Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3322307
Ik 'moet' dit gewoon even delen, zonder dat mensen die ik ken het zien... Nu hoop ik maar dat mijn familie hier niet kijkt ::)
Maar voor vriendjes zwangere zusje wilde ik een leuk kraamcadeau maken (uitgerekend eind van de maand) en nu heb ik voor mijn nichtje geoefend. Ik ben er zelf trots op, ik hoop dat ze het leuk vinden...

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door - pien -
#3322462
Fenixjuh schreef:Ik 'moet' dit gewoon even delen, zonder dat mensen die ik ken het zien... Nu hoop ik maar dat mijn familie hier niet kijkt ::)
Maar voor vriendjes zwangere zusje wilde ik een leuk kraamcadeau maken (uitgerekend eind van de maand) en nu heb ik voor mijn nichtje geoefend. Ik ben er zelf trots op, ik hoop dat ze het leuk vinden...

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Wat schattig :smitten:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3322526
Eef+doggies schreef:Lekker warm!
Is hij er blij mee?
Hier vinden ze het heerlijk om een jas aan te krijgen als het koud is :)
Alleen Dali vindt het niks. Die andere 4 steken zelf hun hoofd in de opening, dus die vinden dat inderdaad fijn.
Gebruikersavatar
Door joel
#3322538
IMG_1218.JPG
Eindelijk, puppynieuws voor ons!!!
in aug werd er een nestje geboren en toen de pups 4 weken oud waren hoorden we dat deze knappe reu voor ons was. We zijn om de week gaan kijken en knuffelen, maar volgende week komt hij dan eindelijk mee naar huis!!
Meet Yuma, the Silken Windhound!!
(Foto is van toen hij 8 weken was, de laatste foto's die ik heb zijn png bestand en kan ik niet uploaden??)

IMG_1218.JPG (1.41 MiB) 1478 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3322540
joel schreef:IMG_1218.JPG

Gefeliciteerd! Wat een droppie! Jammer dat je de png niet geplaatst krijgt. Dit verplicht je natuurlijk wel tot extra veel foto's vanaf zodra hij bij jullie is he!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door