Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3321794
Ik ben weer compleet ! Hondjes opgehaald in pension. Weliswaar nu nog even bij de garage want auto lijkt beetje stuk maar ach. Is wel gezellig zo. Met de mannen hier
93E2F7CD-709C-4D2D-AB30-6CBBB0BA91D8.jpeg
93E2F7CD-709C-4D2D-AB30-6CBBB0BA91D8.jpeg (1.59 MiB) 2045 keer bekeken
F927C108-6729-493E-8793-065CE8EF5317.jpeg
F927C108-6729-493E-8793-065CE8EF5317.jpeg (2.23 MiB) 2045 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3321837
Ik win zomaar een jaar lang toegang tot een photoacademy, een online omgeving met ontzettend veel leerzame video cursussen. Me very, very happy!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3321840
Kaela schreef:Ik win zomaar een jaar lang toegang tot een photoacademy, een online omgeving met ontzettend veel leerzame video cursussen. Me very, very happy!
Wat leuk. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Verslavend moet ik zeggen, ik heb een abonnement bij KelbyOne en dat is ook zo gaaf.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3321844
Dat ik niet platgereden ben op de snelweg vanochtend. Jezus wat een water!!
Ik was gelukkig eerder van huis weg gegaan en dat was maar goed ook. Weggedeeltes en afslagen afgesloten omdat het water er te hoog stond en veel ongelukken.
Heb anderhalf uur gereden over een stukje van 45min en ik reed niet eens in de spits. Ik was gelukkig nog op tijd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3321849
Kaela schreef:Ik win zomaar een jaar lang toegang tot een photoacademy, een online omgeving met ontzettend veel leerzame video cursussen. Me very, very happy!
En over een maand spreek je ook nog vloeiend belgisch :biggrin2: Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3322101
Gister mocht ik naar een heel leuk bedrijfsevenement in de Ahoy. Op de heen weg enorm lang in de file gestaan. Wat een geluksmoment was de terugweg, ik was de bob en had gewoon vanaf hoorn ofzo tijden geen auto voor of achter me in zicht. Heeeeeerlijk! En dan ook nog in een heel luxe busje rijden, was geen straf!

*wil nooit meer in de randstad wonen*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3322200
Gordijnen open doen en een mooie berijpte wereld aanschouwen met daarboven mooi blauwe lucht met lekker zonnetje.
Dit is winterweer waar ik blij van wordt :cool:
Door Siberienne
#3322205
Niet hoeven krabben en geen gladheid omdat het bij ons niet gevroren had. En dan zonder file naar het werk rijden :biggrin2:

En oh ja: gisteren voor de 4e keer de vraag krijgen of de vacature in het ziekenhuis waar ik ooit opgeleid ben niks voor mij is. Lijkt alsof ze me daar willen hebben :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door