Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elizaw
#330507
Hai,

Wij gaan voordat we op vakantie gaan nog even Bibi halen. Dit zal rond de 20e juni worden. Zijn er mensen die ook willen hebben dan hoor ik het wel, wij wonen in Gouda :)

Groetjes,
Bep
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#331548
Ik moet ook weer een grote voorraad gaan halen, maar woon in Noordwijkerhout, dus weet niet of dit goed te combineren is.
Door danielle1980
#331607
ik weet zeker dat bep blij is met je aanbod, zelf haald ze in dr eentje de 120 kilo niet. ;)

maarre er valt vast wel wat te regelen hoor :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#331813
[quote="danielle1980"]
ik weet zeker dat bep blij is met je aanbod, zelf haald ze in dr eentje de 120 kilo niet. ;)

maarre er valt vast wel wat te regelen hoor :D

[/quote]

Jij hebt zeker ook een grotere hoeveelheid nodig met die slokops van je. :D
Door danielle1980
#331817
[quote="bernergek"]
Jij hebt zeker ook een grotere hoeveelheid nodig met die slokops van je. :D
[/quote]

ik geef de pups eigenlijk geen bibi meer omdat ze t er niet goed op deden, maar misschien kwam dat door de giardia dus wil ik het nu weer gaan proberen. ;)
daarom voorlopig niet zo veel voor mij. :P
maar als ze het er goed op doen nu ga ik weer deels bibi geven ;)

er gaat hier idd trouwens veel doorheen, per dag ong 6 kilo. ::)
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 07 jun 2005, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#331835
[quote="danielle1980"]
er gaat hier idd trouwens veel doorheen, per dag ong 6 kilo. ::)
[/quote]

:o :o :o ::) ;D ;D ;D
Doen ze het hier toch netjes, ruim 2 kilo per dag. ;D
ff off topic, haal jij ook wel kippenekjes e.d. en zo ja, waar?
Door danielle1980
#331841
[quote="bernergek"]
:o :o :o ::) ;D ;D ;D
Doen ze het hier toch netjes, ruim 2 kilo per dag. ;D
ff off topic, haal jij ook wel kippenekjes e.d. en zo ja, waar?

[/quote]
kippennekken niet te vinden ::)
ander vlees zoek ik me rot is nog erg duur de adresjes die ik heb, heb wel goedkopere, maar ja geen auto dus niet zo makkelijk te halen ::)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#332180
[quote="danielle1980"]
kippennekken niet te vinden ::)
ander vlees zoek ik me rot is nog erg duur de adresjes die ik heb, heb wel goedkopere, maar ja geen auto dus niet zo makkelijk te halen ::)
[/quote]

Ik heb kippennekken voor je hoor. 1 Euro per kilo. Ook heb ik kipkarkassen, runderpens, schapenpens, runderhart, lamshart, kippenlever... Moet ik nog doorgaan :D
Door danielle1980
#332244
[quote="Rovanna"]
Ik heb kippennekken voor je hoor. 1 Euro per kilo. Ook heb ik kipkarkassen, runderpens, schapenpens, runderhart, lamshart, kippenlever... Moet ik nog doorgaan :D
[/quote]

kijk nu komen we ergens. :D
dats nog om de hoek ook :D
orgaan vlees heb ik genoeg, bot enz word wat lastiger. :-\
Door Elizaw
#334473
Hai,

zaterdag de 25e gaan we. We zijn rond 13.00 uur thuis. degene die willen hebben moeten even aangeven hoeveel en wat, dan komt het wel voor mekaar ;D Er heeft al iemand aangegeven mee te doen, dus we komen sowieso op 2 euro de kilo ;D

Groetjes,
Bep
Door sparkybranca
#334731
Jammer, dit komt voor mij net slecht uit. Ik was begonnen met Rodi omdat het 't enige was wat ik hier in de buurt tegenkwam maar wil overstappen op Bibi. Ben net door de voorraad Rodi heen en ga morgen al Bibi halen.
Zal jullie zeker in de gaten houden voor een volgende x OK?
Weet nu trouwens toch nog niet hoeveel ik kwijt kan in mijn diepvries, daar moeten we nu gaan achterkomen.....ben een beginnend kvv-er LOL.
Plan was 1 diepvrieslade mee te nemen, die vol te gooien en dit te vermenigvuldigen met 3 omdat ik 3 lege lades heb.
Door Doedels
#334993
[quote="sparkybranca"]
Weet nu trouwens toch nog niet hoeveel ik kwijt kan in mijn diepvries, daar moeten we nu gaan achterkomen.....ben een beginnend kvv-er LOL.
Plan was 1 diepvrieslade mee te nemen, die vol te gooien en dit te vermenigvuldigen met 3 omdat ik 3 lege lades heb.
[/quote] ;D ;D Goed idee. Daar had ik op moeten komen. Ik heb nu van alles bij diverse buren in de vriezer liggen. Ze zijn niet echt blij met me :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door