een akelig gezicht he, zo'n kleintje tussen alle slangen. :( Hopelijk wordt ze snel weer beter!! :-*

En Pearlsofpassion, ook jij veel sterkte met je neefje. Te vroeg geboren kindjes blijven soms tobben met hun gezondheid. Dat hij aan de monitor ligt als hij slaapt, zal de ouders wel rust geven denk ik. Hopelijk blijft het nu goed gaan! :duimen:

CindyMayella, ik duim voor je dat de operatie van vandaag alle problemen zal oplossen en je (eindelijk) goed zal genezen! :-*

Kim_S, oei, geen stem is lastig he!? Beterschap!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3322620
Al een paar keer op de hartrevalidatie geweest. Alle verpleegkundigen kennen mij nu. En alle verpleegkundigen hebben me al een keertje opgeraapt.
Dit lijkt me toch niet de bedoeling van revalidatie...

Morgen een spoedgesprek met de cardioloog. Kijken wat daar uit komt.

Voorlopig maar niet werken. De voorzichtige prognose is een half jaar uit de running, of zoveel langer als nodig. Zoveel korter als mogelijk is niet genoemd... :-X
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3322646
Klinkt niet best Ronald.. Houd rekening met zeker nog een halfjaar vermoeidheidsklachten na 'genezing', dus zelf als je weer in de running bent, zal het zeker niet voltijd zijn..
Beterschap en hopelijk kan de cardioloog je helpen..

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pike
#3322649
Ronald schreef:Al een paar keer op de hartrevalidatie geweest. Alle verpleegkundigen kennen mij nu. En alle verpleegkundigen hebben me al een keertje opgeraapt.
Dit lijkt me toch niet de bedoeling van revalidatie...

Morgen een spoedgesprek met de cardioloog. Kijken wat daar uit komt.

Voorlopig maar niet werken. De voorzichtige prognose is een half jaar uit de running, of zoveel langer als nodig. Zoveel korter als mogelijk is niet genoemd... :-X
Heb je Willempjes plekje kunnen krijgen? ::)
Klinkt wel zorgelijk hoor. Hopelijk levert het gesprek morgen iets positiefs op. Sterkte!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322666
Jeetje Ronald, gaat echt niet goed zeg, denk aan jezelf! Een dikke knuffel.

Pluk, wat vreselijk zeg, zo jong al zoveel verdriet. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3322712
Klaag: met flinke koppijn thuiskomen terwijl de buren druk aan de klus zijn omdat ze sleutel hebben gekregen.......
Gebruikersavatar
Door kira
#3322737
Ronald schreef:Al een paar keer op de hartrevalidatie geweest. Alle verpleegkundigen kennen mij nu. En alle verpleegkundigen hebben me al een keertje opgeraapt.
Dit lijkt me toch niet de bedoeling van revalidatie...

Morgen een spoedgesprek met de cardioloog. Kijken wat daar uit komt.

Voorlopig maar niet werken. De voorzichtige prognose is een half jaar uit de running, of zoveel langer als nodig. Zoveel korter als mogelijk is niet genoemd... :-X
Daar moet je je bij neerleggen Ronald. Je lijf heeft tijd nodig voor herstel. Dat moet je geven.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3322739
kira schreef:Daar moet je je bij neerleggen Ronald. Je lijf heeft tijd nodig voor herstel. Dat moet je geven.
Ja, het is niet anders...

En dat neerleggen, dat ging eigenlijk vanzelf... :P
Gebruikersavatar
Door kira
#3322749
Ronald schreef:Ja, het is niet anders...

En dat neerleggen, dat ging eigenlijk vanzelf... :P
Gelukkig heb je je gevoel voor humor nog.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3322805
Ik wil graag ook even klagen. Gelukig niet zo heftig als bij Ronald!

Zieke peuter met iets wat op een koortsblaas lijkt. 2 snotterige baby's (die gelukkig geen herpes-symptomen vertonen). Gisteravond wilde er wel ieder half uur iemand aan de tiet. Toen ik pas na 6en (ja, vanochtend ja) het bed in dook, was er 1 helemaal kraaiend wakker. Duurde best lang voordat ik hem weer in slaap had.
Vanochtend om half 11 door meneer uit bed geroepen. Want hij had anders zo niets aan zn dag. Hij mag blij zijn dat hij dankzij mij sowieso een dag heeft ipv de wallen en koppijn die hier aanwezig zijn. Gelukkig zit mn eigen neus niet constant dicht en watert er maar 1 oog ipv alle2.
Door eelke
#3322807
Maar je krijgt er... :wall:

Jiha. Na mijn knie en schouder, begint nu ook mijn elleboog! Heel fijn, deze is rechts, weer eens wat anders! (het zal wel zijn omdat ik nu alles met rechts doe...)

En mijn huishouden is een zooi maar dat gaat allemaal niet echt lekker zo in mijn eentje natuurlijk. Dus ik ga NU een robotstofzuiger én kruimeldief bestellen. Ik voel me alleen wel wat schuldig tegenover Hènry :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322808
eelke schreef:Maar je krijgt er... :wall:

Jiha. Na mijn knie en schouder, begint nu ook mijn elleboog! Heel fijn, deze is rechts, weer eens wat anders! (het zal wel zijn omdat ik nu alles met rechts doe...)

En mijn huishouden is een zooi maar dat gaat allemaal niet echt lekker zo in mijn eentje natuurlijk. Dus ik ga NU een robotstofzuiger én kruimeldief bestellen. Ik voel me alleen wel wat schuldig tegenover Hènry :-\
Henri zal het vast begrijpen en zo niet, dan is hij je niet waard. :biggrin2: :-*

Sterkte met de ziekenboeg Koek, hoop dat alles snel opknapt. :-*

Fijn Ronald, je hebt je humor nog. :-* Maar het is best confronterend zo hoor als je gezondheid je in de steek laat. Denk aan jezelf! :-*
Door eelke
#3322809
Charlie Angel schreef:Henri zal het vast begrijpen en zo niet, dan is hij je niet waard. :biggrin2:
Ik heb het hem net verteld, en hij bleef gewoon lachen. Dus hij begrijpt het denk ik wel. En helemaal kwijt gaan we elkaar vast niet raken, ook met een robot hebben we Hènry nog wel nodig!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door