Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3320051
Fenixjuh schreef:Ik stel voor dat je gewoon gaat passen.. ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
:biggrin2:

Inderdaad, ik ga mijn mooie jas natuurlijk niet naar Duitsland sturen. Daar is ie net vandaan verhuisd! :D Kim komt 'm maar halen! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3320107
Hahaha, wat een jassenvraagje al niet teweeg brengt!

Na vandaag het koud te hebben gehad in mijn oude winterjas, net de nieuwe van de ANWB binnen. Het is een parka met binnenjas. Dus die kan eruit en dan is het (net aan) een tussenjas. Lekker hoge kraag, diepe zakken, fijne capuchon. Ze beloven wind en waterdicht en met de binnenjas er in is ie absoluut lekker warm. Dus ik hoop dat ie de belofte waar maakt, dan heb ik de komende 3 jaar een fijne jas!

Thanx allen!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3320118
Anne in Zweden schreef::biggrin2:

Inderdaad, ik ga mijn mooie jas natuurlijk niet naar Duitsland sturen. Daar is ie net vandaan verhuisd! :D Kim komt 'm maar halen! :biggrin2:
Deal. Ik denk dat ie niet past, maar dat wil ik natuurlijk wel heeeeeel zeker weten ::)
Door Anne in Zweden
#3320146
Kim_S schreef:Deal. Ik denk dat ie niet past, maar dat wil ik natuurlijk wel heeeeeel zeker weten ::)
In ieder geval heb ik vooreerst speciale Driza-Bone wax besteld in Australië, zodat ie hopelijk weer waterdicht wordt na het wassen. Als ie jou dan niet past, kan ik hem altijd zelf nog aantrekken voor wandelingetjes van de huisdeur naar de brievenbus. :biggrin2:
Door judith1967
#3320238
Nou mijn anwb winterjas is dus niet waterdicht meer.Heb paar maandjes geleden al een nieuwe zomerjas gekocht en nu dan weer een winterjas.
Pfff alles komt tegelijk
Dus ook maar weer op zoek naar een winterjas.
Door Siberienne
#3320242
judith1967 schreef:Nou mijn anwb winterjas is dus niet waterdicht meer.Heb paar maandjes geleden al een nieuwe zomerjas gekocht en nu dan weer een winterjas.
Pfff alles komt tegelijk
Dus ook maar weer op zoek naar een winterjas.
Kun je hem niet opnieuw impregneren? Met dat spul van grangers of nixwax oid?
Door Tibbies
#3321886
Heeft er hier nog iemand interesse in een "nieuwe" zwarte Wellensteyn Schneezauber jas?
De jas heb ik vorig jaar 2x gedragen maar hij zit mij nu echt te krap. :'(
Door Anne in Zweden
#3321892
Tibbies schreef:Heeft er hier nog iemand interesse in een "nieuwe" zwarte Wellensteyn Schneezauber jas?
De jas heb ik vorig jaar 2x gedragen maar hij zit mij nu echt te krap. :'(
Misschien handig er even bij te zetten welke maat? Wel een mooie jas, zeg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door