Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3320204
Ach lieve Zurca toch :'( . Wat een ellende allemaal.... :'(
Ik denk dat het vooral slopend is om niet te weten wat er met haar aan de hand is :-\ . Ik heb dat met Whoofer gehad. Die is weken en wekenlang doodziek geweest en niemand wist wat ze mankeerde. Ik ging daar echt aan kapot. Want als je niet weet wat er aan de hand is, kun je ook niks..... Daarom: heel veel sterkte :-* :-* :-*
Door zurca
#3320276
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de da. Toen wij Tous in lieten slapen bleken zij op die tijd niet daarvoor aan huis te komen. Dat je dan nog moet gaan rondbellen voor een andere da is echt vreselijk. Dus om nu maar beter voorbereid te zijn gemaild of en zo ja wanneer zij aan huis komen voor euthanasie. En, dankzij het topic hier over euthanasie, gelijk ook een berg andere vragen gesteld.
Hoe graag wij ook nog willen, Ziggy moet zelf ook nog een beetje mee willen werken. Ze eet echt bijna niets meer. Wat er nog een beetje in gaat zijn zakjes whiskas. Ze moet echt gaan eten want anders houdt het op. We geven haar nog even de tijd om de acupuntuur te verwerken maar er moet een omslagpunt komen want zo gaat het niet lang meer.

hamada schreef:Zo heftig en herkenbaar :-[
Maar Ziggy kon het niet beter treffen dan bij jou.
En inderdaad: ook goed voor jezelf zorgen :-*
Angelique schreef:De mijne ontbrak nog :-[ dikke knuffel voor jou :-* Ik weet hoe je je voelt :( Hopelijk ga je nog wat vooruitgang zien.
:-*
Door Lizzy
#3320308
zurca schreef:Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de da. Toen wij Tous in lieten slapen bleken zij op die tijd niet daarvoor aan huis te komen. Dat je dan nog moet gaan rondbellen voor een andere da is echt vreselijk. Dus om nu maar beter voorbereid te zijn gemaild of en zo ja wanneer zij aan huis komen voor euthanasie. En, dankzij het topic hier over euthanasie, gelijk ook een berg andere vragen gesteld.
Hoe graag wij ook nog willen, Ziggy moet zelf ook nog een beetje mee willen werken. Ze eet echt bijna niets meer. Wat er nog een beetje in gaat zijn zakjes whiskas. Ze moet echt gaan eten want anders houdt het op. We geven haar nog even de tijd om de acupuntuur te verwerken maar er moet een omslagpunt komen want zo gaat het niet lang meer.






:-*
:'( :'( :'(

:-*
Door zurca
#3321874
Wat lief dat je aan ons wuufke denkt :-*

Het gaat voor alsnog redelijk. Ze eet, voornamelijk blikvoeding met een klein beetje kvv. Er gaat nu in ieder geval voldoende voeding naar binnen. De ene dag eet ze met wat tegenzin, de andere dag eet ze netjes zelf haar bakje leeg. Zolang we maar geen grote hoeveelheden geven en dus heel de dag door kleine beetjes aanbieden.
Ze is weer wat vrolijker, in haar koppie kan ze nog lekker hard rennen maar de pootjes kunnen dat niet meer bijhouden. Ze neemt (op haar mnaier) nog wel een sprintje door de tuin maar naar het kootwijkerzand durven we niet echt meer. Aankomende vrijdag gaan we voor de 2de behandeling acupunctuur. Als dit weer verbetering laat zien gaan we ook kijken of we met haar naar een osteopaat kunnen.

De bloeduitslagen waren, zowel in NL als in Amerika, oke. Wat laag maar niet zo laag dat er een schildklierafwijking is.

Verder staat bij onze eigen DA vanalles in haar patientenkaart over wat ik wel en niet wil bij euthanasie. Daar was wat gepush van mijn kant voor nodig maar laat ik dan maar die "zeikerd" zijn. Het is mijn hond en ik wil dat het op mijn manier gaat.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3321887
Fijn dat het nu toch nog redelijk gaat. Ons oudje is heel erg kieskeurig geworden na zijn hersenbloeding. Hij krijgt nu alleen nog wat hij heel lekker vindt want niet willen eten is weer een gelukmomentje minder voor hem en voor ons. Wij hebben al 10 maanden een scenario klaarliggen voor het geval dat... Ik voel met je mee.
Door smulpaap
#3321939
zurca schreef:Wat lief dat je aan ons wuufke denkt :-*

Het gaat voor alsnog redelijk. Ze eet, voornamelijk blikvoeding met een klein beetje kvv. Er gaat nu in ieder geval voldoende voeding naar binnen. De ene dag eet ze met wat tegenzin, de andere dag eet ze netjes zelf haar bakje leeg. Zolang we maar geen grote hoeveelheden geven en dus heel de dag door kleine beetjes aanbieden.
Ze is weer wat vrolijker, in haar koppie kan ze nog lekker hard rennen maar de pootjes kunnen dat niet meer bijhouden. Ze neemt (op haar mnaier) nog wel een sprintje door de tuin maar naar het kootwijkerzand durven we niet echt meer. Aankomende vrijdag gaan we voor de 2de behandeling acupunctuur. Als dit weer verbetering laat zien gaan we ook kijken of we met haar naar een osteopaat kunnen.

De bloeduitslagen waren, zowel in NL als in Amerika, oke. Wat laag maar niet zo laag dat er een schildklierafwijking is.

Verder staat bij onze eigen DA vanalles in haar patientenkaart over wat ik wel en niet wil bij euthanasie. Daar was wat gepush van mijn kant voor nodig maar laat ik dan maar die "zeikerd" zijn. Het is mijn hond en ik wil dat het op mijn manier gaat.
Fijn dat ze nog steeds wil eten , en dat ze weer wat vrolijker is ;)
En je hebt gelijk hoor , het is jouw hond . Hopelijk brengt het je wat rust , nu het geregeld is zoals jij dat wenst :-*
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3329567
Excuus.. :-[ ik lees net dat Ziggy er niet meer is.. :'( sterkte met het verlies aan hem.. :bigarmhug:


Hi Liesbeth Hoe is het nu met Ziggy?

Ik lees niet zo vaak op het forum, maar ik zocht iets en zag toen je post over Ziggy?
Hoe oud is Ziggy nu ik denk wel al ouder dan Aquillo toch? Aquillo wordt in april 14.

Van de week nog even de foto's bekeken van de wandelingen in Soestduinen met natuurlijk jouw hele roedel en die van Tessa Lorna en Missery die er ook al lang niet meer zijn.
Hier met Aquillo die ook al een oude sok geworden is.. en Estrella die ook al aan het verslijten is in rug en gewrichten. Ik ga met beiden ook al ruim een jaar naar de chiropactor en Accupuncturiste omdat ze daar allebei behoorlijk veel baat bij hebben.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door