Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nozum
#3319495
Tijdje terug was ik hier op zoek naar een goed middel tegen artrose klachten, voor mijn Old English Bulldog.
Van alle middeltjes, kreeg ik een goed gevoel bij de Corta-flx.
Aangezien ik geen creditcard heb heb ik 2 flessen gekocht bij Entirelypets.com op Ebay.
Kreeg een bevestiging van bestelling en een bericht dat het opgestuurd was.
Na een aantal dagen zag ik via Tracking van UPS dat mijn pakketje was aangekomen in Erlanger.
Hier bleef mijn pakketje een aantal dagen tot dat ik een bericht kreeg van Ebay:
'Uw object is tegengehouden in het verzendcentrum en mag niet internationaal worden verzonden.
Het object wordt niet doorgestuurd naar de eindbestemming'.

Het wordt hier door forumleden al jaren zonder problemen besteld, maar nu wordt de mijne tegengehouden??

Heb een mailtje naar Entirelypets gestuurd of zij een verklaring hadden.
Kreeg een of ander standaard antwoord dat mijn pakketje waarschijnlijk op mijn postkantoor ligt ?? :???:
Heeft zich dus duidelijk niet verdiept in het probleem. Na het weekeind zou ze meer informatie hebben.

Heeft hier iemand misschien en verklaring?
Gebruikersavatar
Door Ina
#3319498
Soms is administratie wel een issue met buitenlandse zendingen

Wat je kan proberen is je track and trace nummer wat je hebt, invullen op PostNL track and trace... als het pakket in Nederland is aangekomen krijg je dan automatisch een Nederlands t&t nummer

Mocht dit niks opleveren kan je het nummer ook nog proberen te tracen via de DHL t&t

Wij hebben regelmatig op deze manier ontdekt dat een 'verdwenen pakketje' allang bij de douane ligt of al onderweg is in Nederland
Door - pien -
#3319502
Monique77 schreef:Geen idee, ik bestel altijd rechtstreeks met creditcard en komt altijd netjes aan
Zo heb ik ook besteld (m'n eerste keer bestellen bij hun). Ben benieuwd!
Door Nozum
#3319504
Ik kan die track and trace nummer eens proberen, maar ik kreeg gelijk het bericht dat ik het gehele bedrag plus verzendkosten terug zou krijgen.
Inmiddels heb ik het geld van de 2 flessen al terug gestort gekregen en zijn de verzend en importkosten van 66 dollar nog in behandeling.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze gelezen kunnen hebben dat het alleen aan dierenartsen verkocht mag worden.
Door Nozum
#3319970
Ok gelukkig.
Heb net op jou bericht 'Corta-FLX bestellen ~ bijkomende kosten?' nog iets geschreven over waarom het bij mij niet goed gegaan is.

Ik heb inmiddels een CreditC. aangevraagd, kan ik het ook gewoon rechtstreeks bestellen.
Door - pien -
#3319972
Nozum schreef:Ok gelukkig.
Heb net op jou bericht 'Corta-FLX bestellen ~ bijkomende kosten?' nog iets geschreven over waarom het bij mij niet goed gegaan is.

Ik heb inmiddels een CreditC. aangevraagd, kan ik het ook gewoon rechtstreeks bestellen.
Dan gaat het wel goed komen denk ik
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door